Δυναμική Επανένωση

6.8K 611 163
                                    

Και κάπως έτσι ο Άρης άρχισε να μου εξηγεί τι ακριβώς είχε παιχτεί με εκείνον και τη Βάνα. Που ειλικρινά να εύχεται αυτό το τσόλι να μην εμφανιστεί ποτέ ξανά μπροστά μου γιατί θα της ξεριζώσω όλα τα εξτε και θα κλαίγεται.

Αρ: «...εκείνη τη μέρα που δυο έστειλα μήνυμα ότι ήμουν άρρωστο δεν σου έλεγα ψέματα. Είχα ανεβάσει πυρετό και ήμουν σε απαίσια κατάσταση και ναι μεν δεν ήθελα να σε κολλήσω αλλά δεν ήθελα να με βλέπεις σε τέτοια χάλια. Μην με αγριοκοιτάζεις... δεν φταίω εγώ. Απλά δεν ήθελα να... ξέρεις» άρχισε να μου εξηγεί αλλά στην πορεία ξέφυγε λίγο από το θέμα. Βασικά όχι ξέφυγε πολύ.Το αποτέλεσμα ήταν εγώ να γελάω και εκείνος να έχει κοκκινίσει. Πόσο πιο σέξι;!

Η: «Για συνέχισε... είχαμε μείνει εκεί μου έλεγες ότι ντρεπόσουν να σε δω όσο ήσουν άρρωστος...» τον παρότρυνα γελώντας κάνοντάς τον να κοκκινίσει κι άλλο αν ήταν αυτό ποτέ δυνατόν.

Αρ: «Σκάσε... συνεχίζω. Είχαν περάσει λίγες ώρες από την τελευταία φορά που μιλήσαμε και το κουδούνι χτύπησε... αν και βλαστήμησα την ώρα και την στιγμή που έδωσα στους άλλους τη διεύθυνσή μου άνοιξα... και μάντεψε ποια ήταν»

Flashback
(Άρης POV)

Αρ: «Τι διάολο θέλεις εσύ εδώ πέρα;» ρώτησα την ανεπιθύμητη, απρόσκλητη, άβυζι- ξεφεύγω από το θέμα μου- επισκέπτρια που είχα την ατυχία να έχω στο κατώφλι μου.

Β: «Έλα τώρα που δεν ξέρεις τι κάνω εγώ εδώ... ακόμα να βαρεθείς την πιτσιρίκα;!» μου είπε και χωρίς να την προσκαλέσω μπούκαρε μέσα στο σπίτι και ήρθε κατά πάνω μου. Ωωω Χριστέ μου σώσε με...

Αρ: «Βάνα δεν θα σε ξαναρωτήσω! Απάντα μου γιατί δεν έχω κέφια!» είπα επιτακτικά καθώς πισωπατούσα από αυτή τη λυσσάρα που έκανε λες και έχει να πάει με άντρα από την εποχή του Νοε.

Β: «Αααχ να καλέ ήρθα να σου κάνω λίγη... παρέα» μου είπε και άρχισε να ανοίγει την καπαρντίνα της. Λες και της ζήτησα εγώ παρέα. Και περιττό φυσικά να πω πως μου θύμισε κάτι βιαστές από κάτι ταινίες που φοράνε αυτήν και τίποτε άλ- ο Χριστός.

Αρ: «Κοπέλα μου πας καλά;! Τι φοράς;» της φώναξα και ειλικρινά είχα μείνει. Πώς στο καλό πήγαινα μαζί της παλιά;! Όκευ έχει μεγάλο κώλο δε λέω αλλά από βυζί πλάκα. Από φάτσα γάμησέτα και από φωνή και οι νταλικέρηδες πιο λεπτή έχουν. Ενώ η Ηλέκτρα μου... το μωρό μου... και κώλο και στήθος και ένα στόμα που ξέρει να το χρησιμοποιεί... ξεφεύγω πάλι.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Où les histoires vivent. Découvrez maintenant