κεφάλαιο 49

12.8K 1.2K 105
                                    


ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ

Να πάρει! Πως το έκανα αυτό; Πως; Το σκέφτομαι λίγο και τελικά αποφασίζω ότι δεν έκανα τίποτα. Ο Ορέστης με χώρισε! Ανεβαίνω στο δωμάτιο μου και ανοίγω το κινητό μου. Παίρνω τηλέφωνο την Μίνα και της λέω τα νέα μου χωρίς λεπτομέρειες. Μου λέει ότι είναι εκεί ο Λοκ και θέλει να μου μιλήσει. Μου τον δίνει και αρχίζουμε με τα τυπικά..

«Είσαι σοβαρή; Πας και εξαφανίζεσαι και δε λες τίποτα; Το ξέρεις ότι ανησυχήσαμε;»

«Ότι και να πεις έχεις δίκιο! Από την ερχόμενη εβδομάδα θα σας τα εξηγήσω όλα και θα με καταλάβετε!»

«Την επόμενη εβδομάδα; Δηλαδή ούτε σήμερα θα έρθεις μαζί μας; Παίζουν κάτι φιλαράκια σε ένα μπαράκι και θα γίνεται χαμός!» πολύ θα ήθελα να πάω..

«Δεν ξέρω Λοκ... θέλω να έρθω..»

«Τότε που κολλάς; Η παλιά Τζορτζίνα δε θα κολλούσε πουθενά!» δεν χρειάζεται να το σκεφτώ περισσότερο

«Λοιπόν κατά τις εννέα να περιμένεις μήνυμα για το που θα με συναντήσεις!!»

«Μπράβο, αυτή είναι η Τζορτζίνα που ξέρω!»

Την ώρα που τρώγαμε μεσημεριανό τους είπα ότι θέλω να βγω και ο πατέρας μου, μόνο που δε πνίγηκε. Άλλαξε χίλια χρώματα και μου αρνήθηκε ευγενικά. Η μητέρα μου, συμφώνησε μαζί του και εγώ έκανα πίσω. Θα έβγαινα σίγουρα απλά δεν είχα βρει τον τρόπο ακόμα. Όλο το απόγευμα γύριζα μέσα στο σπίτι μέχρι που μου ήρθε η φαεινή ιδέα της απόδρασης μου. Έβαλα μέσα σε μια τσάντα το μπουφάν μου και το πέταξα από το παράθυρο του δωματίου μου. Έπειτα κατέβηκα κάτω και έκατσα ήσυχη στην τηλεόραση, όταν πέρασε η ώρα τους είπα ότι πάω για ύπνο και δεν παραξενεύτηκαν γιατί τους είχα συνηθίσει να πηγαίνω νωρίς τις τελευταίες μέρες. Με καληνύχτισαν και σηκώθηκα..

«Δεν το πιστεύω!» έπαιζα τέλεια την ξαφνιασμένη

«Τι έπαθες κοριτσάκι μου;»

«Όταν πήγαμε βόλτα στην παραλία θα μου έπεσε το αγαπημένο μου κρεμαστό..» έκανα λες και είχα χάσει κάτι πολύτιμο, έβλεπα ότι ο πατέρας μου είχε τσιμπήσει.

«Δεν πειράζει Τζορτζίνα μου, θα στείλουμε αύριο τον Κώστα να πάει να το βρει.»

«Βρε μαμά, μπορεί να πάει κανένας το πρωί και να το βρει... δεν έχουμε κανένα φακό να πεταχτώ;» ο μπαμπάς μου μας πλησιάζει

Κάποιος να την προσέχει..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora