**Kay**
Ik open langzaam mijn ogen en zie mijn liefde van mijn leven, lief ligt te slapen. In mijn armen, wat ik al heel lang over droomde. Ik heb godverdomme zoveel fouten gemaakt, die ik eindelijk begin recht te zetten. Maar die weddenschap had wel een beetje zin voordelen, want zo ben ik Sky beter leren kennen. Ik slaak een zucht en druk een kus op haar wang. Ik zie haar glimlachen, wat me echt een warm gevoel van binnen geeft. Ik kijk op de klok en zie dat het half 6 's ochtends en dat betekent, dat ik veel te vroeg ben wakker geworden. Ik sluit langzaam mijn ogen en probeer weer in slaap te komen, maar dat lukt niet. Ik besluit maar om Sky langzaam wakker te maken."Sky." Fluister ik zachtjes en schud haar zachtjes heen en weer. Ze kreunt lichtjes en draait met haar rug naar me toe. Ze houdt waarschijnlijk van uitslapen.
"Opstaan, dalijk mis je school." Zeg ik op een kinderachtige toon.
"Het is nacht." Mompelt Sky en ik schiet meteen in de lach. Dat zou ze wel willen, mijn prinses.
"Wakker worden, of anders maak ik je wakker, op een niet fijne manier." Ik lach, maar ze doet niks. Ik begin duivels te lachen en verlaat de kamer. Ik loop richting de badkamer en pak een grote emmer. Ik vul het met water en loop richting de slaapkamer. Ik loop maar Sky toe en gooi de emmer met water over Sky heen. Heel het bed en de vloer is klets nat en Sky kijkt me boos aan, wat er echt charmant uit ziet.
"Dankjewel voor de douch. Nu mag ik alles gaan opruimen, door jou." Ik schud mijn hoofd.
"Ik help mee." Zeg ik. "Maar als dat niet hoeft, dan kijk ik wel toe."
"En dat ga je helemaal niet doen." Lacht Sky en ze geeft me een duw tegen mijn borstkas aan. Ik lach en trek Sky tegen me aan. Ik sla mijn armen om me heen en automatisch legt ze haar hoofd tegen mijn borstkast aan. Wat ben ik blij dat ik haar weer in mijn armen kan nemen. Echt blij.
"Ik hou van je." Fluister ik in haar oor en ze giechelt. Ze trek zich it mijn armen en ik haar haar vragend aan.
"We gaan eerst die troep opruimen, die 'Meneer Kay' heeft veroorzaakt." Ik lach en ze pakt meteen de de dweil en wat doekjes. Ik krijg een dweil aan gegooid en help mee met schoonmaken.
Na een tijdje, is de kamer mooi schoongemaakt en Sky heeft hebben opnieuw opgemaakt. Wat ben ik blij met Sky.
"Hoe laat is het?" Vraag ik.
"7 uur. Dus nog een half uur en dan gaan we naar school fietsen."
"Fietsen? Ik heb een auto."
Ze lacht schamend en meteen loop ik naar haar toe.
"Niet schamen. Ik snap wel dat je gewend bent om te fietsen en eigenlijk mag ik nog geen eens een auto." Sky lacht en legt haar hoofd op mijn schouder.
"Ik zou droge kleding aan doen, als ik jou was." Zeg ik lachend. "Of je wilt graag met natte kleding maar school?"
Sky lacht en loopt naar haar kledingkast. Ze pakt een setje met kleding uit de kast en loop richting de badkamer. Ik trek de kleding van gister aan en kijk op mijn rooster welke lessen ik heb. De meeste boeken liggen op school en in mijn tas, dus naar huis, hoef niet persé. Ik loop richting de badkamer en zie dat Sky zich aan het optutten is. Ik ga bij haar staan en sla mijn armen om haar middel heen. Ze schrikt, maar herstelt zich snel weer. Ik leg mijn hoofd op haar schouder, wat ze zelf erg ontspannen vind.
"Waarom die troep?" Zucht ik, als ik zie dat bezig is met het contouren van haar gezicht.
"Omdat het mijn gezicht een mooi kleurtje geeft en om meer diepte in mijn gezicht." Vertelt Sky en ik zucht.
"Je bent mooi, je hebt mooie diepte in je gezicht, dus dan is dat 'contouren' niet echt nodig."
"Ben je jaloers dat je miet kan contouren." Lacht Sky en ik kijk haar nep-boos aan via de spiegel.
"Nee, jij bent jaloers. Jaloers, omdat ik die troep niet op mijn gezicht moet."
"Grappig, maar de meeste meiden die in jou bed zijn ingedoken, die hadden ook ontiegelijk veel make-up op." Ik pak Sky vast en laat haar draaien, zodat ze mij aan kan kijken.
"Alsjeblieft Sky, hou d'r over op." Smeek ik en ik pak de mascara van Sky af en doe het zelf op haar wimpers. Als ik klaar ben, doe ik de mascara weg en kijk Sky aan.
"Nu is het ook mooi." Grijns ik en ze kijkt in de spiegel.
"Weinig." Jammert ze en ik gniffel.
"Wat doe je meisjesachtig?!" Lacht Sky en meteen pak ik haar vast. Ik druk mijn lippen op die van haar en meteen gaat ze in de zoen mee. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik om haar middel.
"Ik hou van jou." Mompel ik tegen haar lippen aan.
"Ik ook van jou, badboy."
JE LEEST
I can not leave you alone
Romansa"Ik heb spijt." Ik kijk hem vragend aan en zie tranen in zijn ogen. "War voor spijt? Je hebt me nooit gemogen, je hebt me altijd beledigd en nu kom je op je het laatste moment met 'spijt'?" Ik zie hem langzaam zijn tranen wegvegen en mij bezo...