66.Bölüm (2.kısım) Evleneceğim kadın

3.5K 68 0
                                    




Herkese merhaba, nasılsınız? Bu aralar çok yoğun olsam da gece uykusuz kaldım bölümü bitirdim ve hemen pazar günü gelmeden paylaşayım dedim. :)

Biliyorsunuz yoğun bir dönemdeyim ve geçen bölüm söylemiştim sona yaklaşırken bölümler sırf hafta bitiyor, bölüm günü geldi diye acele yazılsın istemiyorum. Bir sonraki bölüm haftaya gelmeyebilir bilginiz olsun çünkü yoğunlaşmam gereken başka konular var ve ağır ağır içime sinerek bölüm yazıp son bölümlerin daha da güzel olmasını istiyorum. :)

Son zamanlarda oy verme konusunda bir artış var ve bunun için size çok teşekkür ederim. 😊❤️Umarım bu bölümde de yine aynı hassasiyeti gösterirsiniz.

Bölümde çok istenen, beklenen Mustafa Leyla çiftide var bunuda söyledikten sonra lafı uzatmadan bölümle sizi baş başa bırakıyorum. Keyifli okumalar dilerim...😊

Kişisel instagram hesabımdan beni takip etmek isteyenler. "Berrin Doğangönül" olarak beni aratıp bulabilirler.

***

BORA & MERİÇ

"Allahım şu güzelliğe bakın, heyy pamuk gibisin sen ya nasıl minik güzel bir şeysin

"Allahım şu güzelliğe bakın, heyy pamuk gibisin sen ya nasıl minik güzel bir şeysin."

Meriç şeffaf beşiğin başına eğilmiş Miray'ı severken odada bulunan Eda, Oğuz ve tabi ki Bora Meriç'i gülerek izliyordu. Eda yarın eve çıkacaktı ve bugünlük fazla kalabalık olan hastanede Miray'la Eda'yı görenleri zorla eve göndermişlerdi. Bora'nın annesi duyar duymaz hastaneye koşup gelmişti ve bir anne gibi davranıp Eda'ya destek olmuştu. Tecrübesiz olan yeni anne Eda'ya her konuda yardımcı olmuş az önce Bora annesini eve bırakıp geri gelmişti.

Meltem hanım Eda'yla Oğuz'u duygulandırarak Eda'ya "benim işim gücüm yok evde bir başımayım, Bora desen bu sıralar nedense hep Antep'te." Deyip Meriç'e imalı bir bakış attıktan sonra "isterseniz kırkın çıkana kadar seninle kalayım yavrum yardımcı olurum. Oğuz benim oğlum sende kızımsın." Demiş herkesi duygulandırmıştı.

Bora da desteklemişti bu fikri hem annesi tek başındaydı sıkılıyordu ve Eda'ya çok güzel destek olur bu arada da çok istediği o torun sevgisini biraz Miray'ı severek giderirdi. Kabul etmişlerdi bir süre Meltem teyzeleri Oğuz'larda kalacaktı ve şimdi evde eşyalarını toplayıp yarın hastane çıkışı Eda'lara gidecekti Meltem hanım.

Bir sonraki gün artık Begüm'ler ve Funda'lar Antep'e dönecek Meriç'te onlarla gidecek ama Bora bir iki gün daha Oğuz'un yanında kalıp öyle dönecekti. Tüm gün Miray kucaklarda gezmiş sağlıklı olan küçük kız herkesin ilgi odağı olmuştu. Eda'yla Oğuz sudan çıkmış balık gibiydiler. Miray'a bakarlarken içleri titriyordu. İkisinden olan canı süreli öpüp izliyorlardı.

Azat'la Cemal en heyecanlı olanlardandı çünkü onlarda aylar sonra baba olacaklardı. Azat Miray'ı kucağına aldığında Begüm'de kocasının yanında ne kadar güzel olduğunu konuşup Miray'ı severken duygulanmıştı. Azat'ın kucağına bebek çok yakışıyordu ve bebekleri severken kocasının gözlerinin içi parlıyordu.

Şimdi herkes eve gitmiş Bora'yla Meriç'te Eda'nın uykusu gelene kadar yanlarında olup odada otururken Bora ilgiyle Meriç'i izliyordu. Eda doğumdayken öylesine bağrış çağrış sesleri gelmişti ki Begüm bir ara gözü korkmuş halde Azat'a "ben normal doğum galiba kesin olarak yapmayacağım doktorumuzla konuşalım." Diye Eda'nın durumuyla kendi halini karışılaştırmış halde ağlamaklı konuşurken Funda etkilenmemiş bu süreçten Dila ve Yaren gibi normal gelsede Meriç o an korkup Bora'nın duyduğundan bir haber Dila'ya "ben asla çocuk yapamam, zaten annem benim doğumumu anlatınca gözüm korkmuştu şimdi bunuda gördüm ya ben normal, sezaryan fark etmez doğuramam." Demişti.

AŞKIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin