Πρόταση

8.1K 828 25
                                    

Η Εβελίνα δεν μιλούσε. Απλά επαναλάμβανε το ίδιο πράγμα συνέχεια. "Συγνώμη μα σε αγαπάω.."

«Μωρό μου σταμάτα να κλαις και εξήγησε μου.. »της είπα. Αυτή η Άννα μόνο κακό έχει προκαλέσει. Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που την έβαλα μέσα στο σπίτι μου. Έχω χάσει τόσα πολλά τα τελευταία 8 χρόνια εξαιτίας της.

«Μην μου θυμώσεις.. Δεν θα το αντέξω.. »μου είπε ενώ νέα δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους. Τα σκούπισα με τα δάχτυλά μου και της έδωσα ένα φιλί ήρεμο αλλά με πάθος.

«Σου το υπόσχομαι.. τώρα πες μου..» της είπα και ελπίζω να κρατήσω την υπόσχεσή μου. Αλλά όπως και να το κάνει κανείς πιο πιθανό είναι να θυμώσω με αυτά που θα ακούσω ότι έκανε η Άννα παρά αυτά που έκανε η Εβελίνα.

«Μην με διακόψεις.. Λοιπόν.. ήμουν στο δωμάτιό μου και ήθελα να έρθω να σου μιλήσω για το θέμα του Μάρκου. Βγήκα λοιπόν από κει και ήρθα να σε βρω. Έτσι όπως περνούσα έξω από την τραπεζαρία άκουσα ομιλίες και υπέθεσα ότι θα ήσουν εσύ. Αποφάσισα λοιπόν να μπω μέσα αν και στην αρχή φοβήθηκα λίγο ότι θα σας έβρισκα σε καμία τρυφερή σκηνή αλλά είπα "Δε μου πέφτει λόγος.. Στο κάτω κάτω γυναίκα του είναι" και μπήκα. Αντί όμως να βρω και τους δυό σας μέσα βρήκα μόνο την Άννα. Μιλούσε στο τηλέφωνο και δεν με είχε πάρει χαμπάρι. Είχε πλάτη σε μένα βλέπεις. Είπα να φύγω διακριτικά αλλά τότε άκουσα κάτι που με σόκαρε. Είπε στον συνομιλητή της "Ναι μωρό μου.. και σε μένα λείπεις.. άσε και έχει έρθει όλη η ηλίθια οικογένεια του και με έχουν βάλει στο στόχαστρο να πάρω πόδι.. ναι πρέπει να είμαστε προσεχτικοί δεν πρέπει να μας καταλάβουν.. Αν θέλουμε να τον τσακίσουμε μόνο με υπομονή θα το πετύχουμε." την άκουγα να λέει και να λέει. Για να μην πολυλογώ ήθελε να σε καταστρέψει τελείως. Σε όλους τους τομείς. Και οικονομικά και συναισθηματικά. Όταν με το καλό έκλεισε το τηλέφωνο και γύρισε να φύγει με παρατήρησε και κατάλαβε από τη φάτσα μου ότι είχα ακούσει τα πάντα. Μου είπε ότι αν τολμήσω να το πω σε κανέναν θα σκοτώσει και μενα και σένα και τα κορίτσια.. αλλά εγώ και μόνο στη σκέψη φρίκαρα και αντί να συμφωνήσω μαζί της και κάλα αποφάσισα ότι θα ήταν πιο σωστό να την απειλήσω και εγώ. Της είπα ¨Είσαι ότι πιο άθλιο έχω δει ποτέ στη ζωή μου.. μου πήρες τον άντρα με δόλια μέσα και τώρα προσπαθείς να τον βγάλεις και από τη μέση.. Τι δυο έκανε μου λές; Θ έπρεπε να ντρέπεσαι. Μόνο κάτι του δρόμου συμπεριφέρονται έτσι..¨ Αυτή νευρίασε και μου άστραψε ένα χαστούκι..όλο δικό μου. Εεε και μετά ήρθες εσύ» μου είπε με μία ανάσα. Να πω ότι με εξέπληξε αυτό που άκουσα θα ήταν ψέμα. Η Άννα είναι ικανή για όλα. Ένα πράγμα όμως ήταν που όσο και να προσπαθούσα δεν το καταλάβαινα.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Where stories live. Discover now