Εξομολογήσεις

10.5K 819 45
                                    

Είχαμε καθίσει όλοι στο σαλόνι και κοιταζόμασταν. Πολύ ώριμο μπορώ να πω. Σαν παιδάκια που τα μάλωσε η μαμά τους κάνουμε. Με έξι άτομα μέσα σε ένα σπίτι είχε πέσει νεκρική σιγή. Η μαμά, εγώ και η Νεφέλη στον ένα καναπέ και οι άλλοι τρεις στον άλλο αντικριστά από εμάς. Ο μπαμπάς δεν έλεγε να ξεκολλήσει τα μάτια του από τη μάνα μου κάτι που εκνεύρισε την Άννα και του τράβηξε αγκωνιά στα πλευρά. Αντίδραση που αρμόζει σε παιδάκι δημοτικού αλλά τέλος πάντων.

Η: «Λοιπόν ώριμα πλάσματα έχετε σκοπό να μιλήσετε ή σκοπεύετε να τη βγάλουμε όλη μέρα να κοιταζόμαστε;» τους είπα ειρωνικά μπας και ξυπνήσει κάποιος και μιλήσει γιατί πραγματικά τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσια. Και.. απ' όλους όσους θα μπορούσαν να μιλήσουν αποφάσισε να το κάνει η Μαρία.

Μ:«Ναι Εβελίνα πες μας γιατί γύρισες πίσω.. κανένας δεν σε θέλει εδώ!» είπε με κακία. Αυτήν τη κοπέλα το ορκίζομαι ότι μία μέρα θα της ρίξω ένα χαστούκι να το θυμάται για την υπόλοιπη αξιολύπητη ζωούλα της!

Νεφ: «Βασικά Μαράκι οι μόνες ανεπιθύμητες εδώ μέσα είστε εσύ και η Άννα οπότε κάνε μας τη χάρη και βγάλε το σκασμό να μιλήσει κανένας που να έχει να πει κάτι και άσε τις κακίες σου για μετά..» της είπε με νεύρο η Νεφέλη. Πάλι καλά που έχω και αυτή να απαντάει αντί για εμένα γιατί το κεφαλάκι της Μαρίας θα έμενε χωρίς σώμα.

Μαμά: «Εγώ δεν έχω να πω κάτι. Τις κόρες μου ήρθα να δω και κανέναν άλλον. Ούτως ή άλλως τώρα είμαι αλλού» είπε η μαμά και για πρώτη φορά σήμερα έριξε το βλέμμα της στον πατέρα μου.

Ο Νικόλας χάθηκε μέσα σε αυτά τα μάτια που τόσο του είχαν λείψει. Τα λόγια της το πόνεσαν πιο πολύ από εκείνα της κόρης του που του είχαν πει ακριβώς το ίδια πράγμα. Ο έρωτας της ζωής του ήταν σε άλλα χέρια και αυτός πονούσε.. πονούσε αφόρητα. Άραγε θα την κέρδιζε πίσω;

Άννα: «Μπα βρέθηκε άνθρωπος που σε θέλει; Γιατί ο Νικόλας φάνηκε να με προτιμάει στο παρελθόν» της είπε με όση κακία διέθετε. Τα λόγια της αν και πλήγωσαν την Εβελίνα δεν το έδειξε.

Μαμά: «Ναι Άννα μου.. βλέπεις εσύ παίρνεις άντρες μόνο από δεύτερο χέρι. Δεν είσαι άξια να βρεις έναν μόνη σου.. μήπως θέλεις να σου συστήσω και το Μάρκο;» τη ρώτησε ενώ η μία προσβολή διαδεχόταν την άλλη.

Άννα: «Νικόλα θα την αφήσεις να μου μιλάει έτσι;» τον ρώτησε ενώ είχε κοκκινίσει από τα νεύρα της.

Ο Νικόλας είχε μείνει και κοιτούσε ανάμεσα στην πρώην και νυν γυναίκα του. ΑΝ έκανε το λάθος να υπερασπιστεί την Άννα η Εβελίνα δεν θα του το συγχωρούσε ποτέ. Αλλά αν δεν έπαιρνε το μέρος της Άννας αυτή θα νευρίαζε ακόμη περισσότερο.

Η Ζωή Μου Το Παιχνίδι Του Onde histórias criam vida. Descubra agora