κεφάλαιο 62

13.7K 1.1K 70
                                    


ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ

Από την ώρα που έφυγε ο Ορέστης το μυαλό μου καθάρισε και τα έβαλα όλα σε μια σειρά. Μίλησα με την Μίνα στο τηλέφωνο και με ενημέρωσε ότι θα ερχόντουσαν με την Έλσα κατά τις δέκα. Ο στολισμός είχε ολοκληρωθεί και ήμουν πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Αυτή τη στιγμή στηνόταν ο μπουφές, όλα έδειχναν να πηγαίνουν τέλεια. Κοίταξα άλλη μια φορά το ρολόι μου και ρώτησα τα παιδιά από το κέτερινγκ αν χρειάζονται κάποια βοήθεια. Με βεβαίωσαν ότι όλα ήταν υπό έλεγχο και έτσι σκέφτηκα να πάω να ετοιμαστώ. Σε λιγότερο από μισή ώρα θα ερχόταν ο Dj και θα έπρεπε να δούμε που θα στήσουμε τις κονσόλες. Μπήκα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Αφού έκανα ένα γρήγορο ντουζ, στάθηκα μπροστά στην ντουλάπα και προσπαθούσα να αποφασίσω τι θα φορέσω..

Σήμερα το βράδυ, μόλις τελείωνε το πάρτι, θα μέναμε μόνοι μας με τον Ορέστη και θα περνούσαμε μια μοναδική βραδιά... ανυπομονούσα! Άνοιξα το ντουλάπι με τα εσώρουχα και διάλεξα ένα σμαραγδί δαντελένιο σετ, δεν το είχα βάλει ποτέ, ήμουν σίγουρη ότι θα του άρεσε! Αφού το φόρεσα έκανα μια στροφή μπροστά στον ολόσωμο καθρέφτη και κοιτάχτηκα. Το εσώρουχο ήταν ένα παρτό μποξεράκι που αγκάλιαζε όμορφα τα οπίσθια μου, δεν είχε ραφές και ήμουν σίγουρη ότι δε θα διέγραφε από το φόρεμα που σκεφτόμουν να βάλω. Επέστρεψα στην ντουλάπα και βρήκα το μπλε φόρεμα που έψαχνα, το φόρεσα και το συνδύασα με ασημένια πέδιλα. Έφτιαξα τα μαλλιά μου σε ένα ατημέλητο κότσο και κοιτάχτηκα για ακόμα μια φορά στον καθρέφτη... ήμουν εντάξει. Ήλπιζα να του αρέσω και να μη μου φωνάζει πάλι για το ντεκολτέ. Η αλήθεια ήταν, ότι μπροστά σε κάποια άλλα ρούχα που φορούσα πριν κάποιους μήνες, αυτό που έβαλα σήμερα ήταν πολύ σεμνό..

Επιστρέφω στο σαλόνι και όλα είναι έτοιμα. Τα άτομα που έχουν αναλάβει τον μπουφέ και το σερβίρισμα κάθονται στη βεράντα και μόλις με βλέπουν μου προσφέρουν ένα δροσερό κοκτέιλ με λεμόνι, δοκιμάζω λίγο... είναι τέλειο! Το κουδούνι χτυπάει και με ενημερώνουν ότι έχει έρθει ο Dj. Τους λέω να τον αφήσουν να ανέβει. Τον καλωσορίζω και τον ρωτάω που θα τον βόλευε να στήσει τον εξοπλισμό. Μου λέει να μην ανησυχώ και θα τα κανονίσει όλα εκείνος. Του φέρνω ένα από τα δροσιστικά κοκτέιλ και μιλάμε λίγο για την μουσική που θα βάλει. Τον ενημερώνω για το τραγούδι υποδοχής που θέλει ο Μπάμπης και εκείνη την ώρα χτυπάει πάλι το κουδούνι της εισόδου. Με ενημερώνουν ότι κάποιος θέλει να με δει, ρωτάω ποιος είναι και μου λένε το όνομα του.

Κάποιος να την προσέχει..Where stories live. Discover now