-24-

341 13 1
                                    

MEDYA:CAN

'"Buyrun?"

Senem Can'ın kolundan çıktı ve bana sarıldı.

Hiç tepki vermeden öylece durdum ve Can'a baktım

"Yaaaa sizi çok özledim." dedi Senem.

Senem üniversiteye Amerika'da devam ettmişti. Şimdi onu görünce şaşırdım.

"Hoşgeldin de. Ne ara bu kadar yakın olduk?"

"Müge canım biz hep yakındık."

"Hmm ne demezsin"

"İçeri almayacak mısın bizi?" dedi Can

"Tabi tabi buyrun lütfen"

İçeri girerken terlikleri önlerine koydum. Çağla da yanıma geldi. Onları görünce sakin bir tavırla

"Niye geldiniz?"

Çağla'yı dürttüm ve

"Çağla sende şaşırdın dimi?" dedim ve güldüm.

"Hha evet ondan bu tepkiyi verdim zaten." dedi ve gözlerini devirdi.

Terliklerini giyip içeri girdiler ve koltukta oturdular. Çağla ile ben ise karşılarındaki koltuğa geçtik.

Çağla konuya başladı

"EE niye geldiniz?"

Senem güldü ve

"Güzel bir iş için Amerika'dan döndüm ve size de haber vermek istedim. Sonuçta arkadaşlarımsınız."

Can'ın elinden tuttu ve yüzüklerini gösterdiler.

Beynimden vurulmuşa döndüm. Evleniyorlar mıydı yoksa?

Şaşkınlıkla Can'a baktım ve o da bana çevirdi gözlerini

"Nişanlandık. Artık yakında düğünümüze bekliyoruz."

"Senem söyledin artık gidebiliriz." dedi Can

ve belini tuttu. Ayaklandılar. Çağla ağzı açık onları izliyordu. Bende az kalsın ağlayacaktım. Sonuçta Can onu sevdiğimi biliyordu. Ona rağmen gelip evleneceklerini gözüme soka soka söylediler.

"Niye? Bunu söylemek için mi geldiniz?" dedim ve Can gülümsedi.

"Evet. Sen ne sandın?"

"Hiçbir şey! Ne sanacaktım ki?"

"İyi o zaman. Düğünümüze daha var bu yüzden davetiyeleri çıkarınca size vereceğiz. Neyse biz gidelim"

"Can." dedim.

"Arkasına döndü ve parmağını salladı. Sessizce eğildi ve

" sakın yanlış birşey yapayım deme. Senem yanımda ve ayrılmak istemiyorum tekrardan anladın mı?"

"Zaten yanlış birşey demeyecektim." gözlerim doldu. Dudağım titreyerek

"Sadece Mutluluklar" dedim ve elini ağzıma koyup odama koştum. Hıçkırıklarımla debeleşiyordum odada.'

"Müge. Müge iyimisin?"

Kendime geldiğimde Can ile Senem başımda bekliyor ve Çağla ise kolonya ile yüzüme vuruyordu. Can derin bir oh çekerek

"Hele şükür uyandı" dedi ve ayağı kalktı.

Ellerine baktığımda yüzük yoktu. Hepsi kabus muydu?

Çağla'ya baktım ve

"Ne oldu bana?"

"Kapı çaldı ve sen kapıyı açmak için kalktın. Can ve Senem'i görünce bayıldın. Sonra seni koltuğa getirdik ve uyandın"

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin