Düzenlendi: 13/07/2017
Ufak bir yakınlaşma sahnesi var ben yine başında ve sonunda uyarı işaretimi (‼️‼️)koydum bilginiz olsun kayı renkle
kısımı yazdım.Keyifli okumalar dilerim.
***
''Bu kızda kim?''
Azat'ın kulağına doğru eğilip fısıldadığında Azat, sanki Begüm'ü duymamış gibi elini bırakıp kollarını iki yanına açtı. Onlara doğru gelen kıza sarılmak için hamle yaptığında çatık olan kaşlarını Begüm daha da çattı.
"Bade..."
Durumu anlamaya çalışan bakışlarıyla Azat'a bakarken Azat, kollarının arasına giren kızı sımsıkı sardığında Begüm'ün bakışlarının odak noktası bu kez adının Bade olduğunu öğrendiği kız oldu.
"Seni görmeyeli ne kadar uzun zaman olmuş Azat... Çok özlemişim."
Birbirlerine kenetlenmiş halde sarmaş dolaş olan Azat'la kim olduğunu bilmediği kıza baktıkça yumruk olan ellerini daha da sıktı. Bu kız kimdi bilmiyordu ama Azat'a ondan başka birinin böyle sarılmasını istemiyordu. Onun kolları sadece kendi bedenine dolanmalıydı.
İçine dolan kıskançlığa engel olamıyordu. Azat geri çekilip gülen gözleri ile Bade'nin ellerini tuttuğunda canından can koptu sanki.
"Sen ne kadar değişmişsin böyle güzelim..."
''Güzelim... Azat bu kıza güzelim mi dedi? Benden başkasına güzelim mi dedi?''
''Birazcık değiştim.'' dedi Bade kıkırdayıp Azat'ın gözlerinin içine bakarak.
"Sen hala aynısın Azat, sadece saçlar daha da kısalmış, ama hala çok yakışıklısın."
Gülümseyen Azat Bade'yi kendine çekip şakağından öptüğünde yutkundu Begüm. O dudaklar başkasının tenine değerken gözleri yanıyordu.
"Sende hala çirkinsin."
"Ya Azat başlama yine."
Birbirleriyle şakalaşmaya öylesine dalmışlar ve dünyadan kopmuş gibilerdi ki Begüm'ün varlığı kimsenin umurunda bile değil gibiydi.
"Kaç yıl oldu görüşmeyeli, düğüne gelirsin diye bekliyordum ama yinede Azat bu sağı solu belli olmaz demiştim. Seni gördüğüme çok sevindim."
"Şaşırtmayı severim bilirsin cadı."
Bade'nin saçlarını karıştıran Azat, iştahla gülerken Bade, gözlerini kısarak bakarken nihayet Begüm'ü fark etmiş olacak ki başını çevirip Begüm'e baktı.
Badenin bakışı ile Azat'ta Begüm'e dönüp baktığında Bade'den geri çekilip sevdiğinin yanına doğru bir adım attı.
"Bade'yle tanış güzelim."
''Güzelimmiş kim senin güzelin acaba...''
''Merhaba'' deyip Begüm iç sesini bir kenara bırakıp Bade'ye elini uzattığında Azat onları tanıştırma görevini üstlenerek hemen araya girdi.
"Bade benim kuzenim canım Refika halamın küçük kızı."
Kaşlarını öyle mi dercesine kaldırıp dışarıdan bakıldığında yapay görünen gülümsemesini Begüm umursamadan yüzüne takıp "memnun oldum"dedi.
Memnun falan değildi. Ön yargılı olmak istemese bile karşısında Azat'ı yiyecekmiş gibi ışıl ışıl gözlerle bakan kızdan hiç haz etmemişti.