25.Bölüm sonum olacaksın

2.3K 109 0
                                    

Düzenlendi: 10/07/2017

Keyifli okumalar dilerim.

Bölüm şarkısı: Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Multimedya: Azat ve Begüm

****

"Kızma bana... Ben seni sevdiğimi yeni anlamışken, sana aşık olmuşken lütfen kızma bana..."

Begüm'ün itirafıyla donup kalan Azat bir kaç saniye kıpırdayamadı öylece Begüm'e baktı.
Şu hayatta belki de yaşından çok daha fazla şey görüp geçirmişti: Her ortama girip çıkmış bir çok insanla bir kez olsun bile karşılaşma imkanı bulmuştu. Masumunu da, acımasızını da görmüştü ama böylesini, Begüm gibisini hiç görmemişti.

Karşısında durmuş ona ağzının içinde gevelediği sözler karşısında önce anlayamayıp bir kaç saniye kendine gelmek için gözlerini kapatıp açarak baktı.

''Ben sana aşık olmuşken mi dedi o bana?Şaka mı yapıyor? Begüm bana aşık olmuş yok artık! Benim aylardır kalbimin üzerine basıp geçen, sanki kendi yaşıyormuş gibi hislerim hakkında ikide bir ağzını açıp yorum yapan Begüm, bana aşık mı olmuş?''

Kaşları çatılırken içine dolan öfkeyle bir kaç tur ileri geri gidip sakinleşmeye çalıştı ama yok, siniri daha da artıyordu.

"Dalga geçiyor... Resmen beni parmağında oynatmaya çalışıyor küçük şeytan. Sevdiysem, aşık olduysam da kimse beni, Azat Karaaslan'ı küçücük aklıyla oynatamaz oynattırmam..."

"Senin o aklını söker alırım!"

Kendime engel olamayıp işaret parmağını kaldırarak üzerine doğru yürüyüp bağırmasıyla sıçrayıp geriye doğru kaçtı Begüm. Ne olmuştu dediğine neden böyle tepki vermişti bilmiyordu. Azat kendisiyle duygularıyla oynadığını düşünürek öfkeyle devam etti.

"Kimsin sen he kimsin? Seni seviyorum, sana aşığım diye sen hangi hakla benimle oyun oynamaya kalkıp bana yalandan aşık oldum dersin?"

Kükrercesine bağırışları Begüm şaşkın olduğunu belli eden bakışlarla gözlerinin içine bakarken yutkundu.

"Be.. Ben seninle oyun oynamıyorum. Ben..."

"Kes sesini!"

Sakin olup kırmadan bağırmadan konuşmak istemese de Begüm'ün bu yaptığına kızıyordu. Duygularıyla dalga geçmesine gerek yoktu.

Begüm daha fazla burda duramayacağından arkasını dönüp odadan çıkmak için bir adım attı ama Azat dayanamayıp bileğinden çekip ayağa çekip kendisine döndürmesiyle Begüm baka kaldı. Kollarından gitmek için hamle yaptığında hemen yakalandı tekrar Azat.

"Yok öyle kaçmak... Bunca zaman sen konuştun, senin isteklerin oldu şimdi sıra bende."

"Azat bırak beni ne... neden dediklerime inanmayıp bana bu muameleyi yapıyorsun?"

"Kes sesini lafının neyini anlamıyorsun sen?"

''İyi bir dersi hak etmişti. Beni sevmeyebilirdi, bana karşılıkta vermek zorunda değildi ama benimle oynayamazdı. Ona kıyamıyor olmam yadsınamaz bir gerçekti ama biraz kendine getirmem gerekiyordu. Birinin duygularıyla oynamak bu kadar kolay değildi.

"Benim sabrımı sakın taşırma Begüm! İnan bana beni sınırımdan çıkarırsan hiç görmek istemediğin bir Azat'la karşılaşırsın. Bana unuttuğum eski halimi hatırlattırma."

AŞKIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin