**Kay**
Sky is weer in slaap gevallen in bed, wat er echt schattig uit zien. Gisteren was geweldig, maar ik twijfel of ik het wel veilig heb gedaan.. Ik slik en denk terug aan gister. Het was romantisch en ook al zei Sky dat ze het niet kon, ze deed het geweldig. Ik slaak een zucht en haal een hand door mijn haren. Ik hou echt veel van haar en zoveel heb ik nog nooit voor andere meisjes gevoeld."Wat kijk je raar?" Hoor ik haar mompelen en meteen glimlach ik
"Jij bent echt schattig als je slaapt." Verander ik van onderwerp en ze glimlacht.
"Ik ben niet schattig." Zegt ze nep-boos.
"En als je zo doet, ben je nog steeds schattig." Ze staat op en ze loopt dreigend naar me toe. Ook dat is zo schattig van haar. Ze komt dichterbij me staan en probeert me om ver te duwen, maar ik pak meteen haar polsen vast en druk haar tegen me aan.
"Nog steeds ben ik de sterkste." Sky trekt een pruillip, wat ook nog steeds schattig is.
"Ik ga douchen." Deelt ze me en ze wurgt zich los.
Ze loop richting de kledingkast en pakt een setje meet kleding. Ook zie ik dat ze ondergoed pakt. Ze ziet dat ik er naar kijk en meteen verschijnen er rode blosjes op haar wangen.
"Niet rood worden. Je hebt prachtig ondergoed." Ze glimlacht en wandelt de kamer uit. Ik pak de kleding van gister en trek het aan. Ik douch wel als ik weer thuis ben. Ik hoor ineens mijn mobiel af gaan en in een reflex pak ik mijn mobiel en kijk wie mij belt. En ja hoor, mijn moeder. Ik neem met moeite op.
"Hallo mam. Kom je weer zeggen dat je later thuis komt?"
"Nee, we komen eerder thuis. Morgen is je verjaardag, remember?" Ik slik. Mijn verjaardag, helemaal vergeten.
"Hoelang blijven jullie dan hier?"
"5 weken, omdat we nog tijd met je willen door brengen. Dus je ziet ons morgen al."
"Oké, leuk."
"En hoe gaat het met jouw liefdesrelatie? Nog steeds aan het kloten met meiden?"
"Néé, dit keer niet. Ik heb dit keer een meisje gevonden, waar ik echt heel veel van hou." Ik hoor me moeder diep adem halen.
"Hoe is ze? Is ze goed voor jou? Of is ze net als andere meiden, zo ordinair?"
Wat een vragen. Jezus."Néé mam, ze is anders. Door haar ben ik gesopt met kloten met meiden. Zij is de ware voor mij. Maar helaas is ze ernstig ziek." Ik hoor mijn moeder naar adem happen.
"Heb je een keer een meid gevonden, is ze er ernstig ziek. Schat, geloof me. Als ze ooit overleed, ben je kapot. Het breekt je zo erg, dat je helemaal weg bent van de wereld. Zoek is een meisje dat kerngezond is. Een meisje, die jou ook gelukkig kan maken, zoals Kimberly. Zij woont vlakbij je, dat is ook nog een voordeel. Ik zal ha-"
"Jij beledigt gewoon mijn meisje mam. Mijn meisje! Die Kimberly is met als andere meiden. Ze wilt alleen maar seks en door Sky, ben ik veranderd. Nu denk ik er heel weinig aan. Ik zeg toch ook niks tussen de band van pap en jou."
"Zoon, jullie zijn bijna volwassen. Kimberly pas perfect bij jou. Ze heeft een mooi lichaam en is beleeft. En dat meisje is misschien z'n ordinair kind, die graag beleeft wilt overkomen."
"Mam, alsjeblieft. Stop! Jij bepaalt mijn hele facking leven niet. Dat jij jaloers bent, dat ik een meisje heb gevonden waar ik echt van hou, is de begrijpen, maar mam, jij kent niet wat liefde is. Jij kijkt alleen naar deftige mensen, maar Kimberly kan mij heus niet gelukkig maken. Wist je nog? Toen ik twaalf was? Ze was vreemd gegaan en ik was er helemaal overstuur van?"
JE LEEST
I can not leave you alone
Romansa"Ik heb spijt." Ik kijk hem vragend aan en zie tranen in zijn ogen. "War voor spijt? Je hebt me nooit gemogen, je hebt me altijd beledigd en nu kom je op je het laatste moment met 'spijt'?" Ik zie hem langzaam zijn tranen wegvegen en mij bezo...