Lagano sam uzdisala,odmarajući se dok je i zadnji pripravnik završavao test izdržaja,za sad smo Sivi vuk i ja imali jako dobre šanse za prolazak,Elsa je zakazala u učenju svog pripravnika i Crno krzno isto tako,ali su također nastavili test dalje..
Alfin glas se oglasio –Sljedeči test je tehnika- rekao je i prošao pogledom po nama,lagano sam se osmjehnula -ostajem u čoporu sigurno- pogledala sam u Očnjaka –Naravno da očeš,kad imaš najboljeg učitelja- rekao je i osmjehnuo se –Khm da..- odgovorila sam,pogledala sa oko sebe,svo troje je bilo spremno..
-Test tehnike zahtjeva prelaženje svakakvih predmeta što lakše i brže,također neke stvari koje se odnose na lov i borbu zajedno,također če te imati u tome iznenađujuće elemente- govorio je Alfa,pogledala sam u onu crnu vučicu do mene,izgledala je spremno,kad ju je Alfa pogledao ,istupila je,onaj vuk je bacio granu na pod i ona je krenula prva prepreka je bilo opet ono deblo i to je dobro preskočila,dalje nisam mogla vidjet jer je več otišla dalje,čekala sam da se vrati,nije je bilo desetak minuta ,zabrinula sam se lagano,pogledala sam Očnjaka –Sve če biti uredu,samo se sjeti svega što sto vježbali,jako si talentirana ne brini – rekao je umiravajućim glasom,došlo mi je da se sad pomazim u njegovo ljepo,mekano bijelo krzno,ali nisam mogla..
Pogledala sam u daljinu i vidjela onu vućicu kako dolazi do nas,ozljedila si je šapu,gledala sam ju,imala je spuštenu glavu,nije se usudila niti pogledati nas,to mi je lagano unjelo strah u moje misli,meni se isto svašta može desit,ali ja cu se vratit bez ozljeda zbog moje moći..
Alfa me je pogledao,istupila sam naprjed,Očnjak me je pratio pogledom,osjetila sam to,moram dat sve od sebe..
Onaj vuk je bacio onu granu i krenula sam prvo preskočivši ono veliko deblo,zatim me je put vodio prema pikavom grmlju,zatrčala sam se još jače,odrazila se i preskočila ga ne dodirujući ga čak niti svojom dlakom,onda sam krenula prema drveću morala sam napraviti par krugova oko njega,a onda sam ugledala da su mi postavili neku zamku da bi me zbunili,oni očito ne znaju ko je mene planirao,iako mi se malo mutilo u glavi od svih tih krugova preskočila sam zamku uspješno i krenula dalje,bilo je neko ogrovno ispucalo deblo ispred mene kroz koje sam se trebala provuč onako ko da sam u vojsi,doslovno puzat po podu,probala sam to što brze prječ,a onda za dlaku izbjegla kamen koji je stajao ispred mene,odahnula sam i došla do nekog stabla koje ima puknutu granu i visi mu do poda,msm od kad se vukovi penju na drvo ali oke..msm nismo mi vjeverice..popela sam se na njega,jedan vuk se pojavio i rekao mi da sad moram skočit sa one stjene ispred sebe kao da hvatam pljen,klimnula sam i potrčala na stjenu,on je otišao,popela sam na stjenu i lagano zastala,jako je visoko.. pogledala sam dolje,sad bar znam kako si je ona vućica sredila nogu..
Udaljila sam se malo,potrčala prema vrhu,odrazila se i skočila,neko vrjeme sam bila u zraku,a onda pljas,završila sam na podu,brzo sam ustala i nastavila dalje trčat,ništa mi nije bilo,msm barem ja nisam ništa oječala da me je zabolilo,odjednom sam ugledala kako je grana proletila pored mene,usporila sam malo i vidjela da to glumi strjele,stvorila mi se ona slika kad su me oni lovsi strjelama gađali,ubrzala sam jako da im pobjegnem da me ne pogode..sranje opet ti lovci..to ču se vječno sječati uhh.. nastavila sam trčat bilo je neko kamenje opet ispred mene,krenula sam skakat po njima dolazeći na drugu stranu i izgledalo mi je ko da se opet vračam,ali ovaj put sam samo prošla pored svih tih prepreka i zamki i vidjela čopor ispred,Očnjak je malo zabrinuto izgledao,svi su pogledali prema meni,za par sekundi sam dotrčala do njih,lagano usporavajući tempo,dosta mi je ovoga ovo ce me natjerat da sutra cjeli dan spavam od umora..
Oni vukovi su došli do Alfe i nešto sa njim pričali,nitko nije mogao čuti to nije bilo u zajedničkim mislima..
Sjela sam do Očnjaka i on mi je samo klimnuo čekajući šta če Alfa reč,umjesto da je nešto rekao,pozvao ga je sebi,začudila sam se,baš krasno..sigurno sam nešto zeznula..Očnjak se nakon nekog vremena vratio do mene i pogledao me je –Osim što si tresnula ko palačinka sa one stjene sve je uredu- prasnuo je u smjeh,gledala sam ga –Nije fora..vama je lakše nego curama,imate duže noge i jači ste,normalno da sam tresnula ..- protestirala sam,nasmijao se samo,za to vrjeme je krenuo Sivi vuk,legla sam pored Očnjaka gledajući ga,probala sam se odmorit ali nešto mi baš nejde..
Čekala sam da dečki završe,gledam u pod,čujem da i zadnji dolazi,kada je stigao krenuli su se konzultirati,mentori su otišli prema alfi skupa sa ona dva vuka šta su nas kontrolirala,iako su bile još dve vještine,ako ovo nismo prošli,nejdemo dalje..ili čemo svi ostat ili netko odlazi iz čopora,mi smo svi stajali zajedno gledajući se,valjda će mo svi proči..
Odjednom su svi se razišli i ostali stajat do Alfe,prvi glas je bio od Srebrnog vuka –Sivi vuće dođi ovdje prošao si dalje- rekao je,Sivi vuk je krenuo prema njima -Smeđa strjelo dođe ovdje prošao si – rekao je onaj crni vuk Crno krzno,stala sam do one vućice i pogledala ju malo tužno,znale smo obje da nismo bile baš previše dobre..
Čula sam Očnjakov glas i pogled usmjerila prema njemu..
YOU ARE READING
Bijeli očnjak ( White Fang )
Werewolf"Should I ask myself in the water What a warrior would do? Tell me, underneath my armor Am I loyal, brave and true? "