Το Φιλί

11.4K 876 46
                                    

Ήμουν με τη Νεφέλη στον καναπέ και βλέπαμε τηλεόραση ενώ τρώγαμε πρωινό. Πόσο μου είχε λείψει αυτό.. να καθόμαστε οικογενειακά στον καναπέ και να βλέπουμε ταινίες όλοι μαζί. Τελευταία έπρεπε να ανέχομαι τον πατέρα μου με τις ηλίθιες να το κάνουν αυτό. Εγώ όμως δεν είχα καμία θέση ανάμεσά τους.

Η:《Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψε αυτό..》της είπα ενώ προσπαθούσα να καταλάβω τί ακριβώς παιζόταν με το παιδικό που έβλεπα.

Ν:《Και εμένα ρε Ηλέκτρα.. Μακάρι να ήταν εδώ και η μαμά.. να ήταν όλα όπως παλιά.. αλλά θα ξαναγίνουν πιστεύω..》μου είπε χαμένη στις σκέψεις της. Και εγώ το ήθελα αυτό. Να ξαναγίνουν όλα όπως παλιά.

Εκείνη την ώρα ήρθε και ο μπαμπάς να μας μιλήσει.

Μπ:《Γειά σας κορίτσια.. Νεφέλη προσαρμόστηκες; όλα καλά;》τη ρώτησε μαγκωμένα. Φοβάται την αντίδραση της φαίνεται.. και δεν έχει και άδικο. Η Νεφέλη είναι και αυτή σαν την Αφροδίτη. Καλή με όσους δεν την εκνευρίζουν.

Ν:《Ναι όλα καλά..》του είπε ψυχρά ενώ δεν του χάρισε ούτε ένα βλέμμα.

Μπ:《Εεμ Νεφέλη η μητέρα σου.. εεμ τί κάνει;》τη ρώτησε τάχα αδιάφορα ενώ ταυτόχρονα φοβόταν και την απάντηση της κόρης του. Από τη μία ήθελε η πρώην γυναίκα του να είναι μία χαρά και να περνάει καλά γιατί το αξίζει από την άλλη όμως όσο εγωιστικό και αν ακούγεται ήθελε να μην είναι καλά.. να τον θέλει ακόμα όπως και αυτός εκείνη. Ακόμη και στην αγκαλιά του καινούριου της γκόμενου να σκέφτεται εκείνον. Γιατί και αυτός το ίδιο κάνει. Όποτε είναι με την Άννα σκέφτεται την Εβελίνα.

Ν:《Είναι μία χαρά.. ο Μάρκος την κάνει ευτυχισμένη. Και το αξίζει μετά από αυτά που της έκανες.. Όμορφη είναι,έξυπνη είναι.. νέα είναι.. μόνο τριάντα οχτώ χρονών.. και είναι έτοιμη να ξαναφτιάξει τη ζωή της》του είπε και ο Νικόλας με κάθε λέξη της κόρης του ένιωσε ότι η καρδιά του θα σταματούσε να χτυπάει. Ούτως ή άλλως μακριά από την Εβελίνα η ζωή του ήταν μισή. Ήταν σαν να μην ζούσε. Ένα λάθος έκανε. Ένα λάθος το οποίο του κόστησε όλη του την ευτυχία. Και αυτό το λάθος θα το πληρώνει για όλη την υπόλοιπη του ζωή.

Μπ:《Έχεις δίκιο.. Έτσι πρέπει.. λοιπόν κορίτσια πηγαίνετε να ετοιμαστείτε.. θα έρθουν και καλεσμένοι μην το ξεχνάμε..》μας είπε ένω φαινόταν στο ύφος του ότι ητα λόγια της κόρης του τον είχαν επιρρεάσει πάρα πολύ.

Η:《Έχει δίκιο.. πάμε Νεφέλη》είπα στην αδελφή μου.

Ν:《Ναι πάμε. Ααα και μπαμπά; δεν πειράζει αν έρθει και το αγόρι μου έτσι;》τον ρώτησε ενώ δεν περίμενε καν απάντηση.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Where stories live. Discover now