ÖZEL BÖLÜM 1 "Oğlumuz mu olacak."

2.4K 55 0
                                    

         

BÖLÜM GÜNCELLENDİ BAZI ARKADAŞLARA BİLDİRİM GİTMEMİŞ.

Herkese merhaba iyi pazarlar, uzun bir aradan sonra dolu dolu ve oldukça uzun bir özel bölümle geldim. :)

Daha önce duyuruda da belirttiğim gibi Aşkın Bedeli özel bölümü ikinci hikayemin ilk bölümünden önce geldi çünkü burada bazı şeyler yarım kalıp orada başlasın istemedim.

Bir kaç gün içerisinde de ikinci hikayem olan Aşkın Ateş'ine de artık başlıyoruz. Hala ikinci hikayemin olmadığını bilenlere söylemek isterim ki Aşkın Bedeli'nden sonra tanıtım bölümü yayınladığım yeni hikayem Aşkın Ateşi artık başlıyor. Bölüm sonunda hikayemin kapağını ve linkini bırakacağım bulamayanlar için yardımcı olur umarım.

Aşkın Bedeli özel bölümler hakkında da kısa bir açıklamam olacak. Özel bölümler öyle bir iki bölüm olup hemen bitmeyecek çünkü biliyorsunuz ki bizim Meriç, Bora ve Dila, Onur çiftimizi henüz evlendirmedik doya doya yazamadım ve onlar için yazmayı istediğim çok güzel bölümler olacak o yüzden özel bölümleri kısa tutmak istemiyorum.

Bunun dışında diğer çiflerinde çok özlenip merak edildiğini biliyorum ve bu konuda özellikle Azat'ın babalığı, Yaren'le Güney'in bebeğinin cinsiyeti ismi konusunda da sık sık mesajlar alıyorum ve bu yüzden önce onlardan da sırayla bahsedeceğim sonra yine sırasıyla diğer çiftlere yere verip bir süre sonra zaman atlamasının olduğu bölümlerde Dila, Onur, Meriç, Bora'yı daha fazla okuyacağız.

Her özel bölümde iki üç çiftimiz olacak ve ilkinde çok fazla mesaj aldığım Begüm, Azat ve oldukça uzun olarak Güney, Yaren çifti olacak

Birde daha önce söz verdiğim gibi bekar çiftlerin evlenmesinden sonra ya da önce tam karar vermedim ama Mustafa'yla Leyla'nın ilk tanışmalarını anlatan geçmişlerine yolculuk yaptığımız bir bölüm mutlaka olacak.

Özel bölümlerin sonlarında da çocukların büyümüş hallerinden bir şeyler yazmayı düşünüyorum çünkü çocukların büyümüş haldeki hayatlarını  yazdığım ikinci hikayem olan Aşkın Ateş'i içinde burada bir ışık tutmuş olurum.

Umarım bölümü beğenirsiniz bu bölümde geçmişinde yaptığı hatalardan dolayı pişman olan, kötülüğün insana faydasının olmadığını geçte olsa anlayan ve belkide Allah'ın kendisine gelmesi için bedel ödettiği birini okuyacağız. Bu konuda fikrinizi çok merak ediyorum.

Keyifli okumalar dilerim.

***
YAREN & GÜNEY

Bir bebek Allah'ın yarattığı en güzel mucizeydi. Gün geçtikçe içinde büyütüp dünyaya isteyerek getirdiğinde sonsuz mutluluğun başladığı mucizeydi.

Yaren'in mucizesi de her geçen gün karnında büyüyordu ve o bebeğine daha doğmadan anne karnında bağlanıyordu. Böyle şeyleri okumuştu, duymuştu, doğum yapan arkadaşlarıyla konuşmuştu ama tecrübe etmek çok başkaydı. Onu hissetmek, düşünmek "bebeğim" diyip sahiplenmek çok başkaydı.

Parmak uçları artık iyice belirginleşen karnında gezerken gülümsedi. Geçen ayki kontrolde bebeği kendini göstermediği için cinsiyetini öğrenememişlerdi. Kendisi için sorun değildi de Güney çok heyecanlıydı. Kız erkek ayrımı yapasalarda Güney çok merak ediyordu ve bebeğiyle sık sık konuşup "gelecek kontrolde hiç saklanmak yok bize kendini gösteriyorsun babacım" diyordu ve Yaren karınına bakıp okşayarak konuşan kocasının o haline ister istemez gülüyordu.

 Kız erkek ayrımı yapasalarda Güney çok merak ediyordu ve bebeğiyle sık sık konuşup "gelecek kontrolde hiç saklanmak yok bize kendini gösteriyorsun babacım" diyordu ve Yaren karınına bakıp okşayarak konuşan kocasının o haline ister istemez gülüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞKIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin