Merhaba! Az önce final konuşması yaptıktan sonra bunu yapmak garip geldi. :) Neyse. Başlayayım duyuruya. Ve şunu belirtiyim. Duyuruyu okumadan lütfen videoyu açmayınız.
Öncelikle ikinci kitabın çıkacağını hepiniz biliyorsunuzdur muhtemelen. Sorun ne zaman çıkacağı... Sorun şu ki bunu ben de bilmiyorum. Merak etmeyin tahmininizden kısa sürecek. Sadece biraz zamana ihtiyacım var. İkinci kitabın bölümlerini ve olayları düzenlemek zorundayım. Bu tahmini olarak bir haftamı alır. Ama tahmini olarak. Yine de fazla süreceğini düşünmüyorum. Daha sonra ilk bölümü yazmaya başlayacağım ve bitirdiğimde de yayınlayacağım.
Lütfen bu kitabı kütüphanenizden çıkarmayın. İkinci kitap yayınlanınca buradan bir tane daha duyuru yapacağım. Yani eğer bu kitabı kütüphanenizden çıkarmazsanız haberiniz olacaktır muhakkak.
Multimedya da ikinci kitabın tanıtım videosu var. Ve bir sorun olur da açılmazsa diye yorumlara ve dış bağlantıya linkini de bırakacağım. Ama sizi uyarmam gerek. Video ikinci kitaba dair yüksek dozajda spoiler içerir. Videodaki bazı sahneler kitapta da olacaktır ve ikinci kitabın konusunu anlatsa da, spoiler fazladır. Spoiler yemek istemeyenlerin videodan uzak durması şiddetle önerilir.
İkinci kitapta baya fazla karakter katılacak aramıza. Videoyu elimden geldiğince onların giflerinden yapmaya çalıştım ama bir yere kadar oldu tabi. Onlar hakkında da ipuçları bulabilirsiniz videoda :)
İkinci kitap hakkında sorunuz varsa sorabilirsiniz. Aklınızda ne varsa. Hepsini yanıtlayacağım. İstediğinizi sorun. :) Veya bu kitapla ilgili aklınıza bir şey takıldıysa onu da sorabilirsiniz. Elimden geldiğince spoiler vermeyerek yanıtlarım onları da.
Son olarak güzel kapak yapabilen biri varsa özelden bana ulaşırsa çok sevinirim. Zira ben bu konuda çok yeteneksizim de. Ehehe. ^-^
Diyecek başka bir şey gelmiyor aklıma. Kendinize iyi bakın. Ve kitabı kütüphanenizden çıkarmayın. :) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birleşme
Aksi- Birleşme Serisi Birinci Kitap - "Bazen yaşamak bile cesaretin kendisidir." - Seneca Ajanların kimseye belli etmeden yönettiği dünyada on beş tane ajan örgütü vardır. Buna rağmen sadece dördü, isimlerinin fısıltı halinde halkın dilinde gezeb...