-25-

364 11 0
                                    

Sınıftayken Çağla yanıma geldi ve ne olduğunu sordu

"Birşey yok Çağla"

"Hadi ama Müge."

Kafamı Çağla'nın boynuna gömdüm ve ağlamaya başladım.

"Biliyor musun Çağla. Bana yalandan bile 'seni seviyorum' derken o kadar içim ürpermişti ki. Dedim keşke yalan söylemesede ona sarılıp içimdeki özlemi ve aşkı dindirsem." ağlamaya devam ediyordum.

"Ne saçmalıyorsun Müge?"

"Benimle yine oynadı. Yine dedi seni seviyorum diye. Yine beni yalandan öptüğü gibi öpecekti. Ama izin vermedim. Gerçek olmasını isterdim herşeyden çok..."

"Seni sevdiğini mi söyledi?" sırtımı sıvazlıyordu. Ben ise hala başım omzuna kapanmış şekilde ağlayarak konuşuyordum.

"Evet. Yine canımı yakmak istiyor."

"Nerden biliyorsun oynadığını?"

"Görmüyor musun Allah aşkına Çağla ya?"

"Herşeyi görüyorum Müge. Belkide gerçekten seni seviyordur?"

Kafamı gömdüğüm omzundan kaldırdım. Gözyaşlarımı silerek gözlerine baktım.

"Nasıl?"

"Seni kıskanıyor işte. Yardım ediyor, sarılıyor. Kıskanmanın alasını yapıyor. Sen hala görmedin."

"Hayır. Sadece canımı yakmak istiyor."

"Müge sen ona sırf sana bunları yaptı diye inanmak istemiyorsun. Eğer bunları yapmasaydı sana acı çektirmeseydi sen de onun sana aşık olduğunu anlardın."

"Ama nasıl olur bu?"

"Bak Emre aşağıda ve birazdan gelir. Çok yakın ol Emre'ye. Gör bak Can nasıl davranıyor?"

Sevinmem mi gerekiyordu bilmiyorum. Tabiki sevineceğim. Ama nedense içimden hala beni kandırdığı geçiyordu. İnanmak istiyordum. Annem ve abimin birdaha dönmeyeceğine inandığım kadar Can'a da inanmak istiyordum.

Çağla'ya sarıldım ve

"Sen olmasan ne yapardım?"

"Kızım senin şuan havalara Uçman gerekiyordu. Gelmiş bana sarılıyorsun."

Çağla'dan ayrıldıktan sonra yüzüne baktım

"Önce tam emin olayım o zaman beni gör" dedim ve gülümsedim

Çağla en öne geçip oturdu. Ben de Emre'yi bekliyordum. Bencilce olabilir. Onu kullanmış gibi olabilirim ama gerçekten o kadar inanmak istiyorum ki herşeyi göze alabilirim.

Oturduğum sırama doğru geliyordu Emre.

"Nasılsın?"

"İyiyim ya sen?" dedim ve gülüösedi.

"Bir saat sizi aradım. Birşey yapmadı değil mi?"

"Hayır. Sadece konuştu." dedim

"Ne konuştunuz." dedi.

"Lütfen Emre zaten moralim bozuk sende böyle yapma."

"Tamam." dedi ve o da gülümsedi.

"Arkadaşın burada oturmadığına göre ben geleyim mi?"

"Olur tabi" dedim ve yana kaydım

Can'ı bekliyordum. Beni seviyormıydu görmek istiyordum.

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin