Poslední 3 části ♦ Děkuji za 150K!

1.6K 111 12
                                    

Krásný večer, mí milovaní čtenáři!

Odpusťte, tohle není nový díl IWBWY, jen takové kraťoučké info, které si nemůžu odpustit, prosím tudíž o prominutí. Ale mám na srdci pár věcí a možná i podvědomě velké finále tohoto příběhu odsouvám, přiznávám se.

Nejdříve technické informace...
Do konce "I WANNA BE WITH YOU" zbývají už jen 3 díly, resp. 2 a epilog k tomu.

Ano, je to i pro mě neuvěřitelné... A věřte, strašně těžko se mi s příběhem loučí. Psaní těch posledních několika kapitol bylo neuvěřitelně těžké. Tento román se stal součástí mě samotné, a přestože to někomu může připadat směšné, jde (a napořád půjde) o nepostradatelnou část mého života. Už jen proto, kolik z vás si jej zamilovalo. Kolik nových lidí jsem poznala...

Někdo se určitě diví těm rokům, které už IWBWY píšu. 
5 let. Je to tak. Původně jsem jej totiž dávala na blog, a když se pak následně v mém zorném poli objevil wattpad, začala jsem příběh dávat od začátku sem. Jistě i proto ty dlouhé průtahy. A konečně... Můj styl psaní zkrátka je rozvláčný. Neumím psát krátce. I mé jednodílovky zabírají ve wordu mezi 6-10 stránkami. Tudíž VY VŠICHNI MÁTE MŮJ OBROVSKÝ OBDIV. Obdiv za to, že jste s příběhem vydržely. Že jste s ním i se mnou měly tolik trpělivosti, pochopení, a především vám z celého srdce děkuju za to, jak jste ho přijaly. To je skutečně něco nesmírně úžasného a pro každého autora (i amatéra) je právě tohle největší odměna. Já díky vám vím, že má smysl v psaní pokračovat. Že to, co miluju, za něco stojí.

Díky za tu úžasnou dobu, po niž jsme se spolu u tohoto kousku setkávaly, díky za všechny hvězdičky, komentáře, za vaše sledování, jímž vlastně dokazujete, že mi věříte. Mám vás  moc ráda, vážím si vás a pevně doufám, že se budeme setkávat i nadále u jiných příběhů...

TXH FOR EVERYTHING... Tohle je jedna z těch nejdůležitějších částí mého života... Tvorba.

Vaše Petí ♥

IWBWY /I wanna be with you; Louis Tomlinson/ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat