Selam! Diyeceğim pek bir şey yok sanırım. Tekrar söylüyorum hikaye ile ilgili kafanızı karıştıran şeyleri yorum olarak yazabilirsiniz. Sonra... Imm... Bol bol yorum bekliyorum. İyi okumalar.
Multimedya'daki gif : Dylan
"Uçmak istiyorsan sana ağırlık yapan her şeyden vazgeç." - Buddha
*-*-*-*-*-*-*
Dylan
Odada bir ileri bir geri yürürken burnumdan ateş soluyordum. Sinirlerimi gidermek amaçlı durdum ve birkaç derin nefes alana kadar öyle hissediyordum en azından. Gözlerimi kısıp bana suçlu suçlu bakan kadınlara en kötü bakışlarımı yolladım. Daha doğrusu suçlu bakan tek bir kadın vardı. Tahmin edilebileceği gibi o kişi Alyssa'ydı. Parker ise gözlerini etrafta gezdiriyor, büyük ihtimalle ne yapsam da kurtulsam diye düşünüyordu.
Arkamı dönüp yine geriye yürürken birinin konuşmasını bekledim. İlk konuşan ben olmayacaktım. Zaten konuşamazdım da. Pişman gözlerle ve ölü gibi bir ruhla oturan Alyssa'ya bakarken konuşmak kolay değildi neticede. İlk konuşan kesinlikle ben olmayacağım.
"Olayı artık anlatacak mısınız? Yoksa ben vicdansız bir şekilde olayı yorumlayacağım." dedi Sally duygusuz bir sesle. Parker da dudaklarını ıslattı, ellerini elbisesinin eteğinde birleştirdi ve konuştu.
"Şey... Asıl siz söyleyin. Bizi nasıl buldunuz?" Axel, kendinden fazlasıyla emin görünen kıza soğuk bakışlarını yollarken konuştu.
"Konu bu değil." dediğinde Parker inatçı bir şekilde üsteledi.
"Aslında birden çok konu var." Sally nefesini dışarı verdi ve konuştu.
"O kadar erken uyumuyorum. Ayrıca siz de daha sessiz olmalısınız."
"Senin nasıl bu kadar iyi gizlenip, insanlara hiçbir şey fark ettirmediğine inanamıyorum. Bu konuda çok iyisin." Alyssa geldiğinden beri ilk kez konuşunca Sally ona yandan bir bakış attı.
"Konuyu değiştirme." Parker şirin gözükmeye çalışarak Alyssa'nın sözünü devraldı.
"Birden fazla konu olduğunu söylemiştim ve hangi konudan bahsettiğimizi anlayamıyorum."
"Şu an ki konumuz." dedim tane tane. "Sizin gecenin bir yarısı, gizlice bara kaçmış olmanız." Diyecek bir şey bulamayınca sustu. "Gecenin bir yarısı kapımızın hızlıca çalınmasına uyanıyoruz. Sally kapıya gelmiş ve bize sizin kaçtığınızı söylüyor. Sonrasında ise ikinizi de bir barda buluyoruz. Biriniz neredeyse saldırıya uğrayacak, diğeriniz tamamen dünyadan habersiz!" Alyssa'nın gözleri tekrar aynı donukluğu almaya başlarken dediklerimden çok pişman olmuştum bile. Ben de kendimi Kevin'ın yanına, koltuğa, bırakınca bir süre konuşan olmadı.
Alyssa'yı böyle üzmek istemezdim ama Kevin yetişmese başına bir şey gelebilirdi. Gerçi onu kurtaranın ve olaya tanık olanın Kevin olduğu göz önüne alınırsa, onun daha çok kızması gerekirdi değil mi? Ama Kevin yanımda oldukça rahat bir şekilde oturuyor ve tartışmanın bitmesini bekliyordu. Tüm sinirini sabah atmıştı sanırsam.
"Sadece biraz eğlenmek istemiştik Daha doğrusu istemiştim." dedi Parker sonunda. "Alyssa, özür dilerim. Böyle bir şey olacağını hiç tahmin edememiştim."
"Sorun değil." dedi Alyssa ama sesinden bir sorun olduğu açıkça anlaşılıyordu. Bugün üstüne fazla geliyorlardı anlaşılan. Önce Kevin, şimdi de biz. Gerçi Kevin gerçekten pişman olmuş ve en az kırk kere özür dilemişti ama Alyssa haklıydı. Bir günde bunları yaşamak gerçekten ağır gelmişti anladığım kadarıyla. "Zaten abartıyorlar. Tecavüze falan uğramayacaktım. Elbetteki adamın kafasına saplayacak bir şey bulabilirdim." Evet, abartıyor olabilirdik fakat tedbirli olmanın hiçbir sakıncısı olmazdı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birleşme
Action- Birleşme Serisi Birinci Kitap - "Bazen yaşamak bile cesaretin kendisidir." - Seneca Ajanların kimseye belli etmeden yönettiği dünyada on beş tane ajan örgütü vardır. Buna rağmen sadece dördü, isimlerinin fısıltı halinde halkın dilinde gezeb...