Herkes merhaba, iyi pazarlar dileyerek başlamak istiyorum. Bölüme geçmeden gelecek bölümle alakalı bir şey söyleyeceğim. Aslında bir önceki bölümde bu bölüm için tek çift olacak demiştim ama onu değiştirdim çünkü bazı olayları halletmem gerekiyordu. Finale sayılı bölümler kalmışken bunları yazmasam içim rahat etmezdi. Aslında Aşkın Bedeli'nin bitmesini istemeyenler içinde bölüm sayısı daha da artmış oldu. :)
Bu bölüm yine normal çiftlerimiz var ama gelecek bölüm Eda'yla Oğuz üzerine yazarken çok duygulanıp bazı yerlerde ağladığım bir bölüm gelecek o bölümden sonra zaman biraz zaman atlaması olacak. Eda'yla Oğuz'u soranlar var ve onlardan azıcık daha sabır istiyorum benim için özel olan bir bölümle gelecekler.
Bora ve Meriç'i de yine soranlar her bölüm biliyorum onları görmek istiyorsunuz ama bu diğer çiftlere haksızlık oluyor onlara da yer vermem gerekiyor. Bora Meriç'le ilgilide güzel bölümler gelecek sadece hepsi için sizlerden sabır rica ediyorum.
Finale dolu dolu bölümlere gideceğiz kimsenin aklı kalmasın. Hepinize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederim... Oy sayımız hala okuma oranına göre az olsa da ben inanıyorum Aşkın Bedeli okuyucuları unuttukları bölümlere geri dönüp oy verecekler ve bu hikaye hep beraber bir yerlere gelecek... Hepinizi öpüyorum.
Keyifli okumalar dilerim...
***
DİLA & ONUR
Onur'un attığı kahkaha koridorda yankılanırken Bekir bey, Onur'un babası ve Azat'ta güldüler. Dün bir araya gelip uzun geçen toplantı sonrası Azat'la Onur bu sabah baş başa tekrar görüşmüş ve Onur babasını Azat'ta abisiyle babasını çağırıp ortaklık imzası atılmadan önce bir kez daha bir araya gelmişlerdi. Meriç'in babası başka bir toplantıya katılmak zorunda olduğundan gelememişti ama Özata erkekleri her şeyi konuşup Karaaslan'larla el sıkışmışlardı. En yakın zamanda protokoller imzalanıp ortaklık resmileşecekti.
İlk ortak bulunmuştu ve konuşmalara bakılacak olunursa durum değişmezse Azat Onur'la muhattap olacaktı. Azat Onur'u önceden de tanırdı ama bir Cemal gibi içini dışını bilmezdi. Cemal'e de bahsedememiş yoğunluktan arkadaşıyla bu hafta hiç konuşamamıştı. Cemal Onur'la Azat'ın ortak olacağını bilmiyordu.
Karaaslan'lar kısa zamanda diğer ortağınıda bulup artık düzeni oturtmak istiyorlardı.
Şimdi Bekir Beyle Azat Onur'la babasını geçirirken koridorda ayak üstü konuşmuşlardı ve Azat'ın Hasan beye verdiği çevik cevap Onur'un hoşuna gidip gülünce herkes gülmüştü. Hasan bey kare çerçeveli gözlüklerinin arkasından Azat'a bakıp başarılı bulduğu genç adamın omzuna kolunu attı.
"Babanı aratmaycaksın. Abini bilirim, iş dünyasında çetin cevizdir ama görüyorum ki Bekir senide yetiştirmiş. Seninle uzun soluklu işler yapmak güzel olacak."
Azat gülümseyip babasının da ahbabı olan adamla samimiyetlerine dayanarak Hasan beye bakıp kendi babasıyla konuşan Onur'u Kaşlarıyla gösterdi.
"Onur da çok değişmiş bir yıl önce olsa Onur'un o değişmemiş hali olsaydı açık konuşayım o zaman oğlunuz değil muhattabım siz ya da Adnan bey olurdunuz."
Hasan bey Azat'ın dürüstlüğünü beğenip gülümseyerek başını aşağı yukarı salladı.
"Onur'la daha çok çalışmalarınızı temenni ederim."
Azat Hasan Beyin uzattığı eli kendinden emin duruşuyla sıktı.
"Umarım."
Bazı konularda Onur'u tanımıyordu çünkü Onur iş dünyasında yeniydi. Kendiside Begüm'le evlenmeden önce işin başına adam gibi geçmişti ama oldu bitti işin içindeydi uzak dursada aşinaydı. Onur'la uzun uzun konuşmuştu ve açıkcası onun eskisi gibi gece hayatına düşkün olmadığını bir de ağzından teyit etmiş ve işle ilgili titizliğini bilgisini çok beğenmişti.