MEDYA:CANCan ellerimden tutup uçurumun kenarına getirdi. Orada oturdum. Havaya bakıp gülümsüyordum.
Can' da benim baktığım yöne doğru baktı ve o da gülümsedi.
"Rahatlıyormusun onlara bakınca?"
"Evet. Hemde nasıl. Senin yanında nasıl rahatlıyorsam onlarla konuştuğumdada o kadar rahatlıyorum."
Kafasını gökyüzünden çevirip bana baktı.
"Seni hiç bırakmayacağım"
Bende ona baktım
"Bende." gülümsedim o da gülümsedi. Uzun bir süre ona gülümseyerek baktım.
"Beni öldürmek mi istiyorsun?" dedi.
"Neden?"
"Öyle güzel gülüyorsun ki"
"Biliyorum" dedim ve gülmeye devam ettim.
"Neden biliyor musun ?" dedim.
"Neden?"
"Bilmem? Bende sana sordum"
"Mügee. Çok şakacısın"
"Onuda biliyorum"
Güldü ve sarıldı
"Bu zamana kadar seni nasıl farkedememişim?"
"O senin sorunun canım" dedim. Ayrıldıktan sonra ellerimi tuttu ve beni kaldırdı.
"Nereye?"
"Gezelim"
"Tamam" dedim ve kalktım.
Elimi belime sarmış olduğu hırkasına attım.
Elimi durdurdu ve öldürücü bakışlarını attı.
"Müge sana bunu çıkarmamanı söylemiştim. Yanlış mı hatırlıyorum?"
"Can. Ama çok saçma. Eteğin üstüne uzun hırka bağlamışım ve böyle gezicez."
"Saçmalama tabiki. Bu halinle yürüyerek gezmeyeceğiz herhalde. sonra herkes sana bakacak. Arabayla gezdireceğim seni." dedi.
Arabaya doğru yürüdük. Kapıyı açtı ve binmemi bekledi. Arabaya bindikten sonra o da sürücü koltuğuna geçti.
"Hem anlamıyorum bu havada nasıl böyle kısa ve ince giyinirsin?"
"Can tamam. Senin için böyle giyindim."
"Sanki pantolon giysen senden vazgeçeceğim? Bu düşüncenden kurtul. Her haline seni seviyorum."
Gülümsedim ve
"Peki. Tamam. Bundan sonra kısa giyinmem"
O da gülümsedi ve yola çıktık.
Can Arabayı kullanırken bir yandan bende müzikleri araştırıyordum. Zevkime göre müzik bulamayınca kapattım ve yolu izlemeye başladım.
Can çok büyük bir bakkalın önünde durdu. Bakkalın camından gördüğüm kadarıyla elmalı şekerler, pamuk şekerler, koca koca lolipoplar, hediyelikler vb vardı.
Can arabadan indi ve beni beklemeden bakkala doğru gitti. Bende arabadan indim ve bakkala girdim.
"Ne alalım Müge?"
"Bilmiyorum ki?"
"Bi bilsen zaten dişimi kıracam"
Elini pamuklu şekerlere attı. Sonra geri çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
FantasyKüçüklüğünden beri sevdiği adam ile arasındaki engeller bitmiyor. Büyük aşk, bir o kadar sorunlu olacak. Onların sevmekten de öte. Kaybedeceğini bile bile mücadele etti. Beklemediği bir anda karşılık buldu. Bu onu hayata daha çok bağladı. Ve onu asl...