Κόντρα με τον πρώην της μαμάς

8.1K 719 67
                                    

Συγνώμη.. είπε ότι είναι ο Μάρκος; Σαν να λέμε ο Μάρκος της μαμάς. Εε ρε γλέντια που θα ρίξουμε. Θέλω να δω τόσο πολύ την αντίδραση του μπαμπά. Πιστεύω ότι θα είναι λίγο σε φάση ¨Εβελίνα! Πες στον ΠΡΩΗΝ σου να φύγει από το σπίτι ΜΑΣ!¨.

Η: «Μάρκο η μαμά ξέρει ότι είσαστε εδώ;» τον ρώτησα ενώ οι σκέψεις μου ήταν ακόμα στον πιθανό τρόπο που θα υποδεχτεί τον καλεσμένο μας στο σπίτι ο πατέρας μου.

Μ: «Ηλέκτρα γλυκιά μου. Μπορεί επειδή είσαι χρόνια μακριά από την Εβελίνα να μην θυμάσαι ότι δεν έχει πρόβλημα με τις εκπλήξεις. Ίσα ίσα που της αρέσουν πολύ.» μου είπε χαϊδεύοντας μου παρηγορητικά το κεφάλι σαν να ήμουν κανένα σκυλάκι. Για όπα κυρ-Μάρκο που θα μου πεις για το τι θυμάμαι απ'τη μάνα μου και τι όχι.

Η: «Συγνώμη που θα σου χαλάσω το όνειρο Μάρκο, μου επιτρέπεις τον ενικό υποθέτω, αλλά όταν έφυγε η μάνα μου ήμουν 12 όχι 2 οπότε πιστεύω πώς ήμουν σε ηλικία να μπορώ να θυμηθώ τι της αρέσει και τι όχι!» του απάντησα και πιάνοντας του το χέρι του το ακούμπησα πάνω στην κοιλιά του. Φάνηκε να σαστίζει λίγο από τον απότομο τόνο μου αλλά δεν το έβαλε κάτω.

Μ: «Όχι Ηλέκτρα δεν σου επιτρέπω τον ενικό. Δεν είμαστε ίσα και όμοια, να υπάρχει και κάποιος σεβασμός προς τους μεγαλύτερους... Απορώ τι παιδεία σου έχει δώσει ο πατέρας σου τόσα χρόνια. Έπρεπε να σε είχε πάρει και εσένα η Εβελίνα για να γινόσουν μία σωστή δεσποινίδα με τρόπους!» μου είπε με υφάκι.

Δεν θυμάμαι αν το έχω ξανά αναφέρει αλλά σιχαίνομαι τους ανθρώπους που μιλάνε με υφάκι. Πραγματικά δεν τους αντέχω. Και για να επικεντρωθούμε λίγο στα λόγια του. Τι υπονοεί για τον πατέρα μου;!

Η: «Ναι σωστά έχεις και μία ηλικία. Αλλά άσε με να σου υπενθυμίσω κάτι. Ο σεβασμός κερδίζεται δεν απαιτείται. Και όσο αφορά τον πατέρα μου μην τον ξαναπιάσεις στο στόμα σου. Δεν τον γνωρίζεις καν οπότε μην τον ξανακρίνεις. Γιατί μετά θα νευριάσω. Και δεν θέλουμε να τα κάνω όλα κώλος εδώ πέρα, έτσι δεν είναι;» τον ρώτησα χωρίς να περιμένω απάντηση. Πραγματικά όμως με είχε νευριάσει. Μπορεί με τον πατέρα μου όταν παντρεύτηκε την Άννα να μην υπήρξαμε και στα καλύτερά μας αλλά αυτό είναι ανάμεσα σε αυτόν και σε εμένα. Όχι στον Μάρκο.

Μ: «Πώς μιλάς έτσι μικρό αθυρόστομο και αναιδέστατο πλάσμα; Όταν παντρευτώ την Εβελίνα θα σε βάλω σε μία τάξη νεαρή μου!» μου είπε κοιτώντας με υποτιμητικά. Ναι με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang