Otišla sam ispred svoje špilje i sjela,nakon par minuta je došao Bijeli očnjak do mene –Ajmo trenirat-rekao i krenuo prema šumi,ustala sam se i sljedila ga,došli smo na onu čistinu di sam prekjučer dobila njega za mentora,bilo je malo udaljeno od čopora ali isto tako i dovoljno blizu,stala sam tamo i gledala –Prvo ćeš se morat naućiti preobraziti- rekao je u mislima,u tom trenu se preobrazio u čovjeka,do sada ga nisam vidjela u ljudskom obliku,izgledao je savršeno,ostala sam iznenađeno,imao je smeđu kratku kosu i plave oći,bio je bez majci,samo u trenirci,a po tjelu su mu se ocrtavali mišići,nešto mi je govorio,ali ništa nisam čula,jer sam buljila u njega,malo je povisio glas tada i trgnula sam se iz misli –Gledaš me ko da češ me pojest odmah-,promumljala sam nešto i pogledala ga u oći, -Ajde zatvori oći,smiri se i sam zamisli da si opet ti ti – nasmijao se,udahnula sam i izdahnula,zatvorila sam oći i zamislila sebe kao Leah,nakon par trenutaka sam otvorila oći i uspjelo je,bila sam čovjek napokon ,mislim nije meni smetao vuk,ali ovako sam se odlično osječala sada,a onda sam se pogledala,sve na meni je bilo poderano,sranje,pogledala sam u njega,nasmijao mi se ,imao je preljepi osmjeh,sta nije mogao biti malo ružniji..ovako ću se još i zaljubit u njega -Ne brini za robu-smijao se –Dobro da nisi ostala gola bez ićega,znalo se i to dogodit – vidjelo se da ga ovo zabavlja –Hey nisi fora,sad izgledam ko strašilo,moram po novu robu kući-rekla sam gledajući u njega –Ne mogu ovako podrapana tamo među ostale-nastavila sam pričat,ali me prekinuo –Meni ne smeta-zadržao je osmjeh na licu –Tebi nebi smetalo niti da sam gola,makar imam osječaj da si to i očekivao –rekla sam sarkastično i okrenula se –E sad bi bilo ljepo da mi kažeš svoje pravo ime –preokrenuo je temu,nastavio je stajat na istom mjestu,okrenula sam se –Leah..-rekla sam gledajući u pod –Sry ako sam te uvrjedio,nije mi bila namjera,sam izgledaš drugačije nego što sam očekivao i da zovem se Liam – pogledala sam ga –Ti si sigurno očekivao da će doć neko razmaženo derište i znam ti ime,nebi vjerovao ali poznat si ovdje tkd sam saznala još prvi dan- namignula sam mu i nasmijala se,iznenađeno me pogledao –Am ajmo trebaš otić do Alfe,da vidi da si se preobrazila-rekao i krenuo naprjed,probala sam si namjestit malo drugaćije majcu barem,ali mi nije uspjelo,potrčala sam za njime,čim sam ga sustigla,nastavila sam hodat kraj njega –Strah me malo ići ovako među vukove-pogledala sam ga –Ne brini,ubit ću ih ako ti išta kažu –namignuo mi je,došli smo tamo,gledali su u nas,rjetko ko se uspio iz prvog pokušaja preobrazit,ali ja sam imala prezgodnog mentora pa je i to pomoglo valjda hehe,došli smo do Alfe,Liam je otišao do njega i rekao mu zatim me pozvao,Alfa se zatim pretvorio u čovjeka,bio je to stariji gospodin tamne kose,nije bio višlji od mene,tu negdje,imao je oko 35-40 godina,po mojoj procjeni,pogledala sam ga –Pa Leah čestitam na ovako brzoj preobrazbi- lagano se osmjehnuo –Liam imaš talentiranu učenicu,gledao sam preobrazbe ovdje ,a i ti si,znaš da se rjetko tko preobrazi ovako brzo-nastavio je,Liam me je pogledao i osmjehnuo se,nasmijala sam se,zatim smo otišli,pogledao me je –Pa biti će ti odlično ovdje,ipresionirala si Alfu,a to je rjetkost- nastavio se smijat –Opa Liam osim što je talentirana i ljepa je –reako je netko,okrenuli smo se,tamo je stajao niti više niti manje David u ljudskom obliku,odmjeravajući me –Ostavi nas na miru,jel ti krivo što si dobio dečka za uvježbavat,a ne curu a? –podsmjehnuo se,David se uozbiljio odmah –Pazi da ne ostaneš bez nje- prjetečim glasom je rekao,e pa dosta mi je šta su njih dvojica ono kao največi neprijatelji,maknula sam se od Liama i krenula do Davida smijuči se,Liam me je gledao,vidjela sam da mu nije svejedno,došla sam do Davida,jednu ruku stavila na njegov trbuh,popela sam se na prste i šapnula mu da ako ne ostavi Liama na miru i ne odjebe od njega da ču ga pojest za večeru idući put,poljubila sam ga u obraz i spustila se smjeseći se vratila se Liamu,primila sam ga za ruku –Dođi,idemo- gledao me je u čudu –Šta si mu rekla? –upitao me je,pogledala sam ga –Saznat češ jednom,ali ništa zbog čega bi ti trebao biti ljubomoran - rekla sam samouvjereno nastavljajući se smješit -Ja nisam ljubomoran niti nemam zašto biti- odgovorio je braneći se –Ja sam ti samo trener nemam zašto biti ljubomoran-nastavio je pričat,gledala sam u njega,praveći se da ga slušam,pustila sam mu ruku i krenula na onu čistinu –Moramo dalje vjezbat- nasmijao se na to i hodao zamnom ,došli smo do tamo i on se preobrazio u onog preljepog bijelog vuka,nasmijala sam se i došla do njega mazeci ga po glavi –Dobar pesek- smijala sam se i nastavila ga mazit,gurkao me je,nije mu se dalo šalit oćito,znala sam kako se treba preobrazit,zatvorila sam oći i zamislila da sam vuk i onda puf..vuk sam bijelog krzna sa velikim bijelim šapama,nasmijala sam se –Tebe bi trebalo izdresirat hehehe-rekla sam u mislima,gledao me je ko da sam poludila –Idemo na prvu lekciju iz lova-uzvratio mi je odgovor,krenuo je naprjed,sljedila sam ga –Znaći prvo onjuškuješ zrak da uhvatis mirise koji su u zraku i da li ima opasnosti,a zatim slušaš pozorno da ćuješ di ti je pljen i koliko je daleko,dok smo vukovi imamo jako razvijen osjet za sluh-rekao je i okrenuo se prema meni,stala sam do njega i napravila što mi je rekao,podigla sam njušku u zrak njušeći zrak i nanjušila sam jelene,too napokon prvi pravi ulov,onda sam se se mirno postavila smirujući disanje i otkucaje srca,napela sam uši naprjed,zatvorila oči i osluškivala,a onda sam čula par metara dalje od nas među drvećem bilo je krdo,pogledala sam ga –Ajmo,ali potiho,danas nečeš napadat jelene,to čemo sutra vježbati- rekao je,nastavila sam ga gledat,htjeli da postanem lovac kao on,pa su mi zato dali najboljeg lovca ovdje da me podući,inaće su lovci samo Elsa,on i onaj crni vuk,ostali su borci,tj. uće se borit i kao odrzavat sklad u čoporu,makar ja mislim da je to samo zadaća Alfe,al nebitno,Bijeli očnjak je već krenuo dok sam ja ostala u svojim mislima na mjestu,krenula sam za njime,hodajući samo na jastučićima koji su mi na šapi,uvukla sam kanđe,došla sam blizu njega kad se sagnuo,napravila sam isto,izgledao je tako močno kada se tako šuljao,a onda je stao,došla sam do njega –Šta sada?-upitala sam ga –Sad napadni,da vidim kakav odraz imaš,uzdahnula sam spustila sam se vrebajući travu,da travu..al on valjda zna šta radi,pripremila sam se i skočila na drugu stranu,pogledala sam ga opet –Nije bilo loše,al morat ćeš još vježbati..
KAMU SEDANG MEMBACA
Bijeli očnjak ( White Fang )
Manusia Serigala"Should I ask myself in the water What a warrior would do? Tell me, underneath my armor Am I loyal, brave and true? "