C'est la vie

7.9K 735 92
                                    

Αυτή η κοπέλα πραγματικά με βγάζει απ'τα ρούχα μου. Εδώ και ένα τέταρτο από τότε που ήρθαν έχει βαλθεί να μου σπάσει το νευρικό μου σύστημα. Φλερτάρει με όλα τα λιγούρια που υπάρχουν γύρω της. Και όλο αυτό γιατί; Βασικά δεν ξέρω γιατί. Εγώ τη θέλω και αυτή μου κάνει καψόνια. Κυριολεκτικά είναι η πρώτη φορά που γκόμενα μου ρίχνει Χ. Αλλά ρε γαμώτο μου.. έπρεπε να είναι η συγκεκριμένη που θα το κάνει;

Αρ: «Γιατί είσαι σαν τη μεγάλη Παρασκευή;» με ρώτησε ο Άρης και γελούσαν μέχρι και τα μουστάκια του. Ο μαλάκας.. με κοροϊδεύει.

Αχ: «Άρη δεν το βουλώνεις λέω εγώ;!» του είπα μέσα από τα δόντια μου μιας και δεν ήθελα να τραβήξω τα βλέμματα πάνω μου. Και φυσικά τι άλλο θα έκανε ο Άρης αν όχι να σκάσει στα γέλια.

Αρ: «Απλά μπορείς και να της μιλήσεις κιόλας..» μου είπε αφού σταμάτησε να γελάει εξίσου σιγανά.

Αχ: «Εύκολο στα λόγια δύσκολο στη πράξη αυτό που μου λες. Είναι πρακτικά αδύνατον εγώ με αυτή να μιλήσουμε χωρίς να τσακωθούμε» του είπα παραιτημένα.

Προσεχώς η Αφροδίτη μιλούσε με τον Γιώργο και είχε σκύψει κοντά του για να ακούει τι λέει. Πολύ κοντά του. Αν μου την κάνει ο κολλητός μου, είναι νεκρός. Ο Γιώργος με είδε μάλλον πώς τον κοίταξα γιατί απλά μου χαμογέλασε καθησυχαστικά και απομακρύνθηκε λίγο από κοντά της. Η Αφροδίτη δεν κατάλαβε Χριστό και πάλι καλά δηλαδή γιατί μετά θα σφαζόμασταν και θα έκανε ένας Θεός ξέρει τι.

Ξαφνικά ένιωσα από πίσω μου μία παρουσία. Γύρισα και είδα μία ξανθιά γκόμενα στην ηλικία μου να μου χαμογελάει με ένα ύφος σαν να μου 'λεγε πάμε για ένα γρήγορο στην τουαλέτα. Θα τις έκανα τη χάρη αν δεν ήμουν κολλημένος με την Αφροδίτη. Με έχει καταστρέψει αυτή η κοπέλα.

Σ: «Γειά σου.. Είμαι η Σάντρα... Το ονοματάκι σου όμορφε;» με ρώτησε χωρίς ίχνος αμηχανίας. Η Αφροδίτη είχε γυρίσει και παρακολουθούσε την όλη φάση.

Αχ: «Αχιλλέας..Θέλεις κάτι;» την ρώτησα χαμογελώντας της αδιάφορα. Στην απάντησή μου είδα την Άφρο να χαμογελάει και προσπάθησε να το κρύψει πίνοντας νερό. Ώστε ενδιαφέρεται και ας προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο.

Σ: «Θέλεις να πάμε κάπου μόνοι μας; » με ρώτησε χωρίς να πτοείται από το ύφος μου αλλά και από τη δολοφονική ματιά που της έριξε η Άφρο. Ζηλεύει..

Αχ: «Αφροδίτη εσύ τι λες; Να πάω;» την έβαλα στη συζήτηση για να δω τι θα απαντήσει και για να καταλάβει η Σόνια ή όπως τη λένε ότι ενδιαφέρομαι για άλλη.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Onde histórias criam vida. Descubra agora