Düzenlendi: 20/06/2017
Herkese merhaba, ikinci bölümle karşınızdayım. Hikayemi beğeniyorsanız kütüphanenize ekleyip sayfanın altındaki yıldız işaretine basarsınız çok sevinirim. :)
Multimedya: Begüm'ün kulüpte giydiği kıyafet.
Keyifli okumalar dilerim...
***
Sırtı duvara yaslanmış halde şaşkın bakışlarla bakan Begüm, gece karası gözlere sahip bu adamın ne yaptığını anlayamıyordu. Müziğin yüksek sesinden dolayı kimse çığlığını duymasada biliyordu ki bu adam ulu orta ona bir şey yapamazdı da amacı neydi. İçki sırasında tartıştığı bu adamın kendisini neden kenara çektiğini anlayamayarak baktı. Bu adamın kendisiyle olan derdi neydi.
"Ne... ne yapıyorsun sen? Bırak çabuk beni."
Şaşırmış halde konuşurken Azat'ın ellerinin arasından kurtulmak için çırpındı ama Azat, kendisini değil bırakmak bir adım bile gerilememişti. Azat'ın bu tarz birliktelikleride çok olmuştu. Asi kadın hallerine istemem deyip nazlanan sonra peşinden ayrılmayan kadınlarla çokca kez birlikte olmuştu. Kadınlar değerliydi Azat için ama kendi saygısını belli eden kadınlar değerliydi. Ona göre etrafta o kadar çok erkekleri oyuncak olarak gören kadın vardı ki Azat alışmıştı bu duruma. Aslı'dan sonra da yanlış dallara tutunmakla güveni daha da kırılmıştı ama bir kere çıkmıştı yoldan.
"Sence oradan bakınca ne yapıyormuşum gibi görünüyor?"
Azat'ın nefesi Begüm'ün yüzüne çarparken bu anlamsız hallerine son vermek için sıkışan bedenini belli belirsiz oynattı.
"Şşt... Sakin ol bakalım küçük hanım."
"Sen gerizekalı mısın? Amacın ne bilmiyorum ama çekil çabuk.''
Azat kendisine nefretle bakan genç kızın kulağına eğilip Fısıldadı.
''Bu gece birlikte takılalım istemez misin?''
Kaç kız bu sözüne tav olmuştu bilmiyordu. Azat istekli olan kadınlarla birlite oluyordu ötesini düşünmezdi bile. Kadın onu isterse burdan birlikte çıkacaklardı. Genelde böyle söyler lafı uzatmazdı ve olumlu yanıt alırdı.
Begüm sinirle ellerini çektiği gibi Azat'ı göğsünden itti. Bu adam kafayı yemiş olmalıydı kadınlar gerçekten böyle adamlarla birlikte oluyor olamazdı Begüm en azından böyle biri değildi. Azat bu kez yanlış kapıyı çalmıştı.
''Beni kimlerle karıştıyorusn bilmiyorum ama ben o kadınlara bezemem şimdi seni burdan attırmadan defol git karşımdan.''
Sinirle arkasını dönüp uzaklaşan Begüm'ün arkasından Azat bir kez daha gülümsedi. Hoşuna mı gitmişti red edilmek bilmiyordu ama güldü ve ağır ağır yürüyüp tekrar yerine geçip oturdu.
Dakikalar saatleri kovalarken Begüm ara ara o kara gözlerle bakışları kesişsede umursamadan arkadaşlarıyla eğlnemeye devam etti. Bir ara Azat Begüm'ü dikkatlice izlerken onun yanındaki iki adamla da samimi olması sık sık sarılıp fotoğraflar çektirmesine alayla baktı. Hanım efendi kendisini reddetmişti çünkü zaten şuan iki adamla flört ediyordu. Azat'ın gözünde bu böyleydi. Yaren çok onlarla değildi kendince dans edip eğleniyordu ama Begüm can dostları kardeşi gibi olup güvendiği adamlarla o arada gülüştüklerinden Azat kendince onu bir kefeye koyuyordu. Kadınlara Aslı'dan sonra zerre güveni kalmadığından ne doğru ne yanlış düşünmüyordu.
Bir ara Begüm gayri ihtiyari Azat'ın oturduğu yere bakınca onun telefonu elinde ekrana bakıp kaşlarını çatarak söylendiğini gördü ama ilgilenmedi. Döndü hemen önüne. Adamı tanımıyordu bile umurunda değildi.