37.Bölüm Aşağı atacağım seni

2.5K 91 1
                                    

Düzenlendi: 17/07/2017

Herkese merhaba Yine uzun bir bölüm geldi. :) Bu bölümde Begüm ve Azat dışında biraz geri planda kalan çiftimiz Cemal ve Funda da var. Bunun dışında Güney ve Yaren 'de var. 😊

Yine çoğu okuyuculardan gelen istek doğrultusunda Yaren'in anlatımından olan kısımları değiştirmedim.

Okuyan herkesten ricam lütfen bölüm sonunda küçük yıldız işaretine basar mısınız.

Aralarda temsili multimedyalar var.

Keyifli okumalar dilerim...


***
YAREN KAYA

Karşımda oturan Güney'in yeşil harelerine bakarken yutkundum. Dişlerim dudaklarımı ezerken Güney dudaklarıma bakıp omuzlarını dikleştirdi.

 Dişlerim dudaklarımı ezerken Güney dudaklarıma bakıp omuzlarını dikleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sabaha kadar orada bekleyecek misin Yaren?"

İmalı konuşmasına başımı hayır anlamında sağa
sola salladım.

"Hayır beklemeyeceğim ama sana sormak istediğim bir şey var."

Güney nefesini sanki bıkmış gibi dışarı bırakınca biraz bozulsamda belli etmedim ve t-shirtünü çıkarmaya yeltenmesiyle hemen öne atılıp yardım ettim.

"Eline dikkat et."

Üzgün sesimle mırıldanırken t-shirtün ucundan tutup çekerek çıkarıp yatağın üstüne bıraktığımda hemen Güney'in yatağın üstünde duran sporcu atletine uzandım. Uysal bir şekilde kendisini giydirmeme ses etmeyen Güney, şuan gözüme çok daha başka hoş görünüyordu. Tek bir tüyün bile olmadığı pürüzsüz göğsündeki şişkin kaslara bakıp üzerini giydirdim. Altının da giyilmesi lazımdı ama onu yapmak bana doğru gelmiyordu. Biraz geri çekildiğimde Güney ayaklandı ve sağlam eliyle koyu lacivert kot pantolonun düğmelerini açmaya başlayınca utanıp yatağın üstündeki t-shirtü katlama bahanesiyle arkamı döndüm. Açılan kemer sesi yere düşen kumaş sesiyle sessizce yutkundum. Güney tüm heybeti ile tam arkamda iç çamaşırıylaydı ve ben utanmaktan kıpkırmızı olduğuma emindim.

"Eğer odandan üstünü almayacaksan benim dolabımı aç ve bir şeyler giyin."

Arkamı döndüğümde göz ucuyla önce Güney'i kontrol ettim. Oh neyseki giyinmişti.

"Ben burada seninle mi uyuyacağım."

Kalbim heyecan ve endişe arasında atmaya başladı. Bu kadar gündür benimle ayrı uyuyan adama ne olmuştu da aramız böyle ikilemdeyken onunla kalmamı söylüyordu.

"Ben öyle bir şey demedim."

Çok hafif terslenmemle yüz kaslarım gerildi. İçimde tuhaf hisler beliriyordu. Uyumayacaksak ne yapaktık üstümü değişmemi istiyordu.

AŞKIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin