Herkese merhaba, iyi geceler. Bu sefer bölüm gece geldi çünkü biter bitmez beklemeden paylaşmak istedim. :)
Merakla bölüm beklediğinizi biliyorum. Normalde Meriç ve Bora'yla ilgili bir özel bölüm gelecekti ama ben duramadım ve bölüm oldukça uzun oldu bu yüzden bu bölüm dahil bir part daha gelecek. (Bizim çılgın çiftimizi sevenler için güzel bir haber oldu diye düşünüyorum;) )
Bu bölüm düğünden devam edecek ve içinde diğer çiftlerden kısımlarda var. Bundan sonraki özel bölüm de evlilikleri içindeki esintilerden olacak. Meriç ve Bora'ya ait üç özel bölüm olmuş olacak ama neden bilmiyorum onların bunu hak ettiğini düşündüm ve yazarken çok keyif aldım umarım sizde okurken aynı keyifi alırsınız. :)
Yedinci özel bölüme ait bir kısım daha gelecek toplam üç part olmuş olacak sonrasında ise geriye son özel bölüm kalıyor. Onuda yazıp paylaştıktan sonra artık Aşkın Bedeli'ni tamamen bitirmiş olacağım ve yeni hikayeme başlayacağın.
Hepinize Keyifli okumalar dilerim sevgiler.
***
DÜĞÜN GÜNÜHızla akıp geçmişti üç hafta. İki gün önce bol eğlenceli bir kına gecesi yapılmıştı Meriç'e. Tüm dostları, bazı akrabaları ve Bora'nın akrabalarının olduğu oldukça güzel bir kına gecesi yapılmıştı.
Eline kına yakılırken de sonrasında da Meriç annesine sıkıca sarılıp hıçkırarak anne kız ağlamışlardı. Meltem hanımda onlardan aşağı kalır değildi. Gelin alan o olmasına rağmen oda ağlamıştı ama mutluluktadı göz yaşları. Yavrusu, Bora sonunda evleniyordu bugünleri çok şükür görmüştü ve kızı gibi sevdiği hayat dolu bir gelini olacağı için mutluydu.
Kına gecesinin üstünden iki gün geçmesine rağmen hala Meriç'in ayakları hafiften ağrıyordu. Tüm gece bir dakika durmadan oynamıştı. Kendi gibi okuldan çılgın arkadaşlarıda ona eşik etmiş Funda, Begüm, Eda, Leyla çocukları kocalarına emanet edip onlarda gece boyunca oynamış resmen herkes içindeki kurtlarını dökmüştü.
Epeydir böyle bir eğlence olmadığından iyi gelmişti hepsine. Dila hamile olduğu için çok oynayamasa da oturduğu yerden ya da bazen ayakta eşlik etmeye çalışmıştı. Annesiyle kayınvalidesi peşinde sürekli "Dila otur kızım, aaa iki
canlısın hoplayıp zıplama. " deselerde Dila arkadaşının en güzel gününde kedine ve bebeğine dikkat ederek oynamış hazırlıklara yardım edip Meriç'in yanında olmuştu.Bora erkek arkadaşlarıyla kınadan bir önceki gece eğlenmişti. Oldukça fazla çevresi olduğundan eğlenceyi sınırlı kişilerle tutmuştu çünkü çevresinin çoğu düğünde zaten olacaktı. Önden yapılan eğlencede sadece yakınlarının olması bile oldukça kalabalık bir grup oluşturmuştu ve doyasıya eğlenmiş hala onun evlenecek olmasına inanamayan arkadaşlarının gece boyunca kendisine takılmalarına keyifle gülmüştü.