MEDYA:MÜGE"Çağla nasıl ya nasıl? Çocuk benim için mi bunları yaptı?"
"Abartma istersen Müge! Sadece sana borçlu olduğu için yaptı."
"Çağla kimsenin beni sevmeye hakkı yokmu? Veya benim sevilmeye?"
"Tabikide öyle saçmalama. Sadece yine hayal kırıklığına uğrama diye öyle söyledim."
"Ben zaten hayal kırıklığıyım. Daha ne kadar hayal kırıklığı yaşayayım? Neyse şimdi Can o kadar o adamı hapse tıkadı ve o da hapse girip çıktı. Ben ise bugün onu kovdum. Ne yaptım ben yaa"
"Nerden bilecektin ki?"
"Bilmiyorum. Kendimi suçlu hissediyorum."
"Hayır öyle birşey yok." dedi ve ağzıma zeytini tıkıştırdı.
"Yemeğini yemezsen büyüyemezsin"
"Hahaha çok komik"
Dedim ve yüzümü buruşturdum. Dalga geçmişti apaçık işte."O kadar tembeliz ki akşam yemeğinde bile kahvaltılık yiyoruz."
"Sen yapsaydın yemeği Mügeciğim."
"İşte bende o kadar tembeliz ki dedim zaten."
"Neyse ya Can'ı gördün mü?"
"Sabah gördüm niye ki?"
"O anlamda değil akıllım. Yani yaptığını gördün mü dedim. Sende onu kovdun."
"Evet yaa çok pişmanım. Bu aralar değişiklik var Can'da. Böyle bi sarılmalar yardımlar falan"
Sofrayı topladık. Ben hemen yatağıma geçtim. Uzandım ve pencereden gökyüzüne. Annem ve abime baktım.
"Gördünüz mü Can'ı? Sizin de benim de intikamımı aldı. Çok iyi biri. Bu yüzden sevdim onu zaten desem saçma olur. Çünkü bana yapmadığını bırakmamıştı. Ama onun huyunu seviyorum. Dimi anne sencede iyi değil mi. Abi ya sence? Çok yorgunum bugün. Neyseki müebbet yemiş ve onu bir daha göremeyeceğim. Rahatım artık. Kurtulduk işte bu kadar. Neyse sizi rahatsız etmeyeyim. İyi geceler."
Sabah alarm sesiyle uyandım. Gözlerim kapalı bir şekilde alarmı kapattım. Ayağı kalktım ve yavaş yavaş banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giyindim. Üstümde bir bluz ve altında ise kot pantolon vardı.(medyada)
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Çağla'yı uyandırdım. Oda hazırlanıp kahvaltıya oturdu.
"Bugün nasılsın bakayım?" dedi
"İyiyim ya sen?"
"Bende"
Yemeğimizi bitirdikten sonra sofrayı toplayıp çantamızı aldık. Okula geldik. Heyecanlıydım çünkü Can ile konuşacaktım. Bir o kadar da mutluydum. Onu görecektim
Sınıfa girdiğimde kalbimin ritmi daha da hızlandı.
Oturduğu sıraya bakmamla hayal kırıklığı yaşamam bir oldu. Merve ile yan yana oturmuş sesli bir şekilde gülüyorlardı. Can çok komik şeyler anlatıyor olacak ki merve haykırıyordu. Can'ın da eksik bir yanı yoktu hani.
Çağla ile sıramıza geçtik. Yüzüme bile bakmadı. Bir günaydın bile demedi. Merve bizim geldiğimizi gördüğü için konuşmalarını kulağına fısıldadı. Can'da gülüp birşeyler söylüyordu sessizce.
Bu çok moralimi bozmuştu.
Doğru her zamanki haliydi. Ama bu aralar o kadar yakın davranıyordu ki.. Şimdi bir saçma geliyor soğuk davranınca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
FantasyKüçüklüğünden beri sevdiği adam ile arasındaki engeller bitmiyor. Büyük aşk, bir o kadar sorunlu olacak. Onların sevmekten de öte. Kaybedeceğini bile bile mücadele etti. Beklemediği bir anda karşılık buldu. Bu onu hayata daha çok bağladı. Ve onu asl...