Ο Αχιλλέας έφυγε για να ακολουθήσει την Αφροδίτη, στην οποία παρεμπιπτόντως πρέπει να δώσω ένα μεγάλο μπράβο που κατάφερε να πει στα ίσα στον άλλον ότι τον γουστάρει. Ελπίζω μόνο να μην τα σκατώσει ο μορφονιός. Τον έχω ικανό να πετάξει καμιά βλακεία τύπου ¨όλες στο τέλος υποκύπτουν¨ και να την κάνει τούρμπο.
Η Σάντρα, η ξανθιά που πρόσβαλε την κολλητή μου είχε μείνει κάγκελο από τα λόγια του Αχιλλέα. Το πιστεύω ότι δεν έχει ξαναφάει χυλόπιτα από κανέναν γι'αυτό και αντιδράει έτσι.
Σ: «Συγνώμη μόλις με παράτησε για να πάει σε αυτό το κοριτσάκι;! Παράτησε εμένα, αυτός;!» είπε βάζοντας έμφαση στη λέξη εμένα. Ωωω μωρέ η ψωνάρα νομίζει πώς είναι καμιά θεογκόμενα.
Ο Άρης από δίπλα μου γελούσε τόσο πολύ που είχε κάνει τρία τραπέζια γύρω μας να μας αγριοκοιτάξουν και έναν σερβιτόρο να έρθει να μας ζητήσει να κάνουμε λίγη ησυχία. Παρ'όλα αυτά όμως ο Αρούλης στον κόσμο του συνέχιζε ακάθεκτος να χτυπιέται. Η Νεφέλη μας κοιτούσε σε φάση ¨τι κάνω εγώ τώρα;!¨ και ο Γιώργος με τον Αντώνη απλά κοιτούσαν τη Σάντρα με ένα απαθές βλέμμα.
Νεφ: «Πρώτον η Αφροδίτη είναι πιο γυναίκα απ'όσο θα μπορέσεις να γίνεις εσύ ποτέ, δεύτερον γιατί πίστεψες ότι ο Αχιλλέας θα παρατούσε το ΄κοριτσάκι΄ για σένα και τρίτον και κυριότερο.. γιατί είσαι ακόμα εδώ;» την ρώτησε η Νεφέλη κάνοντας την Σάντρα να την κοιτάξει με ένα δολοφονικό ύφος και τον Άρη να ξεκινήσει έναν δεύτερο γύρο γέλιου.
Σ: «Πώς τολμάς να μου μιλάς έτσι βρώμα;» την ρώτησε επιθετικά. Με αυτήν της την πρόταση κατάφερε να προκαλέσει τρείς αντιδράσεις. Τον Άρη -επιτέλους- να σοβαρέψει. Τον Αντώνη, τον Γιώργο και εμένα να κοντέψουμε να σηκωθούμε να τη δείρουμε και τη Νεφέλη να γελάσει. Δεν θα την καταλάβω ποτέ αυτήν τη κοπέλα.
Νεφ: «Αααχ γλυκιά μου.. τι έγινε; Δεν σου έμαθε η μαμάκα σου ότι με το να βρίζεις σε μία συζήτηση δεν θα κερδίσεις τίποτα; Αλλά να μου πεις εδώ η μαμά σου δεν ξεκίνησε από τα βασικά θα πήγαινε σε αυτό;» της απάντησε η Νεφέλη και για κάποιο λόγο μου θύμισε έναν από τους τσακωμούς μου με τη Μαρία που της είχα πει κάτι παρόμοιο.
Σ: «Τι εννοείς;» τη ρώτησε η ξανθιά εμφανώς μπερδεμένη αλλά και εκνευρισμένη.
Νεφ: «Εννοώ γλυκιά μου αφού παρέλειψε να σου μάθει να συμπεριφέρεσαι σαν σωστή κυρία και αν δεν σου αρέσει το σωστή έστω σαν κυρία, δεν νομίζω να ασχολήθηκε να σου εξηγήσει τα βασικά για έναν διάλογο..» της απάντησε και αυτή τη φορά όχι μόνο ο Άρης αλλά και εγώ αρχίσαμε να κάνουμε σαν παλαβά από τα γέλια.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του
RomantizmΤο παρελθόν της Ηλέκτρας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ως άσχημο. Η ίδια προσπαθεί να συμπεριφέρεται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Η μόνη της ασπίδα απέναντι στις συμφορές είναι το χαμόγελό της. Σε μία νύχτα γνωρίζει τον Άρη. Η εξωτερική...