κεφάλαιο 28

16K 1.2K 78
                                    


ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ


Το σημερινό ήταν ένα από τα καλύτερα πρωινά που είχα ζήσει. Ο Ορέστης ήταν ασυγκράτητος και δεν έμεινε στον πρώτο γύρο. Με ακολούθησε στο μπάνιο και δε με άφησε ήσυχη παρά μόνο όταν του είπα ότι δε θα ξανά πω βλακείες. Τελικά το αστείο που του είπα για το σεξ με άλλους άντρες δεν το πήρε και τόσο καλά... ήταν πιο άγριος και πιο απαιτητικός από άλλες φορές. Στο τέλος αφού θεώρησε ότι με είχε τιμωρήσει αρκετά, ναι καλά! Άρχισε να με πλένει και να μου τρίβει την πλάτη, γύρισα προς το μέρος του και έβαλα τα χέρια μου στο λαιμό του, τον πλησίασα και πριν τα χείλη μου ακουμπήσουν τα δικά μου εκείνος με τράβηξε απότομα πάνω του και έχωσε τη γλώσσα του στο στόμα μου. Μου φώναζε ότι τον τρελαίνω και μου άρεσε. Όταν πια ήμασταν και οι δύο καθαροί, ετοιμαστήκαμε να βγούμε από τη μπανιέρα αλλά εγώ ήθελα να δοκιμάσω κάτι που δε το είχα κάνει ποτέ... άρχισα να τον χαϊδεύω και σε δευτερόλεπτα άρχισε να μεγαλώνει και να σκληραίνει, γονάτισα μπροστά του και τον κουνούσα μέσα στο χέρι μου, κοιταζόμασταν στα μάτια και έβλεπα πόσο τον επηρέαζα, του άρεσε και άρεσε και σε εμένα,

«Ορέστη.. δεν το έχω ξανά κάνει..»

«Χαίρομαι μωρό μου..» είχε γίνει τεράστιος και σκεφτόμουν ότι αποκλείεται να χωρέσει όλο αυτό στο στόμα μου, στην αρχή έγλυψα την άκρη του, αναστέναξε και ενθουσιάστηκα, τον ρούφηξα και τον έσφιξα, άρχισα να τον κουνάω πάνω κάτω και να τον βάζω πιο βαθιά στο στόμα μου, ο Ορέστης άφηνε βογκητά και αναστεναγμούς, του άρεσε... άρχισα να γίνομαι πιο τολμηρή, τον ρουφούσα πιο πολύ και τα χέρια μου έπαιζαν με τη βαριά σακούλα του. Ένιωθα την υγρασία ανάμεσα στα πόδια μου να αυξάνεται, άνοιξα περισσότερο το στόμα μου και τον έσπρωξα βαθιά στο λαρύγγι μου, τα μάτια μου δακρύζανε αλλά συνέχιζα, τον ρουφούσα και τον έγλυφα, έπαιρνα ανάσα και πάλι ξανά, με κρατούσε από τα μαλλιά και μου έλεγε λόγια επιβράβευσης, κρατήθηκα από τους γλουτούς του και άρχισε να κουνάει την λεκάνη του, μου τον έβαζε τόσο βαθιά και ήθελα κι'άλλο..

«Μωρό μου δεν αντέχω άλλο...» πήγε να τραβηχτεί αλλά δεν ήθελα. Θα το δοκίμαζα και αυτό «Τζορτζίνααα..» τελείωσε μέσα στο στόμα μου φωνάζοντας το όνομα μου και το μόνο που σκέφτηκα ήταν να καταπιώ..

Φάγαμε πρωινό μαζί και μου πετούσε συνέχεια υπονοούμενα που με έκαναν να κοκκινίζω. Έκανα την θυμωμένη και του είπα ότι ήταν η τελευταία φορά που έκανα κάτι τέτοιο, αμέσως σοβάρεψε και εγώ έσκασα στα γέλια. Όταν έφυγε για τη σχολή εγώ πήγα και ξανά έπεσα στο κρεβάτι. Σηκώθηκα μετά από δύο ώρες και έκανα προετοιμασία για μεσημεριανό. Σήμερα το βράδυ δε δούλευα και έτσι θα μπορούσα να μαγειρέψω και να βρει φαγητό! Ετοίμασα την σάλτσα με τον κιμά και έβρασα τα μακαρόνια, μετά από μια ώρα το παστίτσιο ήταν έτοιμο και το έβαλα στο ψυγείο. Όταν γύριζε, θα το έβαζα στο φούρνο και σε μισή ωρίτσα θα ήταν έτοιμο! Ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του και ήθελα να του το δείχνω συνέχεια! Την ώρα που τακτοποιώ το χάος που έχω δημιουργήσει ακούω το κινητό μου να χτυπάει, βλέπω ότι είναι η μανούλα μου και το σηκώνω αμέσως.

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now