ΟΡΕΣΤΗΣ
«Κοίτα με Τζορτζίνα.» δεν κουνιέται «Κοίτα με γαμώτο!» την γυρνάω απότομα προς το μέρος μου, από τα μάτια της τρέχουν δάκρυα.. φυλακίζω το πρόσωπο της ανάμεσα στα χέρια μου, την κοιτάω και βλέπω την απόγνωση και την αγάπη «Θα συνεχίσουμε από εκεί που μείναμε...» με κοιτάει έντονα, προσπαθεί να με διαβάσει.. σκύβω κοντά της και την φιλάω απαλά στα χείλη. Αναστενάζει, της χαϊδεύω το πρόσωπο με τον αντίχειρα μου και κλείνει τα μάτια της. «Άνοιξε τα μάτια σου..» το κάνει και περνάω απότομα τη γλώσσα μου μέσα της, αρχίζω να εξερευνάω το στόμα της, την ρουφάω και βαθαίνω ακόμα περισσότερο το φιλί μας. Η γεύση της, γνώριμη και μεθυστική.. Τα χέρια της αγγίζουν δειλά τη μέση μου και ανατριχιάζω ολόκληρος, την δαγκώνω και την αφήνω να πάρει ανάσα, με κοιτάει με τα χείλη μισάνοιχτα..
«Ορέστη... μη με διώξεις..»
«Ποτέ..» την τραβάω πάνω μου και συνεχίζω να την φιλάω, τα χέρια μου μπαίνουν κάτω από το ροζ μπλουζάκι και της το βγάζω, μένει μόνο με το μπούστο, πάει να σηκώσει το φανελάκι μου και με κοιτάει περιμένοντας να συμφωνήσω, κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά και σκύβω για να το κάνει ευκολότερα. Το βλέμμα της ταξιδεύει πάνω στο γυμνό μου σώμα και σταματάει στο τραύμα, το αγγίζει απαλά και πλησιάζει το στόμα της, το φιλάει και όλο μου το σώμα τσιτώνεται.
«Συγνώμη Ορέστη.. αν δεν ήμουν εγώ δεν θα είχες τραβήξει όλα αυτά..» Την τραβάω από τα μπράτσα και φέρνω το πρόσωπο της κοντά στο δικό μου
«Αν δεν ήσουν εσύ, δεν θα είχα εκδικηθεί τον άδικο θάνατο των συναδέλφων μου! Αν δεν ήσουν εσύ, ο Κοσμίδης θα ζούσε ακόμα και θα έκανε τις βρομοδουλειές του! Αν δεν ήσουν εσύ... δεν θα είχα ζήσει τον μεγάλο έρωτα της ζωής μου..» επεξεργάζεται τα λόγια μου και κρεμιέται από τον λαιμό μου, την σηκώνω και τυλίγει τα πόδια της στη μέση μου, τα στόματα μας συγκρούονται με δύναμη και οι γλώσσες μας μπερδεύονται ξανά, αυτή τη φορά όλα είναι πιο έντονα, πιο άγρια και πιο κτητικά, την ζουλάω πάνω μου, την φιλάω στο λαιμό, ρίχνει το κεφάλι της πίσω και μπροστά στα μάτια μου εμφανίζεται το πλούσιο μπούστο της, το φιλάω και το δαγκώνω, την κρατάω με το ένα χέρι και με το άλλο ελευθερώνω το στήθος της... το παίρνω στο στόμα μου και το ρουφάω δυνατά, βογκάει.. την ξαπλώνω κάτω και ξεφορτώνομαι τελείως το σουτιέν της, το σορτσάκι μου δείχνει αστείο, έχει γίνει σαν αντίσκηνο αλλά εκείνη δε δείχνει να τη νοιάζει.
ESTÁS LEYENDO
Κάποιος να την προσέχει..
RomanceΟ Ορέστης είναι πρώην αστυνομικός, καλά εκπαιδευμένος και στα δύσκολα πάντα μπαίνει μπροστά. Κάποιος του προτείνει να προσέχει μια νεαρή κοπέλα που ισχυρίζεται ότι κινδυνεύει... τα λεφτά είναι καλά και δέχεται. Η δουλεία φαίνεται εύκολη... το μόνο...