Şimdi ki yeni nesil melezler doğmadan önce herkes birdi. Ne tanrılar küserdi nede melezler ayrılırlardı. Hepsi güçlü güçsüz ayrılmayla başladı. Roma kampına güçlü ve acımasız dedik. Yunan kampına güçsüz ve kalpli dedik. Ama yanılıyorduk, Güçsüz dediğimiz kamp güçlünün bile en güçlüsüydü. Her şey Poseidon'un sürekli oğlunu görmeye gitmesiyle başladı. Zaten yasaktı çocuk yapmaları ama yapmışlardı. poseidon oğlunu sürekli gördüğü ve Sally'le fazla vakit geçirdiği için hepimiz cezalandırıldık. Çocuklarımızı görmemeye ve onlardan uzak durmaya yemin ettirildik. Hepsi bize isyan ederken sesimizi çıkaramadık. Biz tanrılar birbirimize sahip çıkmazdık, zarar gelsin diye gözlerinin içine bakardık.
En son kavgamızı yapalı sekiz yıl olmuştu. İnsanların soyunun korunması için bunu tartışmamız gerekiyordu. Konuşmamı yaparken herkes ihanetlerle boğuşuyordu. Ne rahipler, ne cinler, ne hayvanlar nede hasatlar bize sadık davranmıştı. Hepsine gücümüzü göstermek üzere bir sefere çıkmıştık.
"Ey sayısız tanrı ve tanrıça,
Uruk ve Kış rahiplerinin yakarışlarını işitin!
Ey sayısız iyi cinler,
Size sunulan kurbanları ve armağanları kabul edin!
Ey sayısız kötü cin,
Önünüzde eğilen boyunları vurayım demeyin!
Ey sayısız hayvan ve bitki,
Sizi kestiğimiz ve hasat ettiğimiz için bizi affedin!
Ey sayısız taşlar ve engebeler,
İnsan ellerinin yaptıklarından şikayet etmeyin!"
seferi kazanmıştık. Kimseye zarar vermeden, sessiz ve usulca. İhanetleri bulup canlarını yakmakla yetindik. Sadece uzaktan kontrol ettik.
Bu düşüncelerle boğuşurken Hasatlarımıza ihanet etmek istemiyordum. Onlar insanlar için bir lütuftu ve onlara sahip çıkmamız gerekiyordu. Kararlı ve olumlu bir karar vermem gerekiyordu ama beceremiyordum. Satışlar gerçekleşirse Atina gerçekten daha fazla gelişirdi. Daha fazla gelişse ne olurdu ki? Sözleşmeyi ayırıp yırttım. Bahçede çalışan çiftlik sorumlularının yanına gittim.
''Hasat satışı gerçekleşmeyecek. İnsanların boğazından başka bir boğazdan geçerse sizden sorumlu bilirim'' Adam kafasını salladı bende hasatlara baktım. Ne güzel yapmıştık boylu boyunca, renga renk, boy boy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATHENA
General Fiction"Ben Zeus' un en sevdiği kızıyım, Ben bilgelik, Strateji, Zeka Tanrıçasıyım"