Popela sam se na jednu manju stjenu i vidla svoj čopor i onaj drugi protivnički kako reže jedni na druge,protivvnički čopor se još više približavao mojem,bilo je vrjeme da iskoristim svoju moć,počela sam režat na sve njih dok se nebo oblačilo,svi su pogledali prema meni,čula sam očnjakove misli –Ne znaš koliko sam sretan što si se vratila- pogledala sam u njega,gledao je već u mene sa osmjehom,vratila sam pogled na protivnički čopor –Da ih niste ni pipnuli- zarežala sam i počelo je sjevat naglo,moj čopor je samo zurio u mene,čula sam Alfine rječi –Dobila je novu moć- nisam se okretala prema njemu,ali svi su to čuli,skočila sam sa stjene na tlo između njih –Ko stupi još jedan korak biti če spaljen i pretvoren u pepeo- rekla sam prjeteče,njihov jedan vuk sigurno Alfa je krenuo prema meni,zarežala sam jako na njega i grom je lupio o njega odbacujući ga dalje od svih dok se borio sa bolova, osmjehnula sam se zlobno,Očnjak je krenuo prema meni,bila sam previše bijesna da pogledam ko mi prilazi,znala sam da je netko od mog čopora,ali sam ga nagonski udarila zadnjim nogama,čula sam sammo kako netko pada na pod iza mene,nije se niti uspio pripremit,protivnički čopor see povukaao dalje od nas,ali kada su uočili Očnjaka na podu,krenuli su prema meni misleći da mi on daje snage,par munja je udarilo ispred njih pogodeći jednog njihovog vuka,čula sam nečiji glas u glavi –Skoro si ubila Očnjaka sad– bio je to glas od Srebrnog vuka,čim sam to čula neštoko da je puklo u meni,prestale su munje i sjevanje na nebu,okrenula sam se i vidjela Očnjaka kako leži na podu malo dalje od mene,potrčala sam prema njemu i pomazila se o njega –Oprosti- skliznula mi je suza niz obraz,gledao me je svojim preljepim očima,suprotni čopor je to pokušao iskoristit i krenuli su prema nama,ali ih je naš čopor zaustavio,gledala sam u Očnjaka –Jel te boli šta? Jesam ti šta slomila?-upitala sa ga zabrinuto i legla sam do njega,polizao me je po nosu –Ojačala si – nasmijao se –Jel možeš ustati?? – klimnuo je i ustao se,držeći jednu šapu malo u zraku,pogledala sam u njegovu šapu –Ja sam ti ju slomila..- pogledala sam u pod,pomazio se o mene –Nemoj se krivit za ništa,oni su krivi,uzrujali su te..-rekao je i krenuo naprjed,krenula sam za njim,došao je do Alfe,produžila sam dalje,prošla sam cjeli svoj čopor i došla do suprotnog –Tko got ih pipne mrtav je – zarežala sam glasno pokazivajući svoje bijele očnjake,nasmijali su mi se,jedna vučica je došla do mene režeći – Kad tad češ umrjet,kad tad češ biti poražena,možda ste dobili bitku,ali ne i rat- rekla je prjeteči,par sekundi kasnije vrisnula je i odjednom se počela vrtit sama oko sebe i grist se –Ne budi tako sigurna-okrenula sam se i lupila ju stražnjim nogama,odletila je u drvo i udarila glavom padajući na pod –Ja za razliku od tebe imam čopor koji je vrjedan borbe- rekla sam gledajući u sve suparničke vukove,otišla sam natraag do svog čopora i pogledala Očnjaka –Hvala ti,netko joj je stvarno trebao gubicu začepit- nasmijao se i pomazio o moje krzno,suprotni čopor se je povukao i otišao poražen bez Alfe,dok se moj čopor veselio,otišla sam do špilje,Očnjak je došao zamnom –Cijelo krzno ti je krvavo..- pomalo tužno je rekao,pogledala sam si krzno –Ma to zbog strjela..- uzdahnula sam,legao je i pogledao me –Boli li te? – odmahnula sam glavom –Ajmo unutra u tu spilju- otišla sam unutra,ustao se i ušao unutra,sjela sam i pogledala ga,legao je i lizao si šapu,legla sam i okrenula se na leđa,valjajuči se po zemlji i smijući se,podigao je pogled na mene –Još uvjek si zaigrana- smijao se,podigla sam se i pomazila se o njegovu glavu –Falio si mi jako..- rekla sam i legla skroz do njega i dalje mazeći se –I ti si meni..brinuo sam se..- gledao me je svojim kristalno plavim očima.. a onda su svi krenuli unutra,pogledala sam ih ,krasnno..ljepo vrjeme za pokvariti ovaj slatki trenutak,uzdahnula sam,Alfa je došao do nas –Hvala ti što si nas spasila..sve nas dva puta već- klimnula sam,otišao je do Else i legao sa njom,sad sam bila sigurna iako smo bili svi u istoj špilji mogla sam se vješat po Očnjaku koliko oću..
Povukli smo se malo dalje od ulaza,namjestila sam se skroz u njega,mazeći se uz njegovu dlaku –Sutra me vodiš na kupanje-osmjehnula sam se,klimnuo je njuškom i stavio je na svoje šape,spustila sam njušku naa svoje i gledala u njegove oči,zašto mora imati tako savršene oći..msm još je on savršeniji kad je u ljudskom obliku,ali nije loš niti ovako hehe..
Zaspala sam kasnije umorna od svega,sanjajući opet čudan san,ali ovaj put o tome da se više ne mogu preobrazit u čovjeka i da ču ostat vuk do kraja života ako netko ne nađe ljek za mene..ležala sam samma u nekoj špilji i imala malo veči trbuh nego do sada..wtf? bila sam trudna ali u vučjem obliku..
Hvala svima koji ostavljaju vote ili kom ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bijeli očnjak ( White Fang )
Lobisomem"Should I ask myself in the water What a warrior would do? Tell me, underneath my armor Am I loyal, brave and true? "