Herkese merhaba, bölüme geçmeden yine hepinize bir teşekkürüm olacak. Son bölümlere oldukça ilgi gösteriliyor, yorum yapılıyor ve bu beni çok mutlu ediyor. İlk bölümlere bakıyorum yorumlar az bir de şimdi bakıyorum ilgi yoğun ve inanın çok mutlu oluyorum daha çok yazma isteğim oluyor. Oy veren, yorum yapan ve okuyan herkese çok teşekkür ederim. Bölümleri daha sık paylaşmak istiyorum ama inanın vaktim olmuyor. Kısa tutup yazabilirim ama o Zamanda içime sinmiyor ve içime sinmeyen bir şeyide sizinle paylaşmak istemiyorum. Bir haftayı geçirmemeye çalışıyorum ama arada geçtiğinde de anlayışınızı bekiyorum. :)
Bölüme geçmeden birde açıklamam olacak. Aşkın Bedeli'nin finaline biraz daha var ama yorumların çoğu iyi olsada arada bir iki tane olumsuz şeyler çıkıyor o yüzden açıklama yapmak istiyorum. Ben hikayemin kurgusunu yıllar önce yazdım ve şimdi kağıtta olan yazıları düzeltip buraya aktarıp sizlerle paylaşıyorum. Demem o ki bu hikayenin bir gidişatı, düzeni ve belli olan bir finali var. Begüm'le Azat kavga ediyor tekrara düştü diyenler oluyor düşüncelerine saygı duyuyorum ama İleride olacak olaylar için onların bunu yaşaması lazım. Ben pat diye onları sona yaklaştırırsam bu sefer kurguda kopukluk olur.
Onun dışında hep söyledim gerçek hayattan gözlemlerimi kurguladım ve gerçekte her zaman hemen Mutlu olamayabiliriz. Bir kaç bölüme Azat'la Begüm'ü barıştırıp bir de çocuklarının olmasını ya da Güney'le Yaren'in hemen evelenmesini yazıp final yapabilirdim ama yapmadım klasikten kaçtım ve hikayemi böyle kurguladım. Kimseyi zorlamıyorum sıkılan varsa tabiki okumamak en doğal hakları sadece demek istediğim ben kurguda değişiklik düşünmüyorum bunu burdan açıklamış oldum.
Lafı uzattım kusura bakmayın keyifli okumlar dilerim. 😊
CEMAL&FUNDA
Funda mışıl mışıl kocasının kollarının arasında uyurken duyduğu alrm sesiyle sızlanarak elini uzatıp komodinin üstündeki telefonun aldı ve alarmı kapattı. Bugün hiç işe gitmek istemiyor Cemal'inde evde kalmasını sağlayıp bütün gün karı koca miskinlik yapmak istiyordu. Kasıklarında ufak bir ağrı vardı. Sanki adet olacakmış gibiydi ama daha gününe vardı erken olmazsa.
Yatakta dönmek için kıpırdandı ama kocası ağırlığını üstüne vererek sarılmıştı ve Funda Cemal'in kolları arasında küçücük kalıp sıkışmıştı. İyi hoştu ama aralarındaki şu boy ve kilo farkı Funda'yı hep zor durumlara sokuyordu. Bir kere Cemal'e kafa tutsa ki yapısında yoktu ama arada başını kaldırarak uzun boylu heybetli kocasına bakıyor komik göründüğü için ikiside gülmeye başlıyordu.
Sonra uyurken Cemal çoğunlukla dağınık yattığından sürekli Funda'yı sıkıştırıyordu ve gece nefes alamaz halde uyanıyordu ve tatlı kocasının uyuku hali homurdanmalarına aldırmadan Cemal'in elini kolunu bacağını üstünden çekiyordu.
Şimdi de Cemal bir bacağını Karısına sarmış Funda'nın bacaklarını kendi kaslı bacakları arasına sıkıştırıp ezerken kollarıylada sıkı sıkı sarmıştı miniğini. Akşam odalarında uzun ve aşk dolu saatler geçirmişlerdi. Evlendiklerinden beri korunmadan birlikte oluyorlardı ve Cemal bu aralar miniğinin nedense hamile kalacağına inanıyordu. Cemal'e kalsa geceyi sabaha bağlardı da Funda artık yorgunluktan bitap düşünüp son sevişmelerinde Cemal'in gözlerinin içine bakıp dudaklarını büzerek "yoruldum aşkım duralım artık."
Deyince Cemal karısını kucakladığı gibi önce yıkamış sonra saçlarını kurutup üstünü giydirerek bir güzel uykuya teslim olmuşlardı."Cemal... Sevgilim bacaklarım acıyor."
Funda Cemal'in bacağını itip bedenini kurtarmaya çalışırken Cemal homurdanıp başını diğer tarafa çevirdi.