Merhaba arkadaşlar; Bu bölüm biraz farklı oldu çünkü tek bölümde tüm çiftlerimize yer verdim. Bir kaç bölüm sonra hikayemizi biraz hızlandıracağım çünkü asıl kurgu yavaş yavaş başlayacak.Keyifli okumalar. :)
LEYLA & MUSTAFA
"Erkek? Erkek mi?"
Leyla doktorun gülümseyerek söylediği sözü tekrar ederken Mustafa'yla birlikte heyecanla bebeklerinin ultrosondaki görüntüsüne baktılar. Geçen haftaki kontrolde bebeği cinsiyetini göstermediği için bugün yeniden doktora gelmişlerdi ve bebeklerinin erkek olacağını öğrenmişlerdi. İkinci kez erkek bebeklerinin olacağını duymuşlardı ve sevinçten ikisininde gözleri dolmuştu. Mustafa belki güzel karısı gibi bir kızı olmasını beklemişti ama yeniden oğlu olacağını öğrenincede bir başka mutlu olmuştu. Bebekleri sağlıklıydı ya gerisi önemli değildi.
"Mustafa'm yine erkek."
Leyla karınındaki jeli silmesine yardım eden kocasının boyunundan öpüp konuşurken heyecandan boğazı kuruyan Mustafa gülümseyerek Leyla'nın yanağından öptü.
"Çok mutluyum Leyla'm Allah ikinci kez bize bir aslan parçasını bahşetti. Sana çok teşekkür ederim. Yılmayıp onca tedaviye katlanarak yeniden beni baba yaptığın için çok teşekkür ederim."
Kocasının elini tutup kalkan Leyla doktorun karşına geçip oturdu ve bebeğinin gelişimi ile ilgili genel bilgilerden konuşmaya başladığında Mustafa gözleri ışıl ışıl konuşulanları dinliyordu. Sanki ilk kez baba olacak gibi kalbi heyecanla çarpıyordu. Bu anlar kelimelerle anlatılması zor mükemmel anlardı.
***
"Güzelim başka bir şeyler daha yer misin söyleyim mi?"İştahlı iştahlı önündeki pizzasını yiyen Leyla gülümseyip Mustafa'ya ısırdığı pizza dilimini yemesi için uzattı. Hastaneden çıktıktan sonra canı pizza çektiği için Mustafa hemen Karsını restauranta getirmiş sabahın erken saatide olsa aşeren karısının karnını doyurmasını keyifle izliyordu.
"Ben yemeyeceğim Leyla'm sana afiyet olsun."
Göz kırpan kocası şuan gözüne çok tatlı gelsede Leyla öbür eline yeni bir pizza dilimini daha alıp ısırken diğerini ısrarla Mustafa'nın yemesi için uzattı.
"Bir parça al Mustafa'm lütfen."
Gülerek masanın üstüne uzanan Mustafa pizzayı çok sevmesede karısı için ufak bir ısırık alıp ağzındaki lokmayı çiğneyerek geriye yaslandı.
"Pizzayı nasıl sevmiyorsun anlamış değilim aşkım harika bir lezzet bu."
Kolasından büyük bir yudum alan Leyla'nın asit boğazını yakıp öksürmesine sebep olunca Mustafa anında yerinden fırladı.
"Leyla'm yavaş yiyip iç aşkım boğulacaksın."
Öksürmekten gözleri kızaran Leyla pis boğaz haline kızıp ofladı.
"Mustafa ben çok açgözlü oldum. Vallahi benden soğuyacaksın ama bunlar hep hamilelikten biliyosun kocacım yoksa ben hayatta bu kadar yemek yemem."
Dudaklarını büzerek konuşan karısının çenesinde tutup dudaklarına kısa ama sert bir öpücük konduran Mustafa'nın hareketine karşılık Leyla gözlerini kocaman açmış haliyle şaşıp kaldı. Mustafa asla dışarıda insan içinde ya da aile yanında bu şekilde karsını öpmezdi. Sarılırdı elini tutar yanağını, alnını öperdi ama dudaklarını asla öpmezdi. Baş başa oldukları zaman kimse onları görmeyecekse sevdiğinin güzel dudaklarını öperdi. Mustafa aşkını mahreminde yaşayan bir adamdı.