Krenula sam prema bijelom vuku,pomalo zastajući i njuškajući zrak,došla sam do njega i pognula glavu njušeći zemlju oko njega,gledao me je čudno –Šta to radiš?- blokirao je svoje misli od ostalih koji mogu ćuti,ja još nisam znala blokirat misli,ipak sam vuk malo više od pola sata haha-Njušim okolo,moram znati di cu živjet-rekla sam i stala do njega,ponjuškajući ga,odmaknuo se od mene,dok su se drugi svi smijali,pogledala sam ih,čula sam Davidove misli –Ako nekog tako njuškaš ,znaći da želiš da ti bude partner i ajmo reć da si zaljubljena u njega,odmaknula sam se od bijelog vuka i krenula ispred njega,repom ga po njuški poškakljajući,prošla sam pored Else i alfe –Mogu zavijati? _ skočila sam pred njih,alfa se sam pokrio šapom po glavi –Previše si zaigrana i mi ne zavijamo bezveze-rekao je,nakrivila sam glavu,Elsa je odmahnula glavom,izdahnula sam,dosadno je ovo,ništa zanimljivo ne mogu radit,David se nasmijao i pružio šapu,stavila sam svoju šapu na njegovu i onda smo oboje povukli ju natrag –Am ja u ovo vrjeme spavam..di mogu spavat? – upitala sam u mislima,zatim su odjednom svi krenuli negdje,pratila sam ih,hodala sam točno između Davida i tog velikog bijelom vuka,msm znala sam mu ime,ali samo ljudsko,a vučje ne nažalost,pogledala sam Davida,-Sreberni vuče- pogledao me je – Strah me je malo..ja ne volim vani spavat ima neka spilja za mn? –upitala sam ga u mislima,odmahnuo je za ne –Jedino ako te netko primi u svoju,ja nemam mjesta,samnom spava crno krzno-Rekao je,crno krzno je onaj vuk šta sam ga upoznala zajedno sa Davidom,gledala sam u pod i hodala,ali onda sam se sjetila Leah ti si bijela vučica,moraš biti uspravna i hodat ponosno ,odjednom sam se ispravila i hodala poput dame,sljedeći čopor,nakon nekog vremena su stali svi i večina se razišla,pogledala sam oko sebe jedino su ostali alfa i elsa tj. zvjezda i kraljevska šapa,uh previše imena.. pogledala sam ih,alfa je nešto šapnuo Elsi i otišao,ona me je pogledala i maknula šapom da dođem,došetala sam do nje i krenule smo prema jednom brlogu –Danas spavaj kao vuk,sutra ces naučiti preobraziti se-rekla je u mislima i ostavila me je ispred jedne špilje,ušla sam u špilju misleći da je prazna,pregledala sam veći dio i krenula do kraja zida,a onda bam,nećije oči svjetle u mraku,skočila sam u zrak i pobjegla van,zaboravila sam da sad spavam sa vukovima kao vuk,vidjela sam da onaj bijeli vuk izlaži iz špilje,pogledala sam ga –Ne grizem ne brini,osim ako me naljutiš,a bolje ti je da ne- rekao je u mislima,zamahnula sam repom,prošla pored njega i ušla unutra,ušao je zamnom i legao u jedan kut,sklupčao se i stavio njušku na šape,legla sam na drugi kraj,bilo je hladno vani,iskreno bila sam gladna nisam večerala kući i ručala i nisam navikla vani spavat,bilo mi je zima,sklupčala sam se i omotala repom,ali nije pomoglo,uzdahnula sam i pogledala prema bijelom vuku –Kako se zoveš- upitala sam ga u mislima –Spavaj – rekao je,stavila sam njušku na šape –Hladno mi je i gladna sam ,nmg.. –rekla sam u mislima,vidjela sam ga da ustaje,dosao je do mene i legao opet tako da smo okrenuti leđima,msm nije bilo nešto,ali bar sam imala malo topline,njuškom sam ga pogladila po krznu da zahvalim i vratila njušku na šape opet i lagano utonula u san..
Ujutro me je probudila jutarnja svježina i jaki miris zečeva,tek ulovljenih,otvorila sam oći i pogledala okolo,snježni vuk je taman ulazio u špilju sa par zečeva u zubima,ustala sam i protegla šape i tijelo,pa se vratila u sjedeći položaj,gledala sam ga oprezno,sjeo je nasuprot mene i stavio zečeve na pod,sa njuškom je pogurnuo tri zeca prema meni,gledala sam u njih -Hvala- rekla sam u mislima i krenula jest,uzeo je ostala dva zeca,udaljio se od mene i krenuo jest svoje,pojela sam sva tri u roku 5 minuta,mašući repom,pojeo je svoje i pogledao me iznenađeno –Još si gladna? – upitao me je u mislima,klimnula sam glavom,uzdahnuo je i krenuo prema izlazu iz špilje,krnula sam za njima –Moram donest još doručak za čopor- rekao je u mislima,klimnula sam glavom i došla pored njega,šetali smo kroz šumu,naišli smo na par vukodlaka,liam ih je pozdravio ,a ja sam samo nastavila hodat pored njega,odjednom se zaustavio između drveća,stala sam pored njega i ugledala krdo jelena tj. košuta bio je samo jedan jelen –Onu tamo košutu ćemo šta je malo udaljena od ostatka krda –Ali ja ne znam loviti-rekla sam u mislima –E pa sad ces naučiti,samo radi šta i ja-rekao je i lagano se šuljao prema čistini,tako da ga ne čuju,nama je prednost bila u sakrivanju samo zimi,zato smo se morali skrivat iza stabala i grmlja,sljedila sam ga u stopu,a onda je krenuo trčat prema njoj,trčala sam pokraj njega,kroz cijelu šumu je bježala,dok smo mi trčali za njom,bila je jako brza,ali se vidjelo da se već mući sa umorom što se moglo reći i za mene,usporavala je a zatim se on odrazio i skočio na nju,zabivši svoje velike očnjake u njen vrat,bilo je fascinirajuće,zatim sam protresla glavu i krenula za njima,ugrizla sam ju za nogu,on je odjednom skočio sa nje i stao sa strane,vidjelo se da naglo usporava i šepa na nogu,prestala sam trčat za njom i otišla do snježnog vuka,a odjednom se samo srušila na pod teško dišući,zatim je on krenuo do nje laganim korakom,sljedila sam ga uzimajući daha,kad smo došli do nje više nije disala –I šta sad?- upitala sam ga u mislima –Sad cemo ju odnest do čopora-rekao je ,uzeo je srnu i podigao ju sa zemlje,držeći joj vrat u zubima,vukao ju je po podu dok smo hodali prema čoporu –Am mogu ti kako pomoć? Čini se teško ovako ,a i nije baš ljepo vuć hranu po podu –rekla sam i pogledala ga –Pa onda mi ju pomozi nosit- rekao je i stao,uhvatila sam zadnje dvije noge zubima i podigla ju sa zemlje,tako smo ju odnjeli sve do naših granica di je čopor,kad su nas vidjeli svi su dotrčali oblizujući se,sjela sam sa strane i gledala u njih,Alfa i Elsa su krenuli također do tamo,glavom su klimnuli prema nama,tj. prema snježnom vuku,gledala sam u pod,došao je do mene –Hvala na pomoći- rekao je u mislima,zamahnula sam repom i klimnula potvrdno,inaće je bio red da prvo Alfa i njegova odabrabranica jedu,zatim lovci,onda ostali,tako je bilo,kad je došao na nas red,snježni vuk mi je šapom signalizirao da mu se pridružim,došla sam malo bržim korakom i krenula jesti zajedno sa njim,dok se neki vuk,sigurno novak nije pokušao prošvercat pored mene i uzet komad mesa prije reda,okrenula sam se prema njemu i zarežala,odmah se povukao ,a ja sam nastavila jesti natrag..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bijeli očnjak ( White Fang )
Про оборотней"Should I ask myself in the water What a warrior would do? Tell me, underneath my armor Am I loyal, brave and true? "