**Kay**
"Heb je eindelijk een nieuwe chick?" Ik knik."Hoe heet ze?" Vraagt Steven.
"Marlon."
"Het moet me denken aan een paard." Ik lach en geef hem een por in zijn zij.
"En jouw naam moet denken aan een steen." Steven kijkt me nep gekwetst aan en geeft me ook een por.
"Weet je zeker dat dit werkt?" Vraag ik.
"Wat werkt?"
"Verkering nemen, met een meisje, die ik eigenlijk niet leuk vind?"
"Kay, je vond Sky eerst ook niet leuk."
"Nee."
"Langzamer hand, begon je haar leuk te vinden, maar nu is het uit tussen jullie. Dalijk krijg je een betere band met die Marlon van je. Geloof me gast. Het komt goed." Ik knik en geef hem een high-five.
"Ik hoop dat Sky geen vriendje krijgt."
"Hoezo niet?" Steven kijkt me vragend aan. Ik zwijg hem en neem een slok van mijn biertje.
"Gun jij haar geen ander vriendje?" Ik haal mijn schouders op.
"Kay, probeer het eerst met Marlon. Vergeet Sky. Jullie kunnen geluk worden, maar dan zonder elkaar." Ik knik afwezig en drink mijn glas leeg. Ik pak het glas van Steven en drink hem leeg.
"Wat doe je gast?" Vraagt Steven.
"Drinken, dat zie je toch?" Steven knikt afwezig.
"Ga maar maar je paard toe." Ik knik en zoek Marlon. Ik grijns en loop naar haar toe.
"Ik kom zo terug." Zegt ze. Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen tegen de hare aan. Ik voel haar lippen tintelen. Ze zijn zacht, maar die van Sky zijn zachter. Ik trek Marlon mee de dansvloer op en ze begint tegen me aan te dansen. Ze is volgens mij ook dronken. Ik dans mee op de ruimte van de muziek en pak Marlon dan vast. Ik laat haar draaien en druk ruw mijn lippen op de hare. Ze gaat mij in de zoen en haalt een handen door mijn haren, wat heerlijk aan voelt. Ik til haar op en duw haar tegen een muur aan.
"Ik ben er klaar voor." Fluistert ze en ineens laat ik haar los.
"Wat doe je?" Vraagt ze geschrokken. Eigenlijk weet ik het zelf niet. Iets in me, zegt dat ik dit niet moet doen. Dat voel ik. Ik kijk naar achteren en zie Sky. Sky, die met een jongen danst. Sensueel. Dat had ze met mij moeten doen. Ik bal mijn vuisten.
"Ben je nog steeds op haar?" Ik draai me om en zie Marlon mij bezorgd aan kijken.
"Beetje."
"Kay, waarom neem je verkering met mij, als je nog gevoelens hebt voor Sky?" Vraagt ze.
"Ik wou afleiding." Zeg ik alsof het de 'normaalste' zaak van de wereld is.
"Ik denk dat het beter is, dat het uit is. Ik vind jou lief bij Sky. Zorg voor d'r wanneer ze het nodig heeft. Knuffel haar, wanneer ze verdriet heeft." Ik knik zwakjes. Als Sky het uit maakt, heb ik verdriet en pijn. Maar Marlon, tja, eigenlijk niet.
"Waarom praat je niet met haar?" Ik draai me om en zie dat de jongen die haar vast heeft zijn hoofd vlakbij die van Sky heeft. Ik bal mijn vuisten en wil op ze afstorten.
"Rustig. Laat ze."
"Het is mijn meisje en ik wil dat hij met zijn poten van haar afblijft."
"Dat zou ze ook willen dat jij dat doet Kay." Ik kijk haar vragend aan.
"Zij wilt dat de meiden met haar poten van jou afblijven. Maar jij werkt zelf ook mee." Ze heeft gelijk. Ik zit ook zo goed als fout.
"Ze zoenen." Ik draai me om en zie ze zoenen. Ik voel messen steken in mijn hart. Het voelt alsof ik bijna dood kan gaan, ook al had ik haar ook zien zoenen met Brandon, maar dit is een ander verhaal. Ik zie de jongen zich terug trekken en over haar wang streelt.
"Wens je haar niet het beste?" Ik kijk Marlon aan.
"Jawel, met mij." Ze lacht en knikt.
"Ik snap het, maar laat je hun zoenen en hij haar wang strelen?"
"Mocht toch niet van jou?"
"Ander verhaal. Kijk uit, ze zoenen weer." Ik knik en stort op die jongen af. Mijn vuist beland tegen zijn kaak aan en meteen valt hij neer.
"Wat doe je met mijn vriendje?" Ik draai me om en kijk in de ogen van een wildvreemd meisje.
"Maar hij vond mij leuk?" Zegt een ander meisje. Ik kijk naar Sky en zie dat ze tranen in haar ogen heeft.
"Bedankt." Zeggen de meisjes en ik knik. Ik loop naar Sky toe en kijk haar aan. Ik glimlach zwak en verdwijn tussen de grote mensen massa. Steven heeft gelijk, ik moet haar vergeten. Maar hoe?
**Sky**
"Gaat het?" Ik kijk Marlon aan die me bezorgd aan kijkt."Ja wel, alleen een beetje misselijk." Ze knikt begrijpelijk en trekt me in een knuffel.
"Ooit kom je je prins op het witte paard tegen."
"Alleen is ook goed." Marlon laat me los en kijkt me aan.
"Je verdient een liefde Sky. Dat verdien je gewoon!" Ik kijk naar de meiden die achter Marlon staan en ze knikken.
"Kom." Marlon pakt mijn arm vast en sleurt me door de menigte heen. We gaan bij de bar zitten en bestellen een drankje.
"En hoe zit het tussen jou en Kay?" Vraagt Parel aan Marlon. Marlon slaakt een zucht.
"Er zit niet echt een band tussen ons. Hij is gewoon dronken en als hij weer nuchter is, wilt hij me niet meer." Ik knik zwakjes.
"Hij is echt voor jou Sky. Toen die jongen jou wou zoenen, ging hij tekeer." Ik haal mijn schouders op.
"Sky, hij is gek op jou! Geef hem een kans!" Ik haal weer mijn schouders op en leeg mijn glas leeg. Ik voel me wat losser dan toe net.
"Sky, niet doen." Ik lach schamper en pak nog een glas. Ik drink hem in één slok leeg.
"Sky, wat doe je?"
"Lol maken, dat zie je toch?" De meiden schudden hun hoofd en Marlon loopt weg. Ze verdwijnt door de menigte heen. Waar gaat ze nou weer naar toe? Geen idee. Ik pak nog meer glazen en drink ze op. Wat voelt dit fijn.
"Sky alsjeblieft hou op!" Ik lach en val meteen van mijn stoel af. Ik ren lachend de club uit.
"Sky!" Hoor ik ze nog schreeuwen, maar luister niet. Lachend ren ik de straten op en val dan op de grond. Hikkend ga ik overeind zitten en voel iets op mijn voorhoofd. Bloed. Ik lach en voel iets onder mijn neus druipen. Ook bloed. Lachend sta ik open en huppel verder. Ineens zie ik een auto aankomen lachend loop ik de straat op. Ik hoor wordt geschreeuw, maar ik luister niet. Ik ben dichtbij de auto, maar voel dan sterke armen om me heen. Ik lach en probeer tegen te stribbelen, maar het lukt niet.
"Wij gaan naar huis." Ik draai me om en zie Kay voor me staan met glinsteringen in zijn ogen. Glinsterend, door de tranen die over zijn wangen rollen. Hij staat stil en dan ruk ik mezelf los. Ik spring de straat op en zie een auto aankomen.
"Sky!" Ik voel weer sterke armen me oppakken en me naar de stoep brengen.
"Alsjeblieft, wordt nuchter!" Ik lach en hik.
"Wij gaan naar huis." Hij tilt me op en ik probeer nog tegen te stribbelen, maar dat lukt niet.
"Sky, alsjeblieft." Smeekt hij, maar ik luister niet. Ik voel zijn grip verstevigd worden en blijf stil. Hij loop naar zijn auto en tilt met op een stil. Hij doet mijn gordel bij me om en doet de deur dicht. Hij gaat aan de andere kant zitten en doe zijn eigen gordel om. Hij kijkt me kort aan en start dan de auto. Hij begint te rijden en ik zit met de gedachte, dat ik niet weet waar we naar toe gaan.
Heey✨
Late reactie, maar ik heb de 2K reads gehaald op dit boek! (nu bijna op weg naar de 3k!😀)
Super bedankt allemaal!
Nog een fijne dag allemaal! (Ook al werkt het weer niet mee☹)
x
JE LEEST
I can not leave you alone
Romansa"Ik heb spijt." Ik kijk hem vragend aan en zie tranen in zijn ogen. "War voor spijt? Je hebt me nooit gemogen, je hebt me altijd beledigd en nu kom je op je het laatste moment met 'spijt'?" Ik zie hem langzaam zijn tranen wegvegen en mij bezo...