Chapter 14

322 33 1
                                    


Vidjela sam da je Liam nemiran postao ćim se počeo spuštat mrak,znala sam da moramo ići,pozdravila sam se sa tatom,koji me jedva pustio da odem –Tata ali dolazit ću povremeno- rekla sam gledajući u njegove zabrinute oći –Ali tek si se vratila,mislio sam da si nestala i sad očekuješ da te opet pustim? –upitao me je –Moram ići..probaj se sjetit kakve nam je djed pričao priće prije- rekla sam i izašla.

Izašli smo iz kuće i uputili se prema šumi,dok smo hodali svjetla kuća sve više su bjedljela i nestajala,ćim smo ušli u šumu,Liamova nervoza se smirila,osmjehnula sam mu se,zagrlio me je i poljubio u glavu –Ajmo,Alfa je sigurno zabrinut vec –rekao je i preobrazio se u preljepog bijelog vuka,krenula sam za njim,zamislila sam da sam vuk i pretvorila se u nju,otresla sam krzno i krenula trčat za njim,došli smo tamo di čopor obitava,večina vukova je bila tamo vec osim Alfe,sjela sam pored špilje naše,dok je Bijeli očnjak produžio dalje prema Elsi,nešto su pričali,nisam znala šta,ali su bili udubljeni u pričanje,ušla sam u špilju,legla na pod i uzdahnula zatvarajući oći,nakon sat vremena se ćulo da Alfa prića nešto sa Bijelim očnjakom ispred špilje,lagano sam sw došuljala da čujem,pričali su o tome kako će Liam danas morat pazit na novake ako dođe koji,uzdahnula sam,nadam se da će me povesti sa sobom..zatim sam čula kako alfa odlazi,a Bijeli očnjak ulazi u špilju,došao je do mene i polizao me po njuški –Ajmo- rekao je ,ustala sam se i protegla –A di? – upitala sam ga praveći se da ne znam – U obilazak,noć je punog mjeseca- rekao je i izašao,pratila sam ga,pažljivo sam hodala pored njega,gledajući oko sebe –Moramo čistine obilazit najviše- rekao je i lagano ubrzao hod,mjesec se već počeo peljat prema vrhu,nebo je bilo puno oblaka,a mjesećina se lagano presijavala kroz njih,hodali smo kroz šumu,a onda sam osjetila da me nešto primilo za nogu i povuklo,vrisnula sam i probavala se izbavit –Očnjace- rekla sam i jauknula,on se samo mirno pretvorio u čovjeka i stao ispred mene –Davide izlazi otamo – rekao je,a onda sam osjetila da me više ništa ne drži,David je izašao iz grmlja smijući se –Daj nisi fora,trebao si me pustit da ju malo uplašim- rekao je,okrenula sam se njemu i ljuto ga pogledala,pogledao me je –Budi dobar psić- rekao je uz podsmjeh,a zatim sam skočila na njega srušeći ga na pod,stavila sam mu šapu na vrat i zarežala,Liam je prasnuo u smjeh –Nebih bio na tvom mjestu,najebo si ga sad- govorio je smijući se,nisam se obazirala na to,David me gledao –Teška si morala bi manje jesti – rekao je i dalje uz podsmjeh,lupila sam ga šapom po glavi i maknula se sa njega,pretvorila sam se u čovjeka zatim i stala u stranu –Kreteni- promumljala sam gledajući u daljinu,čula sam da se ustao i krenuo prema meni,čim mi je dotakao rame,okrenula sam se i opalila mu šamar iz sve snage tako da se odmaknuo par koraka,Liam se već valjao na podu od smjeha –To ti je opomena da više ne radiš to,odkud ti uopče ta ideja ccc...- rekla sam i prošla pored njega,držao se za obraz,došla sam do Liama i gledala ga –Zabavno? – pogledao me je sa osmjehom i ustao se –Ja tebe obožavam- rekao i dalje se smijući,podigla sam obrvu –Davide od kud uopče ti ovdje?- upitala sam ga,došao je do nas,Liam se je jedva suzdržavao da ne prasne u smjeh kada mu je vidio lice –Alfa me je poslao da odem sa vama- rekao je i pogledao Liama –Ljepo ti je lice,baš dobro oslikano hah- rekao je Liam i pogledao mene –Ako ti se sviđa,možeš i ti dobit – rekla sam i krenula naprjed –Ajmo djeco.. – nastavila sam hodat naprjed,dok su se njih dvojica naguravali iza mene,pogledala sam u nebo,mjesec je vec bio skoro na vrhu,zatim sam se pretvorila u vuka i lagano koračala prema naprjed,ona dvojica su se također preobrazila i dalje se naguravajući,okrenula sam se prema njima i sjela gledajući ih ljutito,primjetili su me i odmaknuli jedan od drugog –Kako ću ja vas izdresirat,zavezat ću jednog sa drugim i tako ćete hodat,ko got započne naguravanje,dobit ce udarac jel jasno?- obadvojica su klimnuli gledajući me - Srebrni vuće ispred-rekla sam,prošao je uzdignute glave pored mene i otišao naprjed,pogledala sam Bijelom očnjaka,došao je do mene i pomazio se o moje krzno,namrštila sam se i krenula naprjed za Srebrnim,pošao je zamnom,mjesec je vec bio na svom položaju točno na vrhu,prošli smo sve cistine i svu šumu,otišla sam do jedne stjene koja je bila nedaleko od nas,popela se na nju i sjela,pogledala sam u nebo,spustila sam uši unazad i počela zavijat,nakon par minuta su mi se i dečki pridružili,Bijeli očnjak je sjeo pored mene,a Srebrni vuk malo dalje od mene,bilo mi je to prvi put da sam zavijala,do sad sam slušala samo druge vukove kako to rade,bilo je tako čarobno,a onda je nešto prekinulo taj trenutak,skočila sam sa stjene i krenula prema drveću od kud se čulo šuškanje,Bijeli očnjak je krenuo zamnom,a Srebrni vuk je čuvao stražu,pripremila sam se za napad,a onda instiktivno skočila i srušila nešto,nisam odmah vidjela zbog mraka šta je,a onda sam pod svojim šapama ugledala jednog dečka,bio je moje godište tu negdje,pozvala sam ovu dvojicu i nastavila gledat u tog dečka,poznavala sam ga,išao je u moju školu naravno sad već bivšu školu,maknula sam se sa njega i sjela gledajući ga,gledao me je prestrašeno,tresao se –Bravo Princezo preprašila si ga do kosti –rekao je Srebrni vuk i nasmijao se,pogledala sam Bijelog očnjaka –Ajde preobrazite se,sigurno je vuk,vide mu se očnjaci- rekao je,klimnula sam i preobrazila se u čovjeka zajedno sa njima,taj dečko se pomicao u iza –Vi ..vi ste ..- mucao je –Vukodlaci-nastavila sam –Tako me podsječa na tebe kad si me prvi put vidjela- nasmijao se David,Liam se nasmijao –Ali dobro je ispala- rekao je,David je klimnuo,onaj dečko nas je i dalje gledao prestraseno,nasmijala sam se –Buu- rekla sam iznenadno,počeo se derat upomo,David je došao do njega i stavio mu ruku na usta –Jer baš moraš plašit jadnika? – upitao me je Liam sa osmjehom,klimnula sam –On je ionako plašio ostale u mojoj bivšoj školi,mogu i ja njega malo- došla do dečka –Nema vikanja ,neče te nitko pojest za sad- nastavila sam,David se smijao,klimnuo je i maknuli smo mu ruku sa usta,gledao nas je par minuta,a zatim pokušao ustat,naravno da ne može kad je u preobrazbi,gledao je u mene –Jel ja tebe znam?- upitao me je,namrštila sam se –Nažalost,išli smo u istu školu- rekla sam i otišla do Liama –Kad ce se preobrazit? Spava mi se..- pogledala sam ga i zjevnula,zagrlio me je –Sat vremena-rekao je –Ti dođi ovamo-pokazala sam prema Davidu,došao je i naslonio se na drvo..

Vrjeme je prolazilo sporo,imala sam dojam da je prošlo tek desetak minuta,a sigurno je prošlo pola sata,a onda..


Bijeli očnjak ( White Fang )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang