Bonus: Τρελίτσες;

7.1K 463 84
                                    

6 χρόνια αργότερα

Η:«Έλα ρε Άρη όχι τώρα... είναι τα παιδιά εδώ» του είπα με παράπονο κοιτώντας τον στα μάτια. Αχ αυτά τα μάτια που με κάνουνε κομμάτια. Καλά εντάξει όχι και κομμάτια αλλά σίγουρα κάνουν και αυτά την δουλειά τους.

Αρ:«Ρε μωρό μου εγώ για καλό σου το λέω... στην κατάστασή σου δεν πρέπει να κουράζεσαι» μου είπε χαϊδεύοντας μου απαλά στην πλάτη με το ένα χέρι ενώ το άλλο ήταν στην κοιλιά μου.

Η: «Κοίτα συμβιβάζομαι αν έρθεις να ξαπλώσεις και εσύ μαζί μου» του είπα με ένα πονηρό χαμόγελο. Όχι κύριε. Αν είναι να με βάλεις στο κρεβάτι τουλάχιστον να έχω με κάτι να ασχολούμαι.

Αχ: «Την άκουσες Αρούλη θέλει τρελίτσες η μικρή» πετάχτηκε στην συζήτηση και ο Αχιλλέας. Αυτό το παιδί μα το Θεό δεν παύει ποτέ να με εκπλήσσει με τις φράσεις που χρησιμοποιεί.

Εδώ και μισή ώρα ο σύζυγος μου προσπαθεί να με κάνει να πάω στο κρεβάτι να ξεκουραστώ γιατί έτσι είπε ο γιατρός ότι κάνει καλό για το μωρό. Είμαι έγκυος στο πρώτο μας παιδί, 7μηνών τώρα θα μπω στον 8ο και περιττό να πω ότι ο Άρης μου έχει ζαλίσει τον έρωτα. Όλη την ώρα είναι "Ηλέκτρα μην σηκώνεις αυτό, είναι βαρύ" ή "Μωρό μου πρόσεχε μην σκύβεις απότομα πρόσεχε την κοράκλα μου" και άλλα τέτοια καλά. Καλά να μην μιλήσω για το σεξ που μου στερεί. Καλά ντάξει δεν μου το στερεί αλλά σίγουρα το περιορίζει. Εμένα οι ορμόνες μου έχουν βαρέσει κόκκινο και εκείνος στον κόσμο του.

Ισμ: «Μπαμπά τι σημαίνει τρελίτσες;» ρώτησε η 4χρονη Ισμήνη τον πατέρα της. Χα τώρα να σε δω Αχιλλούκο. Πέρα από την Αφροδίτη η Ισμήνη είναι το δεύτερο θηλυκό που κάνουν έναν άντρα σαν τον Αχιλλέα να κάνει τούμπες για χάρη της.

Αφρ: «Ναι για πες μας Αχιλλέα τι σημαίνει;» πετάχτηκε και η Αφροδίτη για να φέρει σε άβολη θέση τον άντρα της. Καλά το τι έγινε μέχρι να παντρευτούν αυτοί οι δύο ήταν κορυφή.

Ο κακομοίρης ήταν για λύπηση. Η οικογένεια της Αφροδίτης τον πέρασαν από τόσες δοκιμασίες που ήταν απίστευτο για να μην μιλήσω για τον Λουκά, τον αδερφό της, που ακόμα και τώρα δεν τον πολυχωνεύει.

Αχ: «Τρελίτσες... λοιπόν αγάπη μου τρελίτσες είναι αυτό που κάνει ένας άντρας με μία γυναίκα... όταν, εεεμ όταν βρίσκονται σε σχέση. Αλλά με εσένα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μιας και εσύ δεν θα κάνεις ποτέ ποτέ κάτι τέτοιο» της απάντησε εισπράττοντας τρανταχτά γέλια από εμένα και τον Άρη.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Where stories live. Discover now