ΟΡΕΣΤΗΣ
Όταν έφυγε η Τζορτζίνα τα νεύρα μου ήταν τόσα, που έπρεπε να πιω κάτι ακόμα για να ηρεμήσω. Παραγγέλνω ένα ποτό και πριν το τελειώσω χτυπάει το τηλέφωνο μου. Κοιτάω το όνομα και έπειτα την ώρα, δεν είναι καλό που με παίρνει τώρα.. ζητάω συγνώμη από τον Άκη και βγαίνω έξω να μιλήσω.
«Έχουμε ένα πρόβλημα.. κάποιος άνοιξε το σπίτι της.»
«Τι; Ποιος; Εκείνη ήταν μέσα;»
«Δεν ξέρουμε ποιος. Στην πολυκατοικία μένουν πολλοί φοιτητές, μπορεί να είναι οποιοσδήποτε... εκείνη δεν ήταν μέσα, ανέβηκε στο διαμέρισμα αλλά άργησε να ανάψει τα φώτα και είπα να πάω να ρίξω μια ματιά, πλησίασα την πολυκατοικία και εκείνη την ώρα πετάχτηκε έξω και έπεσε πάνω μου..»
«Τώρα τι κάνει; Που είναι;» ο Μπάμπης περνάει από δίπλα μου τρέχοντας,
«Μιλάει στο κινητό με τον Μπάμπη, το αφεντικό της.»
«Κάλεσε την αστυνομία και μη τη χάσεις από τα μάτια σου, κάθε μια ώρα θέλω ενημέρωση μέχρι να σου πω!»
Φεύγω από το μπαρ και πηγαίνω στο σπίτι μου, ανοίγω τον υπολογιστή μου και ψάχνω το αρχείο που έχω καταχωρημένους του ενοικιαστές της πολυκατοικίας. Τσεκάρω για ακόμα μια φορά τις πληροφορίες που έχω για αυτούς, ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι καλό θα ήταν με κάποιο τρόπο να φύγει από αυτή την περιοχή... σκέφτομαι το δώμα που υπάρχει στην πολυκατοικία που στεγάζεται η σχολή μου, πρέπει να είναι ξενοίκιαστο. Θα πρέπει να το μάθω αυτό αύριο και αν είναι άδειο να βρω τρόπο να το νοικιάσει. Θα μπορώ να την προσέχω πολύ πιο εύκολα και δεν είναι πολύ μακριά από τη δουλειά της..
Οι ώρες περνάνε και ενημερώνομαι ότι η μικρή πήγε στο σπίτι της Έλσας. Είναι σοβαρή κοπέλα και δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Νωρίς το επόμενο πρωί κατεβαίνω κάτω και ξεκινάω την προπόνηση, τρέξιμο, βάρη, όργανα, δύο ώρες γεμάτες για να μη χάνω την φόρμα μου, μπαίνω για ντουζ και την ώρα που βγαίνω συναντάω την Ξένια, φοράω μια πεσέτα στην μέση αλλά δε με νοιάζει, με έχει δει και με λιγότερα ρούχα..
«Καλημέρα... πως και τόσο πρωινή;» κατευθύνομαι προς το γραφείο και με ακολουθεί.
«Ήρθα να βγάλω το πρόγραμμα, αφού θα πάρει ο Άκης κάποιες από τις ώρες σου σκεφτήκαμε να προσθέσουμε ένα τμήμα αυτοάμυνας, την τελευταία φορά θυμάσαι τι έγινε;» βρίσκω εσώρουχο και το φοράω, η Ξένια κάνει ότι βλέπει αλλού. Βάζω τζιν παντελόνι και μαύρο μακό μπλουζάκι,
KAMU SEDANG MEMBACA
Κάποιος να την προσέχει..
RomansaΟ Ορέστης είναι πρώην αστυνομικός, καλά εκπαιδευμένος και στα δύσκολα πάντα μπαίνει μπροστά. Κάποιος του προτείνει να προσέχει μια νεαρή κοπέλα που ισχυρίζεται ότι κινδυνεύει... τα λεφτά είναι καλά και δέχεται. Η δουλεία φαίνεται εύκολη... το μόνο...