Buđenje je bilo nepodnošljivo..Elsa je sa kanđama strugala po kamenu dok se svi nismo probudili,a to škripanje mi je probijalo uši doslovno..spustila sam glavu sa očnjaka i probala ju ugurat pod njegovu dlaku trazeci idealno mjesto da nastavim spavat..
Probudio se predzadnji naravno ja nisam htjela,pa je ona nastavila strugat,ustala sam se još zatvorenih oćiju i naslonila se na Očnjaka,nasmijao se u pogledao u Elsu -Čemu takvo buđenje ovako rano- prišao je par koraka bliže njoj,a ja sam izgubila ravnotežu i pala ko pokošena na tlo,svi su se naglo okrenuli prema meni gledajuci me uključujući Elsu,Očnjak je došao so mene i par puta me sa njuškom podbo-o u trbuh a zatim je došao naprjed i polizao me,otvorila sam oci i pogledala ga -Ajde pospanac..- ustala sam se i krenula se protezat prvo prednje šape pa zadnje,zatim sam sjela i pogledala oko sebe,odmah su svi pogledali Elsu natrag -Danas vodim svoje najbolje u lov na bizone,uocili su ih na sjevernoj granici i brzo se proculo,a to znaci imat cemo puno hrane ako lov uspije,ali jedan problem postoji- neiskusni vukovi i pridoslice su počele pričat nešto dok smo se nas četvero pogledavali -Koji?- napokon se Srebrni oglasio -Jedan iskusan vuk cs morat ostat ovdje sa novima zbog obrane teritorija - pogledala je u mene,pogledala sam ju u oci -Zašto ja?- ispuhnula sam višak zraka iz sebe -Jer si ti jedina koja je ostala od onih šta su prošli uspit,a i trebaju mi jaki muški vukovi - objasnila je iako je znala da je to neka vrsta omalovažavanja,bila sam iste snage ko i muski vukovi samo manje izdržljiva -Nije fer- izašla sam iz špilje i otišla na kamen..nitko nije došao zamnom,nastavila sam sjedit tamo dok čopor za lov nije izašao van,Očnjak je dosao do mene i pogledao me -Brzo ću se vratit obećajem - klimnula sam glavom i nastavila gledat u pod -Ne zelis me niti pogledat vise..- podigla sam glavu i pogledala ga -Čekaju te- uzdahnuo je i otisao do ostatka..
Gledala sam kako se sve vise udaljavaju,Mike je dosao do mene -Pa sad si nam babysiter- podigla sam obrvu -Mike stariji si godinu dana od mene ,mozes se brinut sam za sebe-nasmijao se -Ali nismo ljudi nego vukovi,a po tome starija si i iskusnija,a mi smo svi gladni..- pogledala sam u daljinu -Nema hrane,razdoblje je gladovanja..cekaj copor da se vrati..a dotad sve okupi- pogledala sam ga,klimnuo je ,otisla sam kod ulaza u spilju.. Svi su se okupili i legli ili sjeli oko mene,pogledala sam ih,imala sam pet vukova na brizi koji ne znaju nit lovit nit se branit,a moram ih odrzat na zivotu do povratka čopora..mrzim Elsu..
Dosađivanje se nastavilo cijeli dan,nisam znala sta da radim doslovno,inace je zadaca Alfe da oznacuje teritorij a ne moja..tkd nisam niti pokusala,jeleni se jos nisu vratili tkd u lovu nisam bila,svi su bili tu oko mene u daljini najvise par metara tako da ih sve mogu nadzirat..osjecala sam se ko pravi babysiter,ako ne poludim u ovih par dana od dosade bit ce dobro..mrzila sam sve njih zato sto su me ostavili tu pa čak i Očnjaka mogao se usprotivit barem,ali ne on mora slusat "Alfu" kao da je zasluzila tu titulu,Alfe su oduvjek muški vukovi bili,a ona to nije bila nikako.. Što se noć više spuštala svi smo se vratili u spilju i odlučili ranije ici spavati..
Dani su polako prolazili nigdje nikoga,uspjela sam ulovit par zeceva sto su se skrivali u rupi u zemlji i to je sve sta smo jeli,svi smo bili nekako izmoreni od gladi,nisam znala sta cu,sjetila sam se sta mi je Elsa pricala za Očnjaka kako je spasio čopor od gladi tako da je riskirao zivot odlazeci na tuđi teritorij u lov,ali on je bio u iskusnom čoporu i imao je ko čuvat novake,a ovdje sam bila samo ja i petero mladih vukova.. -Kada ce se vratit? - dosla je brončano smeđa vućica do mene -Ne znam,trebali su vec biti nazad,sigurno sad uzivaju u hrani dok mi gladujemo..- pogledala je u pod -Valjda.. Trebali su se pozurit,sta da nas napadne nesto i poubija nas sve?- pogledala me,a onda sam se dosjetila,zasto ih nebi preplašili na smrt ne doslovno ali da ih uzdrmamo malo -Dala si mi ideju - znatiželjno me je gledala dok su se svi okupljali oko nas –Imam savršen plan kako da se malo zabavimo sa gospodom lovcima koji su nas ostavili vec tjedan dana same ovdje- sjela sam –Pa kako možemo pomoć ? –upitao je crni vuk,naša najnovija pridošlica –Dvoje će trebat pazit kada se čopor bude vračao iz lova i javit nam da se pripremimo,naravno morate biti brzi- svi su imali znatiželjne poglede –Ja ću to- čula sam Mike-a,klimnula sam –Još netko neka bude,ko želi,da nam obje strane budu prekrivene i sjeverozapad i sjeveroistok jer ne znamo sa koje će strane doći..a onda ćemo ih jednostavno uzdrmat da če poželit da nisu otišli- klimali su glavama svi kao da im se ideja sviđa –Jednostavno je zapravo,svi znamo da su susjedni čopori jako neprijateljski raspoloženi pa čemo to iskoristit,povjerovat će ju sigurno,nema šanse da se nas šestero možemo obranit protiv velikog čopora od petnaest ili čak više članova jel tako? tako je,pa jednostavno čemo se pravit mrtvi –rekla sam to tako jednostavno,a izgledalo je tako teško za objasnit..dogovorili smo se kako ćemo to napraviti da izgleda stvarno,bilo je krajnje vrjeme da se i mi malo zabavimo..
Dečki su otišli na stražu,dok smo nas par cura tražile večeru ,tj barem dva tri zeca da nešto prigrizemo,ali oni ko da su isto nestali..
Večer je stigla,nebo se pretvaralo u crno prostranstvo po kojemu je bilo prosipano milijuni svjetlećih točkica..ulov nije bio nešto velik,ali tri zeca su bolje nego ništa,odlučili smo se što bolje zaprljat dok jedemo,ipak trebalo je izgledat što uvjerljivije..Vote i kom :* ly :)
YOU ARE READING
Bijeli očnjak ( White Fang )
אנשי זאב"Should I ask myself in the water What a warrior would do? Tell me, underneath my armor Am I loyal, brave and true? "