κεφάλαιο 31

16.6K 1.2K 54
                                    


ΟΡΕΣΤΗΣ

Μου στέλνει ένα φιλί και τρέχει γρήγορα μέσα στην πολυκατοικία. Ο ερεθισμός μου δεν περιγράφεται, σίγουρα θα μπορούσα να την πείσω να πάμε κάπου κοντά... αλλά προτίμησα να μη το κάνω. Βάζω μπροστά το αμάξι και σκέφτομαι ότι όλη την νύχτα θα την περάσω κάτω από παγωμένο νερό. Φτάνω στο ξενοδοχείο και παίρνω τηλέφωνο τον Άγγελο. Με ενημερώνει για τη σχολή και του λέω να ρωτήσει τον Στέλιο, έναν από τους καλύτερους μαθητές μας, αν μπορεί να αναλάβει τα δύο παιδικά τμήματα για την εβδομάδα που θα λείπω. Μου λέει ότι σίγουρα δεν θα έχει πρόβλημα. Μιλάμε αρκετή ώρα για θέματα της σχολής και όταν το κλείνουμε είμαι σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Ενημερώνομαι για την κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα και αυτά που ακούω δε μου αρέσουν..

«Από εχθές έχουν εξαφανιστεί. Δεν μας παρακολουθεί κανένας..»

«Είσαι σίγουρος;» των ρωτάω

«Ναι, δεν ξέρω τι γίνεται. Ίσως ετοιμάζουν κάτι ή ακόμα χειρότερα ίσως ξέρουν που βρίσκεστε.» κλείνουμε το τηλέφωνο και το μυαλό μου δουλεύει συνεχώς. Σίγουρα ξέρουν που είναι το πατρικό της, ίσως θα έπρεπε να την πάρω από εδώ, να πάμε κάπου αλλού. Να χάσουν τα ίχνη μας.. Από τις σκέψεις μου με βγάζει ο ήχος μηνύματος του κινητού μου. Το κοιτάω και βλέπω ότι είναι από την Τζορτζίνα.

"Τι κάνεις;" στο μυαλό μου έρχεται εκείνη γυμνή, της απαντάω αμέσως.

"Έχω υπάρξει και καλύτερα.. ο ξενοδόχος ανησύχησε με το φούσκωμα που είχα στο παντελόνι!!" περιμένω λίγο,

"Ναι ε; Πρέπει να νιώθω άσχημα για τον άνθρωπο; Θα έπαθε μεγάλο σοκ!!"

"Δεν φαντάζεσαι.. Για εμένα θα πρέπει να νιώθεις άσχημα.. τι φοράς;" Δεν μου απαντάει αμέσως, περιμένω..

"Τώρα τίποτα!! Είμαι ξαπλωμένη ολόγυμνη στο κρεβάτι μου.." τόση ώρα κινούμε μέσα στο δωμάτιο, τώρα όμως πρέπει να κάτσω. Την φαντάζομαι γυμνή, ξαπλωμένη και ερεθισμένη..

"Τζορτζίνα... μόλις κόντεψα να τελειώσω... τι θα έλεγες να έρθω επίσκεψη στο σπίτι σου τώρα;"

"Στις δύο τα ξημερώματα; Δεν νομίζω ότι η μαμά μου θα το δεχτεί!!"

"Κοιμήσου... πρέπει να πάω επειγόντως να ρίξω πάνω μου παγωμένο νερό!" όλο το βράδυ ήμουν ερεθισμένος, κάθε τόσο έκανα ντουζ και δε μπορούσα να ηρεμήσω, τα ξημερώματα με πήρε επιτέλους ο ύπνος...

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now