Αναμνήσεις

12.7K 1K 68
                                    

.. Λουκάς. Ήταν ο Λουκας. Δίπλα μου, και φαινόταν μεσ' τα νεύρα.

Λ:《Ηλέκτρα.. ποιός είναι αυτός;σε ενοχλεί;》με ρώτησε ενώ ούτε καν που είχε κάνει τον κόπο να πάρει τα μάτια του από τον Γιώργο για να με κοιτάξει.

Η:《 Λουκάκο.. δεν νομίζω ότι σου πέφτει καμία δουλειά για να ρωτάς κάτι τέτοιο. Οπότε σταμάτα να κάνεις σαν υπερπροστατευτικός αδερφός και πήγαινε πίσω στην κοπελία από την πίστα》του είπα με νεύρο. Έλεος πια. Τα θέλει όλα μονά ζυγά δικά του. Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Τέλος πάντων καταλάβατε τί θέλω να πω.

Λ:《Ηλέκτρα σοβαρέψου.. εγώ για το..》άρχισε να λέει αλλα ο Γιώργος που είχε καταλάβει ποιός ήταν τον έκοψε.

Γ:《Ηλέκτρα γλυκιά μου πάμε να πιούμε κανένα σφηνάκι; Αρκετά ακούσαμε αυτόν ον μαλάκα. Πάμε να διασκεδάσουμε όπως εμείς ξέρουμε..》είπε ο Γίωργος με ένα πονηρό χαμόγελο κλείνοντας μου το μάτι.

Και κατάλαβα.. ο Γιώργος απλά προσπαθούσε να σπάσει τα νεύρα του Λουκά. Και κρίνοντας από το ύφος του τα κατάφερνε.

Η:《Λουκά εγω θα πάω με τον Γιώργο.. Πες στη Αφροδίτη ότι θα με γυρίσει εκείνος για να μην ανησυχεί..》είπα.

Ότι αντιρρήσεις και αν είχε πάνω στο θέμα ο Λουκας δεν καθίσαμε να τις ακούσουμε.

Γ:《Ηλεκτρουκο επειδή έχω έρθει με παρέα σε πειράζει αν πάμε εκεί; είναι πολύ καλά παιδια.. θα τα συμπαθήσεις》είπε με ένα αγχωμένο χαμόγελο γιατί φοβόταν μην του πω όχι.

Η:《Δεν υπάρχει θέμα.. πάμε να γνωρίσω τους κολλητούς του κολλητού μου》του είπα και του έκλεισα το μάτι.

Γ:《Ωραία γιατί φτάσαμε》είπε.

Τότε κοίταξα μπροστά μου και αυτό που είδα με άγχωσε υπερβολικά πολύ.

Α:《Αποφάσισες να δεχτείς την προσφορά μου; Δεν σε αδικώ.. και ποιά δεν θα ήθελε ένα κομμάτι από αυτό;》με ρώτησε ο Άρης δείχνοντας μου το κορμί του.

Σε παρακαλώ Θεέ μου κάνε να μην είναι αυτό που νομίζω..

Γ:《Ηλέκτρα από εδώ οι φίλοι μου που σου έλεγα.. Ο Άρης, ο Αχιλλέας και Αντώνης》 είπε συστήνοντας μου τους έναν έναν.

Τέλεια.. γιατί η βραδιά μου ήταν που ήταν τώρα από 'γινε.

Η:《 Εεε χάρηκα.. υποθέτω》είπα με ένα μισό χαμόγελο.

Α:《Υποθέτεις; τί υποθέτεις; εγώ πιστεύω ότι γύρισες πίσω για τον λόγο που είπα και πριν》μου είπε.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt