*z Adrienova pohledu*
Nenechala mě domluvit. Rozvzlykala se a utekla.
V tu chvíli, kdy jsem uviděl, jak se její krásné blankytné oči plní slzami, se ve mně něco zlomilo...
„Já jsem takovej IDOT! Totální vůl! Kretén!" začal jsem si nahlas nadávat. V tom se z mojí náprsní kapsy na košili vynořil Plagg.
„To teda jsi! V jednu chvíli s ní skoro flirtuješ, ona si pak myslí, že ji miluješ, vyzná se ti a ty ji tak hnusně odmítneš! Opravdu jsi idiot..." přikivuje.
„Tak ti teda pěkně děkuju..." odpověděl jsem podrážděně. Cítil jsem se hrozně. Zničeně jsem se sesunul na schody a hlavu si schoval do dlaní.
Bože, co jsem to udělal?! Odmítl jsem tak úžasnou holku...teď mě bude nenávidět. Tohle si nezasloužila...rozjímal jsem v duchu.
A ten její pohled...jako bych jí bodl kudlu do břicha...Co jsem si vůbec myslel?!
Sice Ladybug miluju, ale ona mě ne! Ale co cítím k Marinette? To kdybych věděl...další vnitřní monolog. Zvedl jsem hlavu a otočil se na Plagga.
„Plaggu?" zeptal jsem se svého kwamiho.
„No?"
„Co bych měl udělat? Jak to napravit? Tohle jsem nechtěl..." žádal jsem zničeně o radu toho nejhoršího rádce. Jsem na dně, tak nemám na výběr. Radu potřebuju a hlavně potřebuju pořádně vynadat.
Doufám, že ji neposedne akuma...proběhlo mi přes mysl.
„ Tak za prvé, jsi totální idiot!" začal rozumovat Plagg. Nad tím jsem jen protočil oči. Jako kdybych to nevěděl!!!
„Za druhé, si ujasni, co k ní cítíš." zněl další pokyn. No, tak to je oříšek...
„Já nevím, Plaggu. Nechci ji ztratit. Moc mě to mrzí a mám ji rád...ale...ale jinak nevím." prohlásil jsem zoufale.
„Tak pokud to vidíš takhle, mám nápad..." řekl Plagg. Pošeptal mi svůj plán a já byl nadšený.
Tak to by mě nenapadlo...
„Plaggu! Ty jsi génius! Děkuju!" radoval jsem se.
„Jsem rád, že to umíš ocenit." řekl hrdě Plagg.
„Plaggu, drápky!" zvolal jsem.
„Cože?! Teď?! Já myslel-" ani to nedořekl a už byl vtažen do mého prstenu a na mém místě stál Chat Noir. Ano, jsem superhrdina.
Teď už jen zachránit mou princeznu...
..................................................................................................................................
Tak tady je nová kapitola. Sice je trošku kratší, ale i tak doufám, že se bude líbit.
Dneska večer nejspíš přidám další díl. Ten bude z pohledu Marinette.
Taky jsem vám chtěla moc poděkovat, že to čtete. Nečekala jsem, že to bude mít po necelých třech dnech tolik přečtení...děkuji :).
Hvězdičky a komentíky určitě potěší! ;)
Mějte se mňauózně! :3 :3 :3
Vaše Lucy :*
ČTEŠ
Láska nezná hranice ✔
Fanfiction!Je to má první knížka, tak to prosím akceptujte! Tohle je fanfikce na Miraculous Ladybug, konkrétně na ship Marichat. Jednoho dne se Adrien začne více ochomýtat kolem Marinette. Ta je z toho nejprve zmatená, ale pak se na radu svých kamarádek rozho...