MEDYA:MÜGE"Çağla inanabiliyor musun bana aşık". Dedim ve yatakta zıplamaya devam ettim.
Çağla sadece gülüyordu ve ara sıra
" ben sana dememiş ydim?" diyordu
"Diyordun. Gel seni bir kere daha öpeyim" dedim ve yataktan atlayıp koltuğun üstünde çay içen Çağla'nın yanağından sımsıkı öptüm.
"Çok teşekkürler canım arkadaşım benim" dedim ve heyecanla dolabıma koştum.
"Ne giyeyim sence?"
"Siyah olanı?"
"Off Çağla ilk günden yas oldu diye çocuğu telaşa mı sokayım?"
"Tamam mavi olanı giy"
"Ya onu giyip şişman gözükürsem? Sonra benden soğursa?"
"Off Müge off. Sen seç o zaman."
Evet Can ile yemeğe gidiyorduk ve ben ne giyeceğimi Çağla'ya danışıyordum.
"Tamam ama yardımın gerekiyor."
"Sen kendini bana bırak"
"Tamam o zaman hadi çabuk"
"Kızım yemeğe gidiyorsunuz o kadar süslemeyeceğim herhalde. Sadece normal günlerden bir tık daha süslü" dedi ve göz kırptı
Bugün günlerden Cumartesiydi. Saat 12:14'tü. Dün okuldayken ona sarıldıktan sonra ben ve Çağla'yı eve bıraktı ve yemek için randevu verdi. Çağla da şaşkındı ben de onun kadar.
Çağla eline aldığı kot gömlek ve kot pantolona hayranlıkla bakarken araya girdim ve
"O kusmuk şeyi giymemi düşünmüyorsun değil mi?"
"Ne? Ne dedin sen? Kusmuk mu?"
"Çağla biraz saçma oluyor. Yemeğe çıkıyoruz ve ben gömlek ile pantolon giyiyorum güzelmi?"
"Ama çok güzel" dedi ve dudağını yukarı doğru kıvırdı.
Dolaba koydu ve başka bir kombine hayranlıkla baktı
beyaz salaş bir bluz ve altına ise deri siyah dar bir etek. Bunu beğenmiştim işte. Yani yemeğe uygun olacağını düşündüm. Çağla hemen ellerime tutuşturdu.
Giyindikten sonra Çağla güzelce bir süzüyordu beni
"İşte bu!"
Gülümsedim ve makyaj aynasının karşısına geçtim. Saçlarımı tarayıp yana attı. Gözüme ağırlıklı makyaj yaptı. Dudağım ise kendi renginde takılıyordu. Elime kot ceketini verdi ve bana sarıldı
"Çok güzel oldun. Bu ceket sende kalsın yoksa soğuktan geberirsin."
Ona gülümsedim ve bende sarıldım.
"Çok teşekkürnederim Çağla. Seni seviyorum." dedim ve öpüp çıktım.
Lokantaya geldiğimde herkes beni süzüyordu. Gün ışığının aydınlattığı lokanta, denizin kenarında olmasıyla birlikte çiçek kokusuyla beni büyülüyordu.
Denize karşı masada telefonuyla ilgilenen Can'ı gördüm. Gülümsedim ve yanına doğru ilerledim.
Yanında durduğumda kafasını kaldırdı ve gözleri açık olan bacaklarımda takıldı.
"Bu ne?"
"Bacak"
"Haha çok komiksin. Ciddileş Müge. Ne bu hal?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
FantasyKüçüklüğünden beri sevdiği adam ile arasındaki engeller bitmiyor. Büyük aşk, bir o kadar sorunlu olacak. Onların sevmekten de öte. Kaybedeceğini bile bile mücadele etti. Beklemediği bir anda karşılık buldu. Bu onu hayata daha çok bağladı. Ve onu asl...