κεφάλαιο 24

20.1K 1.3K 48
                                    


ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ

Φτάσαμε κάτω από την πολυκατοικία του και σκεφτόμουν τι θα μου έλεγε. Είχα πολύ άγχος, περισσότερο και από χθες. Μου άνοιξε την πόρτα και με ρώτησε αν θα βγω, του είπα ότι σκέφτομαι να το αφήσουμε για άλλη φορά και εκείνος γέλασε. Μου έδωσε το χέρι του και βγήκα έξω, κλείδωσε το αμάξι και με τράβηξε πάνω του, τα χέρια μου ακουμπούσαν στο σκληρό του στέρνο και τα μάτια του βυθίζονταν στα δικά μου..

«Σήμερα θα τα ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, όλα!» με φιλάει και νιώθω να λιώνω, με αφήνει από την αγκαλιά του και παραπατάω «Είσαι εντάξει;» για την ώρα είμαι, μετά δεν ξέρω..

«Ναι..» βάζει το χέρι του στη μέση μου και προχωράμε προς την είσοδο, μπαίνουμε στο ασανσέρ και με κοιτάει σα να είναι έτοιμος να μου επιτεθεί... να πάρει θέλω να μου επιτεθεί! Νιώθω πολύ περίεργα, στο μυαλό μου έρχεται η χθεσινή νύχτα, δεν μου άρεσε όλη... η περισσότερη όμως. Όταν είπα στα κορίτσια τι ένιωσα μου είπαν ότι αυτό είναι ο λεγόμενος οργασμός! Και εγώ τον ένιωσα δύο φορές και ήταν τέλεια!

Μπαίνουμε στο σπίτι του και βγάζω το μπουφάν μου. Στέκομαι αμήχανα όσο εκείνος βάζει, ποτό σε δύο ποτήρια, μου προσφέρει το ένα και τσουγκρίζουμε. Κάθεται και μου κάνει νόημα να πάω δίπλα του, νιώθω ότι όλο αυτό το έχω ξανά ζήσει..

«Φοβάσαι; Χτες ήσουν πιο θαρραλέα!»

«Δεν ξέρω τι θέλεις να συζητήσουμε... μπορεί να μη μου αρέσει.» κάθομαι δίπλα του και γυρνάει προς το μέρος μου

«Σε έχω συνέχεια στο μυαλό μου, όσο και αν δε το θέλω εσύ τρυπώνεις και δε με αφήνεις σε ησυχία.» Βάζει το χέρι του στο πλάι του λαιμού μου και με χαϊδεύει «Τα μάτια σου... το στόμα σου...» αγγίζει τα χείλη μου απαλά με τα δικά του «το σώμα σου..» χαϊδεύει το πόδι μου από το γόνατο και πάνω, «Όλα πάνω σου με τραβάνε, με ελκύουν και με κάνουν αδύναμο να σου αντισταθώ όσο λάθος και αν είναι..» με φιλάει πιο έντονα και με ρουφάει, σταματάει και συνεχίζει, «Δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε σχέση, μπορώ όμως να προσπαθήσω αν και εσύ το θέλεις..» δεν το πιστεύω, με θέλει; Με ποθεί.. αλλά με θέλει; Δεν με νοιάζει αν δεν είναι ερωτευμένος μαζί μου, είμαι εγώ και αρκεί!

«Θέλω... αλλά δε θέλω να σε μοιράζομαι με καμία. Δεν έχω ξανά νιώσει έτσι, μόνο με εσένα ένιωσα ότι θέλω να.. προχωρήσω. Αν σε δω με άλλη δεν ξέρω πως θα αντιδράσω..» χαμογελάει

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now