**Sky**
Daar lig ik dan. Alleen. In het ziekenhuis. Kay is net weggelopen. Deed ik iets fout? Tranen lopen over mijn wangen. Ik wist wel dat ik niet bijzonder ben. Ik lag drie dagen in een kist. Het was stik benauwd daar. Ik heb geen idee, hoe Kay me heeft horen gillen. Hij heft vast hele goede oren. Tranen rollen weer over mijn wangen. Na alles, voel ik me nog onzekerder. Ik heb nog minder zelfvertrouwen over mezelf. Het daalt. Heel erg."Hey!" Ik kijk op en zie Claudia, de zuster, de kamer binnen lopen. Ze geeft me meteen een dikke knuffel. Zij is echt de zuster, waar ik heel goed mee kan opschieten.
"Het spijt ons heel erg wat we hebben gedaan" zegt Claudia. "Je lag blijkbaar in een lichte coma, maar met onze domme hoofd, hadden we er niet bij nagedacht." Ik knik.
"Morgen hè." Ik slik en Claudia wrijft geruststellend over mijn arm.
"Hef komt goed" stelt Claudia me gerust. "Echt waar." Ik knik en staar voor me uit. Het komt niet goed. Ik ga doos. Vrijwillig.
"Rust goed uit Sky." Ik knik en langzaam verlaat ze de kamer. En dan lig ik weer alleen. Ik pak langzaam mij mobiel en zie dat ik lang niet meer heb gepost op Instagram. Snel open ik Instagram en zie heel veel volgers. Zelfs Kay volgt me. Ik zoek snel een liedje op en zet de camera op mijn mobiel aan. Ik begin te zingen en post het op Instagram. Meteen krijg ik vele reacties, waar is super blij mee ben. Ik check mijn berichtjes op Instagram en zie dat ik een bericht van een producer heb gekregen. Ik begin het bericht te lezen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Sky,
We hebben een tijdje op je account gekeken en we hebben super veel respect, van wat je tot nu toe mee maakt.
Jou stem is spat zuiver en we hebben be kant elk zangfilmpje van jou geluisterd.
Met zulke stem, kan jij echt beroemd worden, geloof ons maar!
Daarom, willen we graag contact met jou hebben.
Reageer terug, met jou e-mailadres en we kunnen later een afspraak maken, om verder dingen te bespreken.
Wil jij dit niet? Dat kan ook, maar het is wel een grote kans voor jou, die je misschien dan voorbij vliegt.
We hopen snel contact met je te maken.Vriendelijke groet,
Chris en de rest van producers.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ik ben blij. Blij dat ze mijn zangfilmpjes leuk vinden. Snel reageer ik terug.
-
Het is avond en ik ben van plan om een wandeling te maken, ook al heb ik pijn, ik heb frisse lucht nodig. Ik trek het infuus uit mijn arm en stap het bed uit. Ik doe mijn schoenen aan en verlaat de kamer en langzaam het ziekenhuis uit.-
Ik loop het bos in en het is erg stil, maar wel mooi. Ik geniet er van. Ik loop en loop en zie een klein katje lopen. Het katje loopt naar me toe en springt op me af. Ze spint en een 'ahw' kan niet onderdrukken. Ik aai het katje en laat het katje dan los. Ik loop weer verder en het katje loopt weg.Voor de lol, klim ik in een boom. Vroeger deed ik het altijd. Ik klim naar boven en langzaam bereik ik de top. Het uitzicht is geweldig.
"Sky!" Van schrik, val ik bijna van de boom af, maar ik leef nog.
"Stil is!" Schreeuw ik.
"Sky, waar ben je?"
"In een boom."
"Welke boom."
"Ja, vraag ik me ook af."
"Sky, de zuster is ongerust. Je was ineens verdwenen."
"Klopt" zeg ik droog. "Ik ging even op avontuur." Ik hoor Kay lachen. O, Kay is er ook. Wie is die andere stem dan?
"Sky, nu die boom uit." O, het is Marlon.
JE LEEST
I can not leave you alone
Romans"Ik heb spijt." Ik kijk hem vragend aan en zie tranen in zijn ogen. "War voor spijt? Je hebt me nooit gemogen, je hebt me altijd beledigd en nu kom je op je het laatste moment met 'spijt'?" Ik zie hem langzaam zijn tranen wegvegen en mij bezo...