Fara duduk di sebelah Nairah yang sedang asyik menilik baju muslimah keluaran terbaharu butik mereka. Mak ai, jatuh hati dah ke Puan Nairah oi...
"Weh, Adnin datang tadi. Dia pas coklat ni. Dia kata Faye bagi. Siap ada stickey note lagi." Nairah mengambil kepingan coklat berbungkus pada tangan Fara.
"Thank you and sila blah ye makcik."
"Amboi. Bila dia nak dia datang, bila dia tak nak dia blah." Fara meniru ayat di iklan tv3 kalau tak silap. (korg pnah denga x?) Author selalu dengar.
"He he, yelah. Duduklah sini."
Nairah membaca stickey note yang terlekat pada coklat.
Dear naugthy girl
I ada chocolate je;'(.
you mknlah... xde idea nk surprise you apa. tapi, for your birthday lgi seminggu, lbih byk surprise utk you.
~lovely hubby •_•...Nairah pulak yang geram. Sedap je panggil aku naugthy girl. Ewah Encik Fayyad oi. Nairah mencapai telefonnya.
To:Pinky Love
From:Nairah LaLaLaAmboi Mr. Pinky, I naugthy girl? You tu apa? Bad boy! Btw, thanks 4 the chocolate. Really love it ;). Hey, kje elok². Hrini blik lmbat ker?
Nairah senyum sebelum menyambung kerjanya tadi. Dia membelek-belek jubah keluaran butiknya. Belum sampai 5 minit telefonnya berbunyi menandakan mesej masuk. Fayyad takde kerja ke sekarang ni ek?
From:Pinky Love
To: Nairah LaLaLaBad boy pun u ttp syg. Maigad, syg. I'm already miss u. lmbtnye nk tggu mlm, nk blik umah!! ;'( hrini I blik lmbt..
Nairah menggelengkan kepalanya seraya tersenyum. Nairah membalas mesej Fayyad.
To:Pinky Love
From:Nairah LaLaLaU tgh free ke skang ni? Lju btol bls msej I? Xyh nk rindu sgtla. Such a sweet talker.. Okla, customer I da smpai. bye, assalamualaikum. love u :-*
Mesej dihantar.
Telefon Nairah berbunyi lagi.
From:Pinky Love
To:Nairah LaLaLa
YOU ARE READING
Hey, Mr. Pinky!
RomanceFayyad Amsyar atau nama manjanya Faye. Bukan Faye Kusyairi, tapi. Inilah, Faye Amsyar. Dia mula berubah menjadi lembut kerana suatu peristiwa yang membuatkan dirinya selesa dipanggil gay boy. Tapi jangan silap ya.... Dia bukan gay boy . Warna kegema...