Ο έρωτας της ζωής σου

6.1K 634 171
                                    

Γιατί δεν λένε να καταλάβουν ότι δεν γουστάρω να τον βλέπω μπροστά μου;! Και δηλαδή τι φάση;! Θέλουν να με πείσουν ότι μετά από 1,5ση βδομάδα θυμήθηκε ότι υπάρχω και εγώ; Με λίγα λόγια πέρασε καλά αυτόν τον καιρό με το τσουλάκι του και είπε να επιστρέψει στα σίγουρα;!

Αρ: «Στις ομορφιές σου είσαι...» μου είπε λίγο αμήχανα καθώς με πλησίαζε. Μπα τώρα προσπαθεί να με καλοπιάσει;! Κρίμα όμως που δεν πιάνουν σε μένα αυτά.

Η: «Ναι είδες... εμένα φαίνεται ότι οι χωρισμοί με αναζωογονούν... με κάνουν- πώς να το πώ;- άλλον άνθρωπο» του απάντησα ειρωνικά και έκλεισα το μάτι σε έναν ομορφούλη που με κοιτούσε. Και που είναι εδώ ο Άρης δεν σημαίνει ότι θα με εμποδίσει να τελειώσω αυτό που ήρθα να κάνω.

Εν τω μεταξύ ο πρώην μου με κοιτούσε με λύπη στα μάτια. Άμα δεν τα είχε κάνει τόσο σκατά θα λύγιζα στη θέα τους αλλά... έλεος δεν θα είμαι το χαλάκι του καθενός να με ποδοπατάει όποτε θέλει...

Αρ: «Ρε Ηλέκτρα μου... άκουσε με λίγο σε παρακαλώ» μου ζήτησε παρακλητικά πιάνοντάς με από το χέρι. Ωωω μωρέ τώρα με παρακαλάει κιόλας. Πάω στοίχημα ότι έχει ακούσει πολλές φορές αυτή την λέξη από τη Βάνα την τελευταία βδομάδα που πλέον του την κόλλησε και αυτού.

Η: «Αρούλη να σου εξηγήσω κάτι για πολλοστή φορά;! Έπαψα να είμαι δική σου από τη στιγμή που πήδηξες την πρώην σου και είχες και το θράσος να κλείσεις τον Ιβάν μέσα στο μπάνιο για να μην σε ενοχλεί» του απάντησα και τράβηξα το χέρι μου για να φύγω. Αλλά βέβαια μην με αφήσει άνθρωπος να κάνω και εγώ για μια φορά στη ζωή μου ότι θέλω...

Αρ: «Βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα...» μου είπε πιάνοντάς μου πάλι το χέρι. Άμα όμως του ξεριζώσω εγώ το δικό του θα με πουν υπερβολική.

Η: «Μπα έμαθες καινούρια λεξούλα και τη χρησιμοποιείς; Μπράβο βρε με συγκινείς» του είπα αναφερόμενη στη λέξη ¨αυθαίρετα¨. Και προφανώς με την απάντησή μου ο Αρούλης έγινε τούρμπο αλλά δεν έκατσα εκεί για να ακούσω τι είχε να πει. Σήμερα θα διασκεδάσω ο κόσμος να χαλάσει.

Πήγα στη μπάρα και με την άκρη του ματιού μου είδα τον Αχιλλέα να έχει πάει με την Αφροδίτη στον Άρη και να του μιλάνε. Ωραία φίλη και αυτή... μ' αρέσει που είπε ότι θα διασκεδάζαμε ι δύο μας σήμερα.

Μπαρμ: «Τι θα ήθελες όμορφη;» με ρώτησε ο μπάρμαν σκύβοντας κοντά μου για να με ακούσει.

Η: «Μμμ μία βότκα βύσσινο θα ήταν ότι πρέπει αυτή τη στιγμή...» του απάντησα χαμογελώντας του. Δε λέω ωραίος ο μπάρμαν αλλά σαν τον Άρη δεν ήταν. Αλλά από την άλλη αν είναι να συγκρίνω τους μελλοντικούς γκόμενους μου με τον Άρη δεν νομίζω να βρω κανέναν που να καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Where stories live. Discover now