Μέσα στον ύπνο μου άκουσα φωνές. Άνοιξα τα μάτια και κατάλαβα ότι αυτό που με είχε ξυπνήσει ήταν ο μπαμπάς με την Άννα που τσακώνονταν.
Έλεος αυτοί οι άνθρωποι. Δεν μπορούν να τσακωθούν σε λίγο πιό φυσιολογικές ώρες; Κατά προτίμηση όταν θα είμαι ξύπνια.. και ακόμα καλύτερα όταν θα λείπω.Δεν μαλώνουν συχνά. Αλλά όταν το κάνουν ακούγονται πολύ.
Εκεί που άκουγα τον Μπαμπά να φωνάζει ξαφνικά ακούω την εκνευριστική φωνή την Μαρίας να του μιλάει με υφάκι. Εεε όχι κουκλίτσα μου.. δεν θα περάσει έτσι αυτό.
Βγήκα από το δωμάτιο ακολούθησα τις φωνές και με έβγαλαν στο σαλόνι.
Μ:《Μίλα καλύτερα στη μητέρα μου.. αν θέλεις να φωνάξεις τόσο πολύ σε κάποιον τράβα στην κόρη σου που ένας Θεός ξέρει που ήταν πάλι χθες..》του είπε ξέροντας ότι με αυτό θα έστρεφε την οργή του πάνω μου.
Η:《Ουάου.. Τί έγινε Μαράκι περίεργη πολύ; Τι με παρακολουθείς κιόλας; Τί ώρα φεύγω και τί ώρα γυρίζω; Νταξει.. το ήξερα ότι δεν έχεις καθόλου κοινωνική ζωή αλλά έλεος εσύ κουκλίτσα μου.. το έχεις φτάσει σε άλλο επίπεδο》της είπα. Η φάτσα της ήταν απλά όλα τα λεφτά. Ήταν μία μίξη θυμού, μίσους και φόβου. Δεν το περίμενε φαίνεται να εμφανιζόμουν από δίπλα της όταν με έθαβε..
Μ:《Για να σου πω εσένα..》άρχισε να λέει αλλά την διέκοψα. Δεν φταίω εγώ η φωνή της με εκνευρίζει. Είναι υπερβολικά τσιριχτή για τα ευαίσθητα αυτάκια μου..
Η:《Ξέρεις κάτι.. δεν με ενδιαφέρει να το ακούσω.. κράτα το για τον εαυτό σου》της είπα κλείνοντας της το μάτι. Πήγα δίπλα στον μπαμπά και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.. Μπορεί να μην τα πάμε πολύ καλά τον τελευταίο καιρο αλλά όπως τον είδα χθες στον καναπέ να πίνει απλά.. ένιωσα απαίσια..
Μπ:《Ηλέκτρα θέλω να μου κάνεις μία χάρη σήμερα..》μου είπε γλυκά προσπαθώντας να πάει με τα νερά μου για να του απαντήσω θετικά.
Η:《Πες μου εσύ και βλέπουμε》του είπα. Εε τί; Έτσι απλά θα πω ναι;
Μπ:《Το βραδάκι θα κάνουμε εδώ στο σπίτι κάτι σαν πάρτι. Θα καλέσω τους συνεργάτες και τους υπάλληλους από τη δουλειά εδώ και.. θέλω να παραβρεθείς και εσύ》μου ζήτησε.
Η:《Αα οκέυ.. εεμ δεν έχω θέμα απλά θα καλέσω και την Αφροδίτη εδώ.. Δεν υπάρχει θέμα έτσι;》τον ρώτησα. Αν μου έλεγε όχι αποκλείεται να πήγαινα.
Μπ:《Όχι βέβαια γλυκιά μου.. κάλεσε όποιον θέλεις》είπε και μου χάιδεψε απαλά τα μαλλιά.
ESTÁS LEYENDO
Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του
RomanceΤο παρελθόν της Ηλέκτρας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ως άσχημο. Η ίδια προσπαθεί να συμπεριφέρεται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Η μόνη της ασπίδα απέναντι στις συμφορές είναι το χαμόγελό της. Σε μία νύχτα γνωρίζει τον Άρη. Η εξωτερική...