49. Bölüm Seni sevmek çok zormuş

2.6K 82 0
                                    




             

Herkese merhaba; öncekile bölüme  geçmeden önce bir önceki bölüme yapmış olduğunuz yorumlar için hepinize çok teşekkür ederim. Böyle ilgiyi görmek beni gerçekten çok mutlu etti 😊inanın o motivasyonla bölümü çok daha önce yazıp düzenlemesini yaptım.  Umarım bundan sonraki her bölümde aynı ilginiz devam eder. Oy verdiğiniz içinde ayrıca teşekkür  ederim çok sağ olun. :) 💞

Bölümde, Azat& Begüm dışında arada Leyla&Mustafa, Güney& Yaren ve son kısımda da Cemal&Funda çifti var inşallah bölümü beğenirsiniz.

Keyifli okumalar... 😊

BEGÜM KARAASLAN

Her şeyi onun ağzınadan duyacaktım. Bağırıp çağrımadan konuşacaktım. Sorduğum soru karşısında Azat başını kaldırırdı ve elini yanağıma uzatıp gözlerimin içine bakarak yanağımı ulsulca okşayıp benim canımı yakan o sözleri fısıldadı.

"Yaptım... O adam seni bana karşı dolduracaktı. Seni benden koparacaktı. Ben seni kaybetmemek için benden gitme diye kendimce önlem aldım ve onu tehdit ettim."

"Azat..."

Ağzımdan adı acı çekercesine  çıkarken başımı geriye çektim. Azat geri çekilmemle havada kalan eline bakıp derin bir nefes alıp vererek elini indirdi.

"Gerçekten yapacak mıydın? Oğuz kabul etmeseydi ve benimle konuşmaya devam etseydi ona ya da ailesine zarar verecek miydin?"

Bu iş artık benim tuturmam değildi. Belki bazılarına göre yanlıştım. Baştan Oğuz'u hayatından çıkarsadın bu durma gelmezdiniz diyeceklerdir ama işin aslı o değildi. Azat'ın kıskançlığından dolayı sırf iyi giden bir dostluğu bitirmek istemedim. Beni yalnızlaştırıyordu. Hayatıma sürekli kurallar koyuyordu. Ben zaten onun için bir çok şeyi kabul ediyorum ama ona yetmiyordu. Eğer ben Oğuz'la olan arkadaşlığım devam etsin diye çabalamasaydım belkide Azat'ın bu yönünü hiç öğrenmeyecektim ve bir gün daha ağır bedeller ödeyerek gerçeği öğrenecektim.

"Begüm..."

Cevap istiyordum bana evet ya da hayır desin istiyordum uzun uzun açıklama değildi aradığım şey.

"Tehdit ettiğin şeyi gerçekten yapacak mıydın? Öldürecek miydin onu?"

Azat sıkılmış halde ne diyeceğini bilemeyip yüzüme bakarken ben aslında cevabımı almıştım bile...

"Senin için, seni kaybetmemek için her şeyi yaparım."

"Birini öldürecek kadar mı her şeyi  yaparsın? Sen katil misin?"

Söylediği şeyle gerçekten çileden çıkmıştım ve ayağa kalkıp ellerimi iki yana açarak bağırdığımda Azat ellerini saçılarının arasında gezdirip ofladı.

"Anlamıyorsun Begüm... Bak İşte onun istediği tam da buydu."

Azat'ta ayağa kalkıp karşıma dikildiğinde her gece göğsünden uyuyup huzur bulduğum dediğim adama inanamazca baktım.

"Konumuz o değil konumuz senin cani olup olmaman. Azat sen delirdin mi bu nasıl bir kıskançlık... Sen... Sen hastasın. Bir cana kıyamayı nasıl düşünürsün. Ben kimle evliyim sen katil misin?"

Geri adım atıp konuştuğumda Azat bana doğru yürüdü ve kendimi geriye çekecekken beni belimden tutup yakaladı.

"Kaçama benden ve bana böyle bakma. Sen benimle evlisin sana deliler gibi aşık, gözlerinde aşkı buluyorum Azat dediğin benimle evlisin. Sakin ol... Ben katil falan değilim. Ben kimsenin canına kıyamam. Allahın verdiği canı ben alacak değilim."

AŞKIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin